Saako nainen katsoa

Sarallinen

parkkipaikoilla/levähdysalueella käyvät, miten se käytännössä toimii, saako nainen tulla katselemaan?
Jos ajaa autolla esim levähdysalueelle niin oletteko te siinä näkyvillä vai jossain syrjemmässä?
Minua kihottaisi ajatus että katselisin kun miehet runkkaa.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä-kyllä

      Tuu ihmeessä.Ollaan kilttejä miehiä, ei haluta muuta kuin esitellä kyrpäämme ja runkkailla. Jos haluut itse tulla koittaan, se on meille juhlaa.
      Istuskellaan yleensä autoissa ootelemassa samanhenkisiä, mutta nainen katselemassa olisi kyllä juhlaa, alkoi jo ajatuksesta seisomaan.

      • sarallinen

        Jäädäänkö siihen sitten odottelemaan että jos joku tulisi runkkukaveriksi, vai myöskin yksin nousette autosta itseänne hyvänä pitämään? :)


    • sesiittä

      Trans Lady ei ole auto nainen!

    • mats185

      Kyllä minulle kelpaa kaikki hameelliset katsojiksi.
      No, jos nainen tulee katsomaan niin seisokki on tosi kova ja sperman roiskasu näyttävä. Missäpäin suomea haluaisit katsella.

      • Sarallinen

        Itse olen tampereelta, mutta työni puolesta taidan olla valitettavan tuttu kasvi täälläpäin, joten lähikunnat tms. Olisi ehkä miellyttävämpää. Enkä näinollen suotta aiheuttaisi kiusallisia tilanteita :)
        -kiitos vastaanottavaisuudesta


      • Sarallinen

        Ai kauhea, en siis suinkaan kasvi, Vaan KASVO. :D


      • Sarallinen

        Kasvo, ei kasvi :D


      • an0n

        Itse olen ajelemassa Tampereen ohi 3.9 joskus siinä kuuden jälkeen illalla. Jos siis haluaisit katsella nuorempaa miestä (27) niin täältä saa ehkä helpoiten yhteyttä. Itsekin toisaalta ensikertalainen pysähdyspaikoilla, mutta ajatus kiinnostaa :)


      • nyt löytyy myös yhteystiedot nimimerkin takaata :)


    • Itse näytän mielelläni runkkaamistani aina kun mahdollista... On tosi kiihottavaa kun esim nainen katselee ja haluaa nähdä kun sperma lentää...

    • Sarallinen

      Onko se yleistä että siellä käy naisia katselemassa teitä?

    • M49HML

      Olen 49v mies ja mua saat kyllä tulla katselemaan kun runkkaan 16/5 kaluani... korelios (at) gmail.com Hämeenlinnasta olen...

      • Sarallinen

        Olette kyllä mahtavan vastaanottavaisia! Kiitos!
        Vaikka varauduin myös perinteiseen löylykauha-kommenttiin! :)


      • Sarallinen itse tosiaan rullailen siitä ohi keskiviikkona 2.9 arviolta siinä yhden aikoihin ja torstaina takasin helsinkiin neljän jälkeen tarpeen mukaan :) mikäli siis nuorempi seura kiinnostaa :P nimimerkin alta yhteystiedot. Kiinnostaisi itseäkin ajatus että joku katsoo.. En ole sellaiseen koskaan vielä uskaltautunut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2115
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      266
      1814
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      293
      1775
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      68
      1753
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1605
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1463
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      55
      1307
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1234
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe