Hei!
Olen matkailualan opiskelija ja teen galluppia syksyn ja talven matkaanlähtiöille.
Kertoisitteko milloin matka ajankohtanne on, kenen kanssa, ikänne, asuin lääninne ja kohteenne Arabiemiraateissa, sekä myös Dubaissa tarkemman matkakohteenne. Esim. Marina, Bur Dubai, Jumeirah beach ym.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Gallup syksyn/talven matkaanlähtiöille
11
114
Vastaukset
- MaijaOpiskelija
Ja vielä lisäys.
Onko matkanne omatoimi vai valmismatka ja mikäli omatoimi niin lentoyhtiö.
Kiitos! - Laas
Marraskuu 20-29
Vaimon kanssa
32 ja 28
Varsinais-Suomi
Dubai, Dubai Media City
Omatoimimatka
Lufthansa - Rakkkk
Ras al khaimah
19-27.12.15
Mieheni 38v ja minä 36v,lapset 9 v ja 14 v.
Pohjois-Savosta
Pakettimatka - Mallawi
Dubai, Deira 3 pvä Jebel Ali 10 pvä.
35-, 45-, 8- ja 5- vuotias.
Varsinais-Suomi.
Lokakuu 2015.
Omatoimimatka Norwegian.- xytkyt
25.1-8.2.2016 Abu Dabhi ja Sharjah Pariskunta 45 ja 47 Omatoimisesti Norwegianilla. Pohjoispohjanmaalta.
- UAE
Joulukuu 2015
Bur Dubai
50 45
Etelä-Suomen lääni
Omatoimimatka
Finnair - matkalainen1
40v ( 37v, 16v. ja15v)
sukulaisen luo
lokakuu 2015
Länsi-Suomi
Omatoimimatka
Emirate Airlines - reissaaja4
Lokakuu vko 43 Finnmatkat Bur Dubai
56v 18v
Helmikuu omatoimimatka Norwegian 56v ja 53v, hotelli vielä katsomatta
etelä suomi - Nipottaja_
Anteeksi vain, mutta kun olet opiskelija, niin kiinnitäpä vähän huomiota myös kielenkäyttöön. Siis ei matkaanlähtiä, vaan matkaanlähtijä! Ethän myöskään ole "opiskelia" :) Yhdyssanoja voisi myös vähän kerrata.
- matkalaiset2
Tammikuu, 9 päivää, Deira
Omatoimimatka
Finnair
53v ja 56v
Länsi-Suomi - Matk._opisk
Joku saa tästäkin kyselystä kiksejä. Ei oikeat opiskelijat tätä kautta tietoja hanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168