Hei!
Olen matkailualan opiskelija ja teen galluppia syksyn ja talven matkaanlähtiöille.
Kertoisitteko milloin matka ajankohtanne on, kenen kanssa, ikänne, asuin lääninne ja kohteenne Arabiemiraateissa, sekä myös Dubaissa tarkemman matkakohteenne. Esim. Marina, Bur Dubai, Jumeirah beach ym.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Gallup syksyn/talven matkaanlähtiöille
11
107
Vastaukset
- MaijaOpiskelija
Ja vielä lisäys.
Onko matkanne omatoimi vai valmismatka ja mikäli omatoimi niin lentoyhtiö.
Kiitos! - Laas
Marraskuu 20-29
Vaimon kanssa
32 ja 28
Varsinais-Suomi
Dubai, Dubai Media City
Omatoimimatka
Lufthansa - Rakkkk
Ras al khaimah
19-27.12.15
Mieheni 38v ja minä 36v,lapset 9 v ja 14 v.
Pohjois-Savosta
Pakettimatka - Mallawi
Dubai, Deira 3 pvä Jebel Ali 10 pvä.
35-, 45-, 8- ja 5- vuotias.
Varsinais-Suomi.
Lokakuu 2015.
Omatoimimatka Norwegian.- xytkyt
25.1-8.2.2016 Abu Dabhi ja Sharjah Pariskunta 45 ja 47 Omatoimisesti Norwegianilla. Pohjoispohjanmaalta.
- UAE
Joulukuu 2015
Bur Dubai
50 45
Etelä-Suomen lääni
Omatoimimatka
Finnair - matkalainen1
40v ( 37v, 16v. ja15v)
sukulaisen luo
lokakuu 2015
Länsi-Suomi
Omatoimimatka
Emirate Airlines - reissaaja4
Lokakuu vko 43 Finnmatkat Bur Dubai
56v 18v
Helmikuu omatoimimatka Norwegian 56v ja 53v, hotelli vielä katsomatta
etelä suomi - Nipottaja_
Anteeksi vain, mutta kun olet opiskelija, niin kiinnitäpä vähän huomiota myös kielenkäyttöön. Siis ei matkaanlähtiä, vaan matkaanlähtijä! Ethän myöskään ole "opiskelia" :) Yhdyssanoja voisi myös vähän kerrata.
- matkalaiset2
Tammikuu, 9 päivää, Deira
Omatoimimatka
Finnair
53v ja 56v
Länsi-Suomi - Matk._opisk
Joku saa tästäkin kyselystä kiksejä. Ei oikeat opiskelijat tätä kautta tietoja hanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830