Ahdistaa vietävästui kun ei voi vielä vaihtaa nastarenkaita alle. Tuskin maltan odottaa ensimmäistä pakkasyötä, jolloin voi vaihtaa ihanat rapisijat alle. Rapina kun rauhoittaa mukavasti.
Joko nastarenkaat alle?
24
<50
Vastaukset
- bmw_kusipää
Aaargh! En saanut yöllä taaskaan unta kun tiedän ettå jossain joku ajaa KITKARENKAILLA!! Ei kestä hermot sitä. Ei millään. KITKARENKAAT!!!!!! KITKARENKAAT!!!! AUTTAKAA!!!
- EtköKykeneItse
Tämäkin kirjoitus sinun piti kopioida toiselta! Eikö päässäsi raksuta edes sitä vertaa että kykenisit ihan itse keksimään mitä kirjoituksiisi rustaat?
- Siiv.Ari
autoilija kirjoitti:
JOOO kitkat alle ei liukkaat yllätä
Penis.
- WooBer
Kitkarenkailla se liukkaus yllättääkin, tosin kirjoilla osaa taitava kuljettaja varautua liukkauteen paremmin, kuin nastarenkailla.
- vajakeille.lääkitys
Kyllä ne voi jo laittaa alle. Syyskuu lähestyy ja kohta jo poliisikin suosittelee niitä ihan varmuuden vuoksi. Ja jossain päin maailmaa on kuitenkin lunta, joten jo se on riittävä peruste. Vältät myös ruuhkat rengasliikkeissä vaihtamalla ajoissa.
- lueKirjojaFiksumpaa
Ihan itse vastaat omaan aloitukseesi, hienoa.
Olet suurin pelle näillä pastoilla ja ilmeisen yksinkertainen ja huomiota vailla?
Mieti mitenkä voisit helpottaa oloasi ja mieltäsi, ehkä käynti terveyskeskuksessa?
Liikunta auttaa moniin menttaalipuolen ongelmiin, ethän ole kuitenkaan liikuntakyvytön? - vajakeille.lääkitys
lueKirjojaFiksumpaa kirjoitti:
Olet suurin pelle näillä pastoilla ja ilmeisen yksinkertainen ja huomiota vailla?
Mieti mitenkä voisit helpottaa oloasi ja mieltäsi, ehkä käynti terveyskeskuksessa?
Liikunta auttaa moniin menttaalipuolen ongelmiin, ethän ole kuitenkaan liikuntakyvytön?Nyt kannattaa opetella lukemaan. Aloittajalla on eri nimimerkki kuin minulla. Palstalla tosin on mielenterveyspalveluiden ulkopuolelle jääneitä, jotka käyttävät muiden nimimerkkejä. Tällaisesta vajakista on esimerkki alempana. Minä en ole niin sekaisin, että olisi tarvetta käyttää jonkun muun nimimerkkiä.
- vajakeille.lääkitys
lueKirjojaFiksumpaa kirjoitti:
Liikunta auttaa moniin menttaalipuolen ongelmiin, ethän ole kuitenkaan liikuntakyvytön?Ylempi kommentti ei ole minun käsialaa.
- vajakeille.lääkitys
Vihti maasojalla on mitattu alle 5c lämpötiloja. Suosittelen lämpimästi varovaisuutta aamuliikenteeseen! Nastarenkaat voi vaihtaa loka-marraskuussa.
Kitkaliukastinpaskarenkaita en suosittele kenellekkään!- diipadaii
Ei nyt vielä alle, mutta vajassa on kyllä uudet nastarenkaat odottamassa.
Toki tuossa autotallissa on myös saman ikäiset, 800 km ajetut kesärenkaat.
- MiksiEtteRekisteröi
Mikä siinä on että ne jotka valittavat nimimerkkinsä varastamisesta eivät ymmärrä rekisteröidä omaa nimimerkkiään??? Rekisteröidyllä nimimerkillä voi aivan turvallisesti kirjoittaa ihan mitä vaan koska kirjoittajan henkilöllisyyyttä ei edelleenkään voida selvittää.
- äksdeeee
:D
- vajakeille.hoitoa
Sitä ei aina muista, kuinka paljon vähä-älyisiä ihmisiä maassamme on. Jos ihmisellä on kaikki kunnossa pääkopassa, niin ei tarvitse muiden nimimerkkejä käyttää, vaikkei niitä rekisteröity olisikaan. Jos mielenterveyspalvelut toimisivat, ei tätäkään ongelmaa olisi.
- vajakeille.hoitoa
Yllä oleva kommentti ei ole minun raapustama.
- Vajakkiautomaatti
1516 kirjoitti:
idiootit ovat liian tyhmiä niin eivät osaa rekisteröidä nimimerkkiä :D
Niih!
- reserviin_ilman_nastoja
http://www.foreca.fi/Finland/Enontekio/Kilpisjarvi/tenday
Kilpisjärvellä voisi laittaa jo viikonvaihteen jälkeen talvirenkaat alle, lämpötilat menevät alle 7 asteen. Eteläisessä Suomessa voi jo totutella talviseen ajotapaan, eli ei ajeta mutkaan tai risteykseen kovalla vauhdilla, pidetään väliä edelläajavaan, eikä paineta kaasua liikaa liikkeellelähdössä.
Nastarenkaiden käyttöä en suosittele oikeastaan kenellekään, mutta fakta on se että niillä on laillista ajaa suunnilleen 180 päivää vuodessa vaikka peilijäisiä kelejä ei aina osuisikaan kohdalle. Omat ajoni aloitin takavetoisella autolla, eikä siinä ollut ABS-jarruja tai turvatyynyjä (eikä nastoja), ajotavasta tuli sellainen että nastoista ei ole ollut minulle hölkäsenpöläyksen iloa missään vaiheessa.- OletniinPirunHyvä
No sinähän olet varmasti niin hyvä kuljettaja että pystyt ajamaan vaikka kesärenkailla aivan yhtä hyvin talvella kuin millä tahansa talvirenkailla?! Mainitsemallasi peilijäisellä kelilläkin ei ajotavastasi johtuen ole mitään merkitystä onko alla kesä,-nastat,-vai kitkarenkaat?! Eikö niin? Olet niin pirun hyvä ja sitten kun sinulla on se ajotapa!
- reserviin_ilman_nastoja
Ei onnistu nykyisenlaisilla kesärenkailla, ja onhan erilliset talvirenkaat tuotu markkinoille jo v. 1934. Pohjoisissa oloissa tarvitaan kesäksi kunnolliset kesärenkaat, ja talveksi kunnolliset talvirenkaat. Niiden kumiseokset ja pintakuviot kun poikkeavat toisistaan merkittävästi, ja vaikka talvirenkailla pärjääkin kesällä niin ei se suositeltavaa ole kun ominaisuudet on painotettu märkäpidon sijaan jääpitoon.
http://www.nokianrenkaat.fi/yritys/perustietoa/historia/nokian-kelirengas/
- näisevaamenee
siellä näyttivät asfalttia vetelevän.. nastat alle vaa, nii ens kesänä saavat asfaltoia uusiks..
- pulla_kuski
Hommaa pakettiauto, niin voit ajaa jyrsimillä vuoden ympäri. Niin muutkin pakut tekee.
- vajakeille.lääkitystä
No eihän tuossa ole mitään järkeä! Hulluja puhut!
- MoreControl
Pakukuskit voivat tehdä mitä tykkäävät. Renkaiden sopivuudella eri tilanteisiin ei ole paskankaan merkitystä.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288426520247.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39716499- 2646331
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113758- 1982821
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142412- 1412298
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226