Sulle viestikamu tämmönen:
En oo ollu täällä pitkään aikaan mut aattelin nyt kirjottaa tän sulle. Kaikki mitä täällä oon kirjottanu ei oikeesti oo niin kuin mun oikeassa elämässä. Tällä tarkoitan tunteidenpurkauksia. Ylireagoin ja kirjoitin liioitellusti suruissani myös ilman nimimerkkiä. Ei mulla oo asiat niin huonosti. Mun elämä menee loistavasti eteenpäin. Muuten puhuin sulle totta (ainakin omista tekemisistäni ja elämästäni). Tää on mun vika viesti tänne ja mä toivon ettet ajattele mua negatiivisesti kaiken jälkeen. Mä toivon kaikkea hyvää sun elämään (ilman minua) ja hyviä jatkoja. Hymyillään jos tavataan. Onhan meillä yhteinen menneisyys ja monta vuotta takana. Eipä mulla muuta!
Rakas onnea matkaan...
1
217
Vastaukset
- ehkävähänosui
Ehkä sun kannattaa tää laittaa varmempaa viestikanavaa pitkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2456109SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784849Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943737SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2573210Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462879Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2002431Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat611948Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621827Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491315Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281248