auto kolhittiin ja korjaamo vastustelee

nimimerkkionkäytössä

auto oli pysäköitynä parkkipaikalle ja kiinteistönhuolto liikkeen paku törmäsi siihen, aluksi kun tarkastimme mitä nyt on naarmuja tullut niin en huomannut lainkaan että tavaratilan luukun ja korin sauma linjassa oli tapahtunut muutos eli sauma ei ole enää sellainen jouheva vaan siinä on selkeä "kynnys" jota ei aiemmin ollut eli joko kori on vääntynyt ylös tai sitten luukku on vääntynyt toisesta reunastaan, en voi tietää kun en ole metallurgi tai koriseppä.
no vein auton korjaamoon ja korjaamo päällikkö sanoi että "mitä meidän tälle nyt pitäisi tehdä?" olin vähän ihmeissäni että korjaamo päällikkö kyselee minulta tälläisiä asioita jotka nyt on ihan selkeitä "linja on muuttunut, korjatkaa se" tästä alkoi hyvin erikoinen keskustelu, korjaamo-hessu alkaa selittämään että ei tässä ole mitään tapahtunut ja tälläisiä tulee tehtaaltakin ulos että toisessa reunassa peltien kohtaamis paikat on oikein ja toisessa reunassa ne ei ole lähelläkään toisiaan... olin ihan ihmeissäni että mitäs vittua tää ukko nyt oikein selittää?
minä nyt kuitenkin olen omistanut tuon auton jokusen vuoden, pessyt ja vahannut sitä käsin niin enköhän minä nyt kuitenkin tiedä jos joku paikka ei ole siten kuin se on ennen ollut..
nykyisin auto on ex-vaimoni jolta se oli minulla lainassa kun se tölvittiin, eli auto ei edes enää ole minun, eli kaiken järjen mukaan minulla ei ole mitään intressiä selittää tälläisistä vaurio muutoksista jotain huuhaata... ainoa asia mitä lupasin ex-vaimolleni kun ilmoitin törmäyksestä oli että auto on siinä kunnossa kuin mitä se oli kun sain sen lainaksi.

osaako kukaan sanoa minulle miksi tämä korjaamo-hessu alkaa tälläisestä asiasta väittelemään kun kyseessä ei ole hänen autonsa, hänen serkkunsa auto, minun autoni, tai sukulaiseni auto, vaan minun ex-vaimoni auto, en ole vaikka kuinka mietin että mikä helvetti tähän on oikein vaikuttimena? hän ei sitä korjausta maksa eikä hänen setänsä, tätinsä tai muukaan sukulainen, miksi mies toimii näin??? onko tuo korjaamo-hessu myös samalla vakuutusyhtiön palveluksessa??? täysin käsittämätöntä toimintaa...
millainen hässäkkä tästä mahtaa tulla jos tuota muutosta ei ole korjattu kun haen autoa pois, otanko sitä lainkaan vastaan, kuittaanko työn tehdyksi? itse ainakin päättelen että en missään nimessä voi ottaa autoa vastaan jos tuopta "vääntymää" tai mikä lie, ei ole korjattu, eikös se ole sama että jos otan sen vastaan niin myönnän että kaikki on kunnossa ja hienosti hoidettu? vaikka näin ei olisi..

olen vakuutusyhtiöön joka korvaa korjauksen ollut jo asian tiimoilta yhteydessä ja selittänyt asian heille mutta mitään vastausta ei ole vielä tullut, kaikki yhteyden otot hoidan spostilla että mahdollisessa riitatilanteessa minulla on mustaa valkoisella tai siis ex-vaimolla on koska hänen autonsa, ei minun.

vinkkejä neuvoja? en ole koskaan ennen joutunut tälläisen tilanteeseen tai hoitamaan tälläistä.

ja kerrotaan tässä samalla tuo liike missä auto on korjattavana niin tiedätte ihmiset vältellä ko. paikkaa ainakin korjaus asioissa raision auto-center

10

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaonihanselvä

Näistä on aikaisempiakin tapauksia, kun auto on korjaamolla, niin se on niiden vastuulla. Korjatkoon sattuneet kolhut ja tapelkoon sitten kiinteistönhuollon vakuutusyhtiön kanssa kustannuksista.

• Anonyymi00002

Kiinteistönhuoltajat ovat omasta mielestäni Jumalasta seuraavia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiinteistönhuoltajat ovat omasta mielestäni Jumalasta seuraavia.

Ja tuon viisauden vuoksi kaivoit avauksen vuodelta 2015.
        Onko nyt sitten mieli hyvä kun pääsit vittuilemaan?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja tuon viisauden vuoksi kaivoit avauksen vuodelta 2015.
        Onko nyt sitten mieli hyvä kun pääsit vittuilemaan?

Aiai, taisi osua ja upota. Rakki älähtl🤭

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aiai, taisi osua ja upota. Rakki älähtl🤭

💪🤭

• Anonyymi00003

Minunkin autoni takapuskuriin ilmestyi reikä huollon aikana, ilmeisesti peruutettu nosturiin tai ulkona lumipenkassa olleeseen metalliin. Huomasin vasta parin päivän päästä. Korjaamolla ei kukaan tiennyt asiasta mitään, Kohdan puhtaudesta päätellen ei ollut vanha vika. Kasko miinus omavastuu sen hoiti mutta samalla vaihtui huoltokorjaamo.

• Anonyymi00005

Kyllä ne kertoisivat jos ovat tehneet tuon vahingon ja huomanneet sen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaunis ajatus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuskin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Käsi pystyyn virheen merkiksi, eipä taida nousta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe