Miksi niitä yömajoja kutsutaan joissa on 1 huone,semmonen koppi ja siinä yövytään..Niitä on Gambiassa.Ja mikä on edullisin tapa yöpyä siellä?
Kysymys loma-asumisesta
13
71
Vastaukset
- Jussipussi2
Abartementos Afroco, iso huone, keittiö, tv
- feliks
Halvin?Etsin yöpaikkaa,edullisinta Kololista ja lähistltä.
- feliks
Kysymykselläni tarkotan pientä rakennusta mikä on suurinpiirtein leikkimökin eli yhden pienen huoneen kokoinen.Olen yöpynyt kerran sellaisessa sen yöksi vuokraten ja haluaisin kokea sen uudestaan.
- martsiN
En voi valitettavasti auttaa sinua, kun en ole koskaan siellä nähnyt sellaista paikkaa, vaikka olen kolmentoista vuoden aikana lomaillut pitkiäkin aikoja siellä. Et kai tarkoittanut compaundeja, joissa on pieni huone, suihku ja wc ulkona kaikkien compaoundin asukkaiden yhteisessä käytössä?
- feliks
Juuri sellasta tarkotan!,nyt muistan et se oli tollanen ku kuvailit!Mä ymmärsin aikanani et se on edullisin tapa yöpyä,onko näin?Hintaa en kyllä muista,siitä matkasta on vuosiaOnko sulla neuvoja ,mä kun haluaisin jonnekkin kololi-roadin ja Kotun välimaastoon lomalle mahd. edullisesti majoittuen....
- martsiN
En osaa sanoa mistä noita compound asumuksia voisi kysellä, niissähän yleensä paikalliset asuvat. Olin yhteyksissä gambialaisiin tuttuihin tänään ja kysyin heiltä asiaa, mutta eivät osanneet hekään vastata, sanoivat vain, että ne paikat mitä he tietävät, ovat kaikki asuttuja paikallisten taholta.
Yksi tuttuni on suunnittelemassa kahden viikon lomaa Gambiaan talvella ja hän aikoo asustella Sukutassa, joka on n. viitisen kilsaa Kololista. Paikan nimi on Camping Sukuta Lodge ja kahden viikon hinta 133 e, oma huone, suihku ja wc yhteiset kaikilla. Taksillahan sieltä täytyy lähteä liikkeelle, kilometrejä kuitenkin sen verran paljon. Taksit ovat halpoja kun vaan tinkii, ja niitä saa kun vaan menee tien varteen ja jos ei ensimmäisen kohdalla saa tingittyä sopivaa hintaa, niin aina tulee uusia ja joku kyllä ajaa sopuhintaan.
Kololi Road ja Kotu välimaastossa on yleensä kalliimmat hinnat. Joesapartments on kuulemma edullinen guesthouse, sijaitsee muistaakseni Kololissa. Omakohtaista kokemusta ei ole paikasta.
Kotu Island Lodge on yksi mahdollisuus, heillä kahden viikon hinta yhdelle oli 210 e, jos kaksi, niin sitä hintaa en muista.
Enpä nyt osaa sinulle enmpää infoa antaa, tsemppiä etsimiseen.
- feliks
Joku nimittäin kirjotti että jossain Gambiassa yöpaikan sais kympin paikkeilla yö.Onko totta?
- feliks
Kiitos tiedoistasi!
- Blueparrot
Asuin Kololissa, kävelymatkan päässä Senegambiasta kerrostalossa. Oma huone wc/suihku, yhteinen keittiö, olohuone, parveke. Hinta 650 D/yö.
- feliks
Kiitos tiedosta.Onko Kololi-road tuttu katu sulle?Se ja sen varrella oleva elämä on sitä aitoa Kololia,ei tuo hotellialue...
- Blueparrot
Felix, kyllä on tuttua aluetta, olen karttanut hotelli- ja turistialueita ja pyörinyt paremminkin paikallisasukkaiden kanssa. Aikaisemmassa viestissäsi ihmettelit löytyykö huonetta kympillä, tämä huone mistä kerroin 650 dalasia, se kun jaetaan kahdelle, niin eipä paljon hinnaksi jää.
- feliks
Hienoa että olet tietoinen aidosta elämästä,sitä kun meikäläiset yleensä karttavat ja pyörivät vaan hotellin lähistöllä näkemättä mitään vaikkei aitoon elämään mennessä tarvi pelätä mitään eikä ketään.Juntit on juntteja ja juntteja on Suomessa paljon..
- feliks
Otin huoneen Tjäreborgin kautta Kotusta,hinta oli edullinen.Hotellilla en kumminkaan aio aikaani tuhlata muuhun ku auringonottoon,muun ajan kuljeskelen aidossa Gambiassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185