parkkipaikoilla/levähdysalueella käyvät, miten se käytännössä toimii, saako nainen tulla katselemaan?
Jos ajaa autolla esim levähdysalueelle niin oletteko te siinä näkyvillä vai jossain syrjemmässä?
Minua kihottaisi ajatus että katselisin kun miehet runkkaa.
Saako nainen katsoa
14
52
Vastaukset
- kyllä-kyllä
Tuu ihmeessä.Ollaan kilttejä miehiä, ei haluta muuta kuin esitellä kyrpäämme ja runkkailla. Jos haluut itse tulla koittaan, se on meille juhlaa.
Istuskellaan yleensä autoissa ootelemassa samanhenkisiä, mutta nainen katselemassa olisi kyllä juhlaa, alkoi jo ajatuksesta seisomaan.- sarallinen
Jäädäänkö siihen sitten odottelemaan että jos joku tulisi runkkukaveriksi, vai myöskin yksin nousette autosta itseänne hyvänä pitämään? :)
- sesiittä
Trans Lady ei ole auto nainen!
- mats185
Kyllä minulle kelpaa kaikki hameelliset katsojiksi.
No, jos nainen tulee katsomaan niin seisokki on tosi kova ja sperman roiskasu näyttävä. Missäpäin suomea haluaisit katsella.- Sarallinen
Itse olen tampereelta, mutta työni puolesta taidan olla valitettavan tuttu kasvi täälläpäin, joten lähikunnat tms. Olisi ehkä miellyttävämpää. Enkä näinollen suotta aiheuttaisi kiusallisia tilanteita :)
-kiitos vastaanottavaisuudesta - Sarallinen
Ai kauhea, en siis suinkaan kasvi, Vaan KASVO. :D
- Sarallinen
Kasvo, ei kasvi :D
- an0n
Itse olen ajelemassa Tampereen ohi 3.9 joskus siinä kuuden jälkeen illalla. Jos siis haluaisit katsella nuorempaa miestä (27) niin täältä saa ehkä helpoiten yhteyttä. Itsekin toisaalta ensikertalainen pysähdyspaikoilla, mutta ajatus kiinnostaa :)
Itse näytän mielelläni runkkaamistani aina kun mahdollista... On tosi kiihottavaa kun esim nainen katselee ja haluaa nähdä kun sperma lentää...
- Sarallinen
Onko se yleistä että siellä käy naisia katselemassa teitä?
- M49HML
Olen 49v mies ja mua saat kyllä tulla katselemaan kun runkkaan 16/5 kaluani... korelios (at) gmail.com Hämeenlinnasta olen...
- Sarallinen
Olette kyllä mahtavan vastaanottavaisia! Kiitos!
Vaikka varauduin myös perinteiseen löylykauha-kommenttiin! :) Sarallinen itse tosiaan rullailen siitä ohi keskiviikkona 2.9 arviolta siinä yhden aikoihin ja torstaina takasin helsinkiin neljän jälkeen tarpeen mukaan :) mikäli siis nuorempi seura kiinnostaa :P nimimerkin alta yhteystiedot. Kiinnostaisi itseäkin ajatus että joku katsoo.. En ole sellaiseen koskaan vielä uskaltautunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830