Autokorjaamot Vantaa

Merkkiliikkeeseen

Atoy autohuolto Tikkurila
Vein autoni Katsastushuoltoon ja etujarrujen epätasaisuuden takia hylky tuli katsastuksessa. Syy oli kuulemma lomat ja sairastapaus.... viikonpäästä uudestaan ja sitten auto pääsi läpi katsastuksesta. Tosin muutaman päivän päästä meinasi vas. etupyörä irrota kun ajelin moottoritiellä. Pysäytin auton ja huomasin, että jarrusatulan vaihdon yhteydessä oli jäänyt kolme pyörän mutteria löysälle. Taas pahoiteltiin, virheitä sattuu kun ihmisiä ollaan. Ei puhettakaan, että olemme pahoillamme....no ei tarvi enää viedä sinne, onhan niitä muitakin liikkeitä. Sijaisauto oli ok, mutta en tarvitse tällaisella palvelulla.

9

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romukoalla

      Oikeinko piti kahdella nimmarilla heittää satuja ja tarinoita

    • Atoyonykkönen

      Piti sitten kahdella nimmarilla heittää satuja ja tarinoita...mistä korjaamossa on noin paljon aikaa kilpailijaa mollata?

      • Merkkiliikkeeseen

        Ei kun oli niin paskaa palvelua, että laitoin joka paikkaan missä vain voi mainostaa ko.paskaa "korjaamoa"


    • karripaasikorjaus
    • Vantaalainen-tietää
      • hyssäri

        Löisitkö itse korjaamon tuolla palvelulla?


      • Jooseppo

        Minä olen löytänyt parikin kertaa autojerryn kautta edullisen huollon ja ei oo kyllä ollut valittamista korjaamojen laadun kanssa. Hienointa hommassa on ollut se että näkee etukäteen miten muut ovat arvostellut korjaamot johon itse on viemässä. Suosittelen testaan.


    • AvutonAutohuolto

      Normaali öljynvaihto huolto ja ei mennyt ihan putkeen....
      Duunin parkkiksella rupes öljyä valumaan maahan ja ei kun tutkimaan mistä vuotaa. Öljysuodatin löysällä. Voi vittu mikä korjaamo

      • Sattumaavaiei

        Kävin huoltamassa, perushuolto 206€ ja sijaissauto ilmaiseksi, eli suht edullinen. Huoltooni oisi kuulunut ilmansuodattimen ja sytystystulppien vaihto. Pyysivät yli 500€ kokonaosuudesta. Sanoin että 200€ perushuolto riittää. Tulpilla oli 50000 ajettu, eli vaihdan ens kerralla ne. Noh, suuttuivat ja varoittivat kovasti, että 500€ pitäisi kyllä nyt huoltaa. Noh, 4 päivää huollosta, niin tulppavian takia sytytyspuola petti. En syytä, että olisivat käyneet ronkkimassa, kyllähän nuo puolat voi pettää milloin vaan ku on vanhat tulpat. But Never again Atoy Tikkurila.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe