Siis Älytöntä peleta jotain Habboa... se on penikoitten hommaan,,, itse en pelaa sitä..
siis oikeesti aikuistukaa??? missä viipyy järki
habbo ei ole viisas paikka
13
1034
Vastaukset
- aikuinen
Eiks se oo joku alle 10v. sivusto? Mitä se sinua liikuttaa, jos kerran itse olet "jo" 15v.??
- Mc-ViltzU
Itse olen 16 ja käyn habbo hotellissa kaverini antoi vaan ne tavarat...
Käyn siellä siksi että siellä käy kavereitani ja pääsen hobaksi ja olen paljon koneella....
Mutta en mene ostamaan itse tuolta mitää...!!!!
Se on vaa rahan väärin käyttöä jos sinne menee ostelee niitä kolikoita...!!!!! - LoLLoPeLLe
Mc-ViltzU kirjoitti:
Itse olen 16 ja käyn habbo hotellissa kaverini antoi vaan ne tavarat...
Käyn siellä siksi että siellä käy kavereitani ja pääsen hobaksi ja olen paljon koneella....
Mutta en mene ostamaan itse tuolta mitää...!!!!
Se on vaa rahan väärin käyttöä jos sinne menee ostelee niitä kolikoita...!!!!!Sanoppa tuo et se on ''rahan väärinkäyttöä''ylläpidolle niin susta tulee hobba....kokeiles.. ;P
...aikuistuisit itse? Käyks siellä muka muitakin kuin penikoita? Nekin jotka tänne yleensä kirjottelee, voi olla penikoita.
Sitten, se ei ole peli, vaan chatti.
Tosi lapsellista tulla tänne itkemään kun jotkut haluaa käydä Habbossa. Oon miettiny että miten se häiritsee teitä? Siis syntymässä on varmasti tapahtunu joku vahinko. Kätilö ottanut vahingossa kuristusotteen? En tiedä...- Craztoise
Mä oon käyny kattomassa, ja oon huomannut, että KAIKKI maksaa!!!!!
Craztoise kirjoitti:
Mä oon käyny kattomassa, ja oon huomannut, että KAIKKI maksaa!!!!!
Tietenkin kaikki kamat ja ne vitun klubit maksaa!! Mutta siellä saa olla ilmaseks niin kauan ku vaa jaksatte.
- Lauruskainen
lammas-jr kirjoitti:
Tietenkin kaikki kamat ja ne vitun klubit maksaa!! Mutta siellä saa olla ilmaseks niin kauan ku vaa jaksatte.
Nii kaikki kamat maksaa!!! Mut hei, elämä on kallista!!!!!!!
- Sirpale
Vai että ihan peikoitttenpaikka! Mun mielestä se on tosi hyvä paikka, mut sun siellä tarvii käyä jos on niin hirveetä...
- oph
Rahan tuhlausta moinen.
- pipari
ei sun tartte mesoo jos jotku käy siellä! ja tää on sulle opi vanhempiesi virheistä ja käytä kondoomia!!
- Sande
Enkun habbo on kiva sillee, ku voi tutustuu muu maalaisiin, esim brasseihi jotka ei tiiä hölkäsen pöläystä Suomesta tai lumesta.. Tai voi harjotel ruottin ja saksan giält.. Ei habbo aina nii lapselline oo hej! Olen ite 16 ja jaksan habotella comissa ;)
- juha
Samaa mieltä.
- Lol,nobot
niimpä. Kyseinen henkilö on varmasti avannut tämän theardin siksi, että häntä raivostuttaa kun pienet tai isommatkin luulevat habon olevan heidän parhaakseen. Ja muutenkin aika vituttavaa varmasti on, kun muut eivät ymmärrä kuinka naurunalaiseksi he itsensä saattavat kehumalla habboa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942084- 1031036
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 71760
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?78700- 65563