Atoy autohuolto Tikkurila
Vein autoni Katsastushuoltoon ja etujarrujen epätasaisuuden takia hylky tuli katsastuksessa. Syy oli kuulemma lomat ja sairastapaus.... viikonpäästä uudestaan ja sitten auto pääsi läpi katsastuksesta. Tosin muutaman päivän päästä meinasi vas. etupyörä irrota kun ajelin moottoritiellä. Pysäytin auton ja huomasin, että jarrusatulan vaihdon yhteydessä oli jäänyt kolme pyörän mutteria löysälle. Taas pahoiteltiin, virheitä sattuu kun ihmisiä ollaan. Ei puhettakaan, että olemme pahoillamme....no ei tarvi enää viedä sinne, onhan niitä muitakin liikkeitä. Sijaisauto oli ok, mutta en tarvitse tällaisella palvelulla.
Autokorjaamot Vantaa
9
288
Vastaukset
- romukoalla
Oikeinko piti kahdella nimmarilla heittää satuja ja tarinoita
- Atoyonykkönen
Piti sitten kahdella nimmarilla heittää satuja ja tarinoita...mistä korjaamossa on noin paljon aikaa kilpailijaa mollata?
- Merkkiliikkeeseen
Ei kun oli niin paskaa palvelua, että laitoin joka paikkaan missä vain voi mainostaa ko.paskaa "korjaamoa"
- karripaasikorjaus
Viekää autonne Espooseen, nupuriin.... Tämä on paras korjaamo. Kertokaa omat kokemuksenne tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13761345/nupurin-karpaasi-jatti-korjaamatta - Vantaalainen-tietää
- hyssäri
Löisitkö itse korjaamon tuolla palvelulla?
- Jooseppo
Minä olen löytänyt parikin kertaa autojerryn kautta edullisen huollon ja ei oo kyllä ollut valittamista korjaamojen laadun kanssa. Hienointa hommassa on ollut se että näkee etukäteen miten muut ovat arvostellut korjaamot johon itse on viemässä. Suosittelen testaan.
- AvutonAutohuolto
Normaali öljynvaihto huolto ja ei mennyt ihan putkeen....
Duunin parkkiksella rupes öljyä valumaan maahan ja ei kun tutkimaan mistä vuotaa. Öljysuodatin löysällä. Voi vittu mikä korjaamo- Sattumaavaiei
Kävin huoltamassa, perushuolto 206€ ja sijaissauto ilmaiseksi, eli suht edullinen. Huoltooni oisi kuulunut ilmansuodattimen ja sytystystulppien vaihto. Pyysivät yli 500€ kokonaosuudesta. Sanoin että 200€ perushuolto riittää. Tulpilla oli 50000 ajettu, eli vaihdan ens kerralla ne. Noh, suuttuivat ja varoittivat kovasti, että 500€ pitäisi kyllä nyt huoltaa. Noh, 4 päivää huollosta, niin tulppavian takia sytytyspuola petti. En syytä, että olisivat käyneet ronkkimassa, kyllähän nuo puolat voi pettää milloin vaan ku on vanhat tulpat. But Never again Atoy Tikkurila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039