Kiimaisten vedätystäkö

toivossaonhyväelää

Kuinkahan moni täällä on juossut kiimassaan hyvä uskoisena pillun/kullin perässä suoraan lankaan? Saapunut sovitulle paikalle toteamaan ettei toista näy, ei kuulu tai sitten on heti ilmoitettu juuri tulleesta esteestä. Varmasti joku on täältä joskus jotain saanutkin, mutta mitä näitä palstoja lukee, niin kyllä niistä paistaa puhdas vedätys aika monessa.

6

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseä lähinnä epäilyttää, että vastassa on luvatun naisen sijasta mies.

olis kiva tietää, että pystyiskö sitä itse sanomaan ei jos esim motarin levähdyspaikalla olis tarkotus nainen tavata, mutta paikalle saapuiskin mies kun oma muna on jo puolikovana... saas nähä joutuuko pieni ihminen koskaan tälläsen haasteen eteen...

• rasvataanko

Varmast nopeemmin ku arvaatkaan jos jo matkaa levarille halajat, varsinkin jos täällä viel kaikille kerrot mille levarille ja mihinkä aikaa...... ;DD

• ^--- juurkin näin. on tiettyjä syitä miks sellasia asioita ei kerrota täällä vaan ollaan erittäin mediakriittisiä luetun suhteen ja mietitään sit miten edetään :D

• asddfg

Kuka helvetti on niin tyhmä että täällä hakee edes sexi seuraa enkä ite ainakaan kylmiltään hyppää kenenkään kanssa punkkaan näillä sivuilla voi olla mitä vaan hönöjä ja toiset on noi chatit sun muut sexi sivustot

• mies-häme

Itse olen chatistä muutaman naisen tavannut ja yhden kanssa seurustelinkin usean vuoden.Aluksi juttelmimme aivan normaaleja asioita säästä lähtien.(siis useita viikkoja) tapaaminen sovittiin esnsimmäisellä kerralla julkisella paikalla.Olin muuten ennen ensimmäistäkään tapaamista kaikkinen kanssa keskustellut myös puhelimessa,näin varmistimme molemmat että olemme myös sitä mitä väitimme olevammekin.Vasta tämän jälkeen asia eteni siihen suuntaan kuin kasi aikuista jotka toisistaan pitää..aikaa taisi kulua joka kerta 2-6 kk:tta.Eli ei hätähousut mitään netistä löydä.

• omaapuparasapu

Tuskinp vedätetyt kehtaa tunnustaa siitä täällä. Mutta varmasi joku on kiimoissaan menny suoraan kankaan. Noi homopojut nyt ainakin pistää siihen tyyliin tekstii, että varmasti niitä jostain tosiaan löytääkin ja sit jos sinne palstal eksyy joku vedätyspuuhiin niin,,,uskoisin etetet,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3545
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      2790
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      120
      2708
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2388
    5. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      18
      2102
    6. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      77
      1752
    7. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1668
    8. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1656
    9. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      41
      1348
    10. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      144
      1334
    Aihe