Saako nainen katsoa

Sarallinen

parkkipaikoilla/levähdysalueella käyvät, miten se käytännössä toimii, saako nainen tulla katselemaan?
Jos ajaa autolla esim levähdysalueelle niin oletteko te siinä näkyvillä vai jossain syrjemmässä?
Minua kihottaisi ajatus että katselisin kun miehet runkkaa.

14

102

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä-kyllä

Tuu ihmeessä.Ollaan kilttejä miehiä, ei haluta muuta kuin esitellä kyrpäämme ja runkkailla. Jos haluut itse tulla koittaan, se on meille juhlaa.
      Istuskellaan yleensä autoissa ootelemassa samanhenkisiä, mutta nainen katselemassa olisi kyllä juhlaa, alkoi jo ajatuksesta seisomaan.

• sarallinen

Jäädäänkö siihen sitten odottelemaan että jos joku tulisi runkkukaveriksi, vai myöskin yksin nousette autosta itseänne hyvänä pitämään? :)

• sesiittä

Trans Lady ei ole auto nainen!

• mats185

Kyllä minulle kelpaa kaikki hameelliset katsojiksi.
      No, jos nainen tulee katsomaan niin seisokki on tosi kova ja sperman roiskasu näyttävä. Missäpäin suomea haluaisit katsella.

• Sarallinen

Itse olen tampereelta, mutta työni puolesta taidan olla valitettavan tuttu kasvi täälläpäin, joten lähikunnat tms. Olisi ehkä miellyttävämpää. Enkä näinollen suotta aiheuttaisi kiusallisia tilanteita :)
        -kiitos vastaanottavaisuudesta

• Sarallinen

Ai kauhea, en siis suinkaan kasvi, Vaan KASVO. :D

• Sarallinen

Kasvo, ei kasvi :D

• an0n

Itse olen ajelemassa Tampereen ohi 3.9 joskus siinä kuuden jälkeen illalla. Jos siis haluaisit katsella nuorempaa miestä (27) niin täältä saa ehkä helpoiten yhteyttä. Itsekin toisaalta ensikertalainen pysähdyspaikoilla, mutta ajatus kiinnostaa :)

• nyt löytyy myös yhteystiedot nimimerkin takaata :)

• Itse näytän mielelläni runkkaamistani aina kun mahdollista... On tosi kiihottavaa kun esim nainen katselee ja haluaa nähdä kun sperma lentää...

• Sarallinen

Onko se yleistä että siellä käy naisia katselemassa teitä?

• M49HML

Olen 49v mies ja mua saat kyllä tulla katselemaan kun runkkaan 16/5 kaluani... korelios (at) gmail.com Hämeenlinnasta olen...

• Sarallinen

Olette kyllä mahtavan vastaanottavaisia! Kiitos!
        Vaikka varauduin myös perinteiseen löylykauha-kommenttiin! :)

• Sarallinen itse tosiaan rullailen siitä ohi keskiviikkona 2.9 arviolta siinä yhden aikoihin ja torstaina takasin helsinkiin neljän jälkeen tarpeen mukaan :) mikäli siis nuorempi seura kiinnostaa :P nimimerkin alta yhteystiedot. Kiinnostaisi itseäkin ajatus että joku katsoo.. En ole sellaiseen koskaan vielä uskaltautunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1129
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      198
      812
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      735
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      215
      722
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      179
      700
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      101
      656
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      43
      646
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      58
      614
    9. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      558
    10. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      528
    Aihe