Silmät unessa

Apila22222

Meillä oli ollut tyttöystävän kanssa kova riita edellisenä yönä missä epäilin että hän valehteli. Minkö osan myöntikin. Hän kaverinsa antoi siitä vinkin. No asia saatiin sovittua mitä jotenkin illalla viellä asia kaivoi.
Seuraavana yönä näin unta kun tyttöystävä yllättäen nukahti kainaloon ja sain itsekkin nukuttua. Unessa heräsin unesta ja katsoin tyttöystävää suoraan silmiin. Ne oli syvän vihreät aluksi mutta tarkemmin ja lähemmin katsottuani toinen olikin ruskea osin..
sen jälkeen uni vaihtuo ja siirryin johonkin paikkaan. Näin apila keskittymän koivu metsässä. Kävelin sen luokse ja löysin samantien 4 lehtisen apilan siitä kasasta. Jonka jälkeen sanoin jollekin että ompa harvinaista

3

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedät itsekin mitä unesi tarkoitti, pidät tytöstäsi kovasti. Syvän vihreät silmät voisivat viitata moneenkin asiaan, Osittain ruskea silmä voisi viitata ajatukseen pettämisen pelosta.

Unessasi kuitenkin siirryit koivumetsään ja löysit samantien 4-lehtisen apilan. Ei tarvita unien selittäjää tulkitsemaan tämän mielikuvan tarkoitusta.

Olet mustasukkainen tytöstäsi, tähän viittaa vihreät silmät hänellä (kateus). Pettämisen pelko on erivärisenä pilkkuna rakkaasi silmässä. Pilke silmäkulmassa ja perinnöllisyys.

Apilan löydettyäsi totesit, että harvinaista. Joko tämä viittaa onneesi taikka epäilyjesi toteenpitävyyteen. Unet ovat juuri tällaisia, näyttävät toiveita ja pelkoja samaan aikaan.

Kiitos, että jaoit unesi.

• Apila222

nii.
      Tuo apila oli vain sellainen outous, oliko se onnen symboli vai tarkoittiko se sittenkin jotain muuta. Sisimmissäni on tunne vielläkin että koko tapahtumassa on viellä selvitettävää vaikka sanoinkin antaa alla olla..
      Näin jälkeenpäin kun mietin niin puheet ei mene vielläkään yksiin ja nyt myös tyttöystä poltti ns sillat sen tyttökaverin kanssa kuka mulle esitti epäilynsä.
      En ole luonteelta kovinkaan mustasukkainen, nyt kieltämättä vähän olin.

Ehkä lopulta se on vain että haluan uskoa sen tarinan.

Olen nähnyt elämässäni 2-4 enne unta ja ne yleensä alkaa niin että näen unessa että menen nukkumaan ja alan sitten näkemään todella aitoa unta. Nyt se tapahtui toisinpäin unessa. Unessa näin että heräsin unessa.

• UniNainen

Silmät ovat täydellisyyden symboli ( silmät ovat sielun peili). Mulle tuli mieleen, että olet kuvitellut tyttöystäväsi täydelliseksi (siniset silmät), mutta huomasitkin ettei kukaan ole täydellinen (toinen ruskea). Sitten löysit sen neliapilan, joka ratkaisee asian parhainpäin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7673
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4693
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      69
      3425
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe