Osaako kukaan suositella hyvää asianajajaa avustamaan törkeässä huumausainerikoksessa? Ja siis pääkaupunkiseudulla. Pitäisi olla aiheeseen perehtynyt ja todella pätevä?
Hyvä asianajaja törkeään huumausainerikokseen?
11
1556
Vastaukset
- AatuV-J
Heidi Arles avusti minua, olin tosi tyytyväinen lopputulokseen (vältin ehdottoman vankeuden, jota syyttäjä vaati). Lakimiehenä tosi sananvalmis ja sähäkkä, pisti jauhot suuhun syyttäjälle. :)
- Anonyymi
Sen olis kyllä hyvä olla kokenut, sellanen joka on pössytelly vähän ittekin. Muuten ei voi olla uskottava, jutut paistaa läpi.
Katu-uskottavuutta, suosittelen.
- amg63m5
Matti Nurmela, Herbert Gumpler Ky. Epäilen, ettet löydä tuohon aiheeseen pätevämpää asianajajaa Helsingistä. Matti on tosin itse aika kiireinen, samalla toimistolla on muitakin päteviä asianajajia. Kannattaa soittaa ja kysyä kuitenkin, Sirpa vastailee toimistolla puhelimeen ja tietää itsekin melkolailla asioista. Olen tavannut Matin parikin kertaa, mukava herrasmies ja ehtii hoitaa itse jopa tavistenkin juttuja. Nurmela on ollut mm. Jari Aarnion asianajajana, jos referenssiä tarvitsee.
- pätevin
Viktor Krykov.
- taitavinavustaja
Viktor Krykov
- paaasiiiiii
Viktor Krykov mainostaa täällä itseään taas.. huoh
- UrmasT
Heidi muistaa laskuttaa myös tekemättömistä mutta sovituista adioista
- KaikenKoennut
Törkeässä huumausainerikoksessa saa tunnustamisella selvän alennuksen rangaistukseen. Minimi on yksi ja maksimi 10 vuotta vankeutta, joten kannattaa harkita eikä kiistää mistä tuomitaan kuitenkin.
Huumepoliisilla on erinomaiset tekniset laitteet ja paljon seurantaa pitkältä ajalta, joten ei kannata esittää tietämätöntä. - Anonyymi
Ei siinä asianajaja välttämättä tarvi. Sinä osaat itse pyytää mahdollkisimman lievää rangaistusta. Jos saat näyteltyä itkun, auttaa paljon! Joten yritä. Mutta miksi pitää sotkeutua tällaiseen vakavaan tekoon? Vähän niiko omaa syytään - vai, ketä syyytttäisit.
- Anonyymi
Törkeässä huumausainerikoksessa asianajaja on pakollinen, koska alin rangaistus on jo vuosi vankeutta. Neljässä kuukaudessa tulee olla asianajaja halusi tai ei.
- Anonyymi
en ole ollut huumausainerikoksista, mutta muista olen todennut parhaaksi olla yksin ja hyvin vähäsanainen. kysyin myös usein, useamman kerran että osasin vastata lyhyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436