Tiedän että kevlarliivi suojaa luodeilta. MUTTA millaista materiaalia kevlar on, eli pysäyttääkö se esim kunnollisen, terävän veitsen/pistimen?
Tekninen kysymys
5
183
Vastaukset
- cson
Joku pelannu vähä cs ja nyt itkettää ku vihu moras nii pitää pelin uskottavuus kyseenalaistaa? :DDDD
LOL :DDD juu elikkäs ei noin, kyselen muuten vaan. Ja kyllähä ois aik tyhmää kyseenalaistaa siin koko pelin realistisuus, kun eihä liivi suojaa edes kaulaa/niskaa tai jalkoi. Sehä on vaan kevlar LIIVI.
Poika-01 kirjoitti:
LOL :DDD juu elikkäs ei noin, kyselen muuten vaan. Ja kyllähä ois aik tyhmää kyseenalaistaa siin koko pelin realistisuus, kun eihä liivi suojaa edes kaulaa/niskaa tai jalkoi. Sehä on vaan kevlar LIIVI.
Kevlar on rekisteröity tavaramerkki erään valmistajan synteettiselle aramidikuidulle. Vastaavia materiaaleja on muitakin.
Kysymykseesi on vähän hankala vastata. Kaikkihan riippuu siitä, että miten monta kerrosta kuitumateriaalia laitetaan päällekkäin. Kyllähän jopa paperi pysäyttää vaikka minkälaisen pistimen, jos suojana käyttää esim. puhelinluetteloa siltä ajalta, jolloin minä olin vielä nuori.:D Lankapuhelinaikaan sivumäärä oli vähän toista, kun nykyään.
Ja kyllähän nykyään valmistetaan suojaliivejä, joissa on jonkinlainen pistosuojaus. Käytän itsekin sellaista (töissä). Ei minua kuitenkaan huvittaisi päästää ketään niihin millään tökkimään, kun ne ovat päälläni...Oldie kirjoitti:
Kevlar on rekisteröity tavaramerkki erään valmistajan synteettiselle aramidikuidulle. Vastaavia materiaaleja on muitakin.
Kysymykseesi on vähän hankala vastata. Kaikkihan riippuu siitä, että miten monta kerrosta kuitumateriaalia laitetaan päällekkäin. Kyllähän jopa paperi pysäyttää vaikka minkälaisen pistimen, jos suojana käyttää esim. puhelinluetteloa siltä ajalta, jolloin minä olin vielä nuori.:D Lankapuhelinaikaan sivumäärä oli vähän toista, kun nykyään.
Ja kyllähän nykyään valmistetaan suojaliivejä, joissa on jonkinlainen pistosuojaus. Käytän itsekin sellaista (töissä). Ei minua kuitenkaan huvittaisi päästää ketään niihin millään tökkimään, kun ne ovat päälläni...Kiitti :)
- Nero420
Kevlar kyllä pysäyttää veitsen ja luotiliiveissä on myös keraaminen kerros eli kyllä suojaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643