Gomilan muodonmuutos?

Palmanlaahustaja

Kävin Gomila Parkin kotisivuilla ja näytti siltä kuin huoneita olisi remontoitu. Näyttivät ällistyttävän siisteiltä. Onko kukaan käynyt lähiaikoina eli olisiko totta? Joka vuosi olemme saaneet aiempaa pienemmän ja kurjemman huoneen eli josko nyt saisi rempatun ja siistin:)

9

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gomila

Ainakin osa huoneista oli hieman remointoitu ja textiilejä uusittu kun olin siellä kesäkuussa.

• Taitaa olla Terreno hiljentynyt.

• Kierrän-kaukaa

"Taitaa olla Terreno hiljentynyt."
        Jep. Rakennukset ovat rähjäisiä, eikä väkeä näy. Kuka sinne vapaaehtoisesti lomalle lähtisi? Palman keskustassa on hyviäkin hotelleja ja elämää.

• Nostalgia vetää pistäytymään.

• Palmanlaahustaja

Juu, olivat siistiytyneet aikalailla nuo Gomilan huoneet, samaten yleisilme. Itse asiassa Terrenoon oli tullut uusia kuppiloita eli vähän on piristynyt paikka, vaikka turistejahan siellä ei juurikaan ole. Eikä tarvikaan, en minä niiden takia sinne mene. Entinen iso asunnoiksi remontoitu hotellikompleksikin oli saanut useita uusia asukkaita:)

Kierrä ihmeessä kaukaa Terrenon tienoot ja asu Palmassa. Jokainen matkailee tavallaan:)

• Muistan kun Keihäsen kanssa Marques ruokalassa istuttiin ja juttua riitti.

• Kierrän.kaukaa

"Muistan kun Keihäsen kanssa Marques ruokalassa istuttiin ja juttua riitti."
        Olisi ollut mukava tavata Keihänen, vaikka en häntä kovin älykkäänä pitänytkään. (Ei pitänyt itsekään: sanoi, ettei ymmärrä talousasioista mitään, mikä piti paikkansa!)

• Talousasiat lähti lapasesta,mutta pääomaa oli niin paljon ,että konkurssin jälkeen jäi hieman jäljellekin.Painostus tietyiltä tahoilta johti selvitykseen.Ei koskaan saatu esim. selville Keihäsen osuutta kyseiseen Marques ravintolaan.Paikalla sittemmin Eilan baari.

• Ainavaaan

Gomila Park olisi ihan hyvä majapaikka jos Aina (omistaja) malttaisi investoida ilmastointilaitteet huoneisiin ja lopettaisi tuttavaperheiden uittamisen uima-altaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe