että katsoisin kun hän runkkaa skypen kautta. Suoraan sanottuna ajatus kiihottaisi ihan helvetisti, mutta viitsinkö? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?
Eräs poika haluaa...
6
<50
Vastaukset
- Neuwoja
Mee panee sitä
Suostu vain. Jos molemmat sitä haluatte, on järjetöntä kieltäytyä.
- antaamennä
Tunnetko pojan?
Voitko joutua ongelmiin?
Onko hän tosissaan?
Jos haluat anna mennä mutta mieti kuitenkin ja jos hän pyytöö nakukuvia mieti kolmesti ettö ne eivät lähde kiertoon mutts älä anna kuvissa kasvojen näkyä - 16boys
Unohda tuo kiihotus, siinä on omat ongelmat, mistä tiedät minkä ikänen on kyseessä. Joten ei kannata.
Jos tunnet pojan tai haluat nähdä sen runkulla, niin eikai siinä mitään. Sinuna miettisin sitten hyvin hartaasti, mitä vastaavasti näytät hänelle ja missä. Vaikka skypeilyt ja tuhmien kuvien jakaminen whatsappissa on super kuumaa, niin siinä on aina se suuri riski, että se koko roska leviää käsiin, kun partneri päättää viettomasti näyttää kuvaasi tai skypestä ottamaansa screenshottia VAIN YHDELLE kaverille, joka lupaa ettei kerro kenellekkään tai jaa kuvaa eteenpäin. Itsestäni on levinnyt jos jonkinlaista kuvaa, enkä ole siitä ollut niin moksiskaan, mutta pointtina nyt vaan oli se, että kuvilla on tapana levitä ja yleensä ne joutuu vääriin käsiin.
- Nauttikaa
Tottakai katsot !!! (ja tee vastapalvelus )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920