Osaako kukaan suositella hyvää asianajajaa avustamaan törkeässä huumausainerikoksessa? Ja siis pääkaupunkiseudulla. Pitäisi olla aiheeseen perehtynyt ja todella pätevä?
Hyvä asianajaja törkeään huumausainerikokseen?
11
1712
Vastaukset
- AatuV-J
Heidi Arles avusti minua, olin tosi tyytyväinen lopputulokseen (vältin ehdottoman vankeuden, jota syyttäjä vaati). Lakimiehenä tosi sananvalmis ja sähäkkä, pisti jauhot suuhun syyttäjälle. :)
- Anonyymi
Sen olis kyllä hyvä olla kokenut, sellanen joka on pössytelly vähän ittekin. Muuten ei voi olla uskottava, jutut paistaa läpi.
Katu-uskottavuutta, suosittelen.
- amg63m5
Matti Nurmela, Herbert Gumpler Ky. Epäilen, ettet löydä tuohon aiheeseen pätevämpää asianajajaa Helsingistä. Matti on tosin itse aika kiireinen, samalla toimistolla on muitakin päteviä asianajajia. Kannattaa soittaa ja kysyä kuitenkin, Sirpa vastailee toimistolla puhelimeen ja tietää itsekin melkolailla asioista. Olen tavannut Matin parikin kertaa, mukava herrasmies ja ehtii hoitaa itse jopa tavistenkin juttuja. Nurmela on ollut mm. Jari Aarnion asianajajana, jos referenssiä tarvitsee.
- pätevin
Viktor Krykov.
- taitavinavustaja
Viktor Krykov
- paaasiiiiii
Viktor Krykov mainostaa täällä itseään taas.. huoh
- UrmasT
Heidi muistaa laskuttaa myös tekemättömistä mutta sovituista adioista
- KaikenKoennut
Törkeässä huumausainerikoksessa saa tunnustamisella selvän alennuksen rangaistukseen. Minimi on yksi ja maksimi 10 vuotta vankeutta, joten kannattaa harkita eikä kiistää mistä tuomitaan kuitenkin.
Huumepoliisilla on erinomaiset tekniset laitteet ja paljon seurantaa pitkältä ajalta, joten ei kannata esittää tietämätöntä. - Anonyymi
Ei siinä asianajaja välttämättä tarvi. Sinä osaat itse pyytää mahdollkisimman lievää rangaistusta. Jos saat näyteltyä itkun, auttaa paljon! Joten yritä. Mutta miksi pitää sotkeutua tällaiseen vakavaan tekoon? Vähän niiko omaa syytään - vai, ketä syyytttäisit.
- Anonyymi
Törkeässä huumausainerikoksessa asianajaja on pakollinen, koska alin rangaistus on jo vuosi vankeutta. Neljässä kuukaudessa tulee olla asianajaja halusi tai ei.
- Anonyymi
en ole ollut huumausainerikoksista, mutta muista olen todennut parhaaksi olla yksin ja hyvin vähäsanainen. kysyin myös usein, useamman kerran että osasin vastata lyhyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752