Osaako kukaan suositella hyvää asianajajaa avustamaan törkeässä huumausainerikoksessa? Ja siis pääkaupunkiseudulla. Pitäisi olla aiheeseen perehtynyt ja todella pätevä?
Hyvä asianajaja törkeään huumausainerikokseen?
11
1628
Vastaukset
- AatuV-J
Heidi Arles avusti minua, olin tosi tyytyväinen lopputulokseen (vältin ehdottoman vankeuden, jota syyttäjä vaati). Lakimiehenä tosi sananvalmis ja sähäkkä, pisti jauhot suuhun syyttäjälle. :)
- Anonyymi
Sen olis kyllä hyvä olla kokenut, sellanen joka on pössytelly vähän ittekin. Muuten ei voi olla uskottava, jutut paistaa läpi.
Katu-uskottavuutta, suosittelen.
- amg63m5
Matti Nurmela, Herbert Gumpler Ky. Epäilen, ettet löydä tuohon aiheeseen pätevämpää asianajajaa Helsingistä. Matti on tosin itse aika kiireinen, samalla toimistolla on muitakin päteviä asianajajia. Kannattaa soittaa ja kysyä kuitenkin, Sirpa vastailee toimistolla puhelimeen ja tietää itsekin melkolailla asioista. Olen tavannut Matin parikin kertaa, mukava herrasmies ja ehtii hoitaa itse jopa tavistenkin juttuja. Nurmela on ollut mm. Jari Aarnion asianajajana, jos referenssiä tarvitsee.
- pätevin
Viktor Krykov.
- taitavinavustaja
Viktor Krykov
- paaasiiiiii
Viktor Krykov mainostaa täällä itseään taas.. huoh
- UrmasT
Heidi muistaa laskuttaa myös tekemättömistä mutta sovituista adioista
- KaikenKoennut
Törkeässä huumausainerikoksessa saa tunnustamisella selvän alennuksen rangaistukseen. Minimi on yksi ja maksimi 10 vuotta vankeutta, joten kannattaa harkita eikä kiistää mistä tuomitaan kuitenkin.
Huumepoliisilla on erinomaiset tekniset laitteet ja paljon seurantaa pitkältä ajalta, joten ei kannata esittää tietämätöntä. - Anonyymi
Ei siinä asianajaja välttämättä tarvi. Sinä osaat itse pyytää mahdollkisimman lievää rangaistusta. Jos saat näyteltyä itkun, auttaa paljon! Joten yritä. Mutta miksi pitää sotkeutua tällaiseen vakavaan tekoon? Vähän niiko omaa syytään - vai, ketä syyytttäisit.
- Anonyymi
Törkeässä huumausainerikoksessa asianajaja on pakollinen, koska alin rangaistus on jo vuosi vankeutta. Neljässä kuukaudessa tulee olla asianajaja halusi tai ei.
- Anonyymi
en ole ollut huumausainerikoksista, mutta muista olen todennut parhaaksi olla yksin ja hyvin vähäsanainen. kysyin myös usein, useamman kerran että osasin vastata lyhyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779