SMARTHUOLTO - kokemuksia????

eihyvä

Onko kellään kokemuksia Smarhuollon tai muiden kännykkähuoltofirmojen toiminnasta?

Lähetin viallisen kännykän postitse huoltoon. Ensimmäinen yhteydenotto tuli viikon päästä. Sain tuolloin tiedon, että puhelinta ei saada korjattua, joten he lähettävät vaihtolaitteen tilalle. Parin yhteydenoton jälkeen sain heidät lupaamaan, että vanhan puhelimen valokuvat siirretään vaihtolaitteeseen. Kohtuulllisen säätämisen jälkeen vaihtolaite oli noudettavissa postista. Aikaa oli mennyt yli kuukausi. Kuvia ei oltu siirretty. Sinne meni.

Kaiken kaikkiaan Smarthuollosta jäi epäpätevä kuva. Virheitä tietysti sattuu paremmissakin firmoissa, mutta tästä jäi tuntuma, ettei homma ollut hallussa. Monta kertaa otin yhteyttä heidän asiakaspalveluun (chat tai puhelin) ja useimmiten jäi Musta Pekka käteen. Heillä ei ollut mitään hajua, missä vaiheessa huoltoprosessi on jne.

20

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääpalvelua

      Hyvin pelasi huolto. Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja kännykkä tuli hyvin pakattuna ja korjattuna perille. Suosittelen.

      • eihyvä

        Minunkin kohdalla asiakaspalvelu oli enimmäkseen ystävällistä, mutta ongelma oli, että sisältö puuttui. Huomasin esimerkiksi, että kun soitin asiakaspalveluun, ei heillä ollut mitään tietoa sähköposteista, joita asiakaspalvelu oli minulle lähetellyt...

        Kiitos kommentista. Ja onnittelut.


      • tyytyväinenolin
        eihyvä kirjoitti:

        Minunkin kohdalla asiakaspalvelu oli enimmäkseen ystävällistä, mutta ongelma oli, että sisältö puuttui. Huomasin esimerkiksi, että kun soitin asiakaspalveluun, ei heillä ollut mitään tietoa sähköposteista, joita asiakaspalvelu oli minulle lähetellyt...

        Kiitos kommentista. Ja onnittelut.

        Aika omituista.. Vaihtelevaa palvelua siis heillä.


    • eikannata

      ei kannata lähettää mitään kännykkä kesti korjauksen jälkeen huiput 1,5 päivää ja sama vika uudestaan

      • kylläkannattaa

        Kyllä kannattaa lähettää. Kun on hyvä asiakas niin nämä hoituu erinomaisesti.


      • enitenvituttaakaikki
        kylläkannattaa kirjoitti:

        Kyllä kannattaa lähettää. Kun on hyvä asiakas niin nämä hoituu erinomaisesti.

        Jaa pelkästään hyvien asiakkaiden puhelimet korjataan? Jos on vähän hankalampi tapaus niin haistatetaan paskat, ja laite korjataan huonosti. Vapuslogiikkaa käytännössä....


      • Arvostantällaista
        enitenvituttaakaikki kirjoitti:

        Jaa pelkästään hyvien asiakkaiden puhelimet korjataan? Jos on vähän hankalampi tapaus niin haistatetaan paskat, ja laite korjataan huonosti. Vapuslogiikkaa käytännössä....

        Hankalille tapauksillekin tuleekin haistattaa paskat. Tällaisia asiakkaita kun riittää.


      • Jare9781625

        Ei muuten tule haistataa. Tässä kaksi neuvoa kaikille yrittäjille:

        1. Asiakas on aina oikeassa.
        2. Mikäli asiakas on väärässä, lue uudelleen kohta 1.

        Olin juuri lähettämässä puhelintani Smarthuoltoon, mutta negatiiviset kokemukset tuppaavat leviämään näin internet-aikana ja jäi nyt heiltä tämä asiallinen asiakas saamatta.


      • Sakka

        Ei homma toimi. Kännykkä korjauksessa jo reilun kuukauden ja loppukuusta saattaa tulla kuntoon.


      • asiakasväärässä
        Jare9781625 kirjoitti:

        Ei muuten tule haistataa. Tässä kaksi neuvoa kaikille yrittäjille:

        1. Asiakas on aina oikeassa.
        2. Mikäli asiakas on väärässä, lue uudelleen kohta 1.

        Olin juuri lähettämässä puhelintani Smarthuoltoon, mutta negatiiviset kokemukset tuppaavat leviämään näin internet-aikana ja jäi nyt heiltä tämä asiallinen asiakas saamatta.

        1. Asiakas ei ole aina oikeassa! Vittuilevalle ja huonosti käyttäytyvälle asiakkaalle pitää antaa samalla mitalla takaisin eikä alistua siihen! Tällaisille antaisin vuoden yrittäjyyden palkinnon!


    • Pettynyt225

      Huonoja kokemuksia. Naarmuttivat puhelimen näyttöä korjauksen yhteydessä eivätkä ottaneet vastuuta aiheuttamastaan vahingosta. Ala-arvoista toimintaa.

    • hippo2

      Hyvin toimi näytönvaihto.Nopeamminkin olisin saanut sen sieltä,mutta nyt ei ollut pikapalvelulle tarvetta.Suosittelen puljua!

    • samppa101

      Näyttöjä piti olla varostossa, mutta kun kyselin puhelimen perään, niin varaosia ei ollutkaan ja kun yritin saada puhelinta nopeaesti toiseen huoltopaikkaan, niin ei oikein onnistunut, kun puhelin oli lähetetty liettuaa?? en suosittele! Kassotaan ny missä kunnossa ja milloin saan puhelimen takaisin...

      • Sonyboy

        Sonyn takakansi uusittiin, lähti yli puoliksi irti muutamassa viikossa.. Eli aika heikkolaatuista työtä mun tapauksessa. Saas nähdä mitä sanovat kun vien uusintaan.


    • petettytoiseenkertaan

      Todella huonoa palvelua..ei kannata lähettää mitään korjautukselle. Kolme viikkoa kului minun puhelimen korjauksessa, otin yhteyttä heihin ja kysyin missä puhelin on. Valehdeltiin että puhelin oli lähetetty, oli muka postin seuranta numero liitetty malliksi mukaan, mutta kun tarkistin niin pakettia ei loytynyt heidän järjestelmästä..Kului kaksi päivää niin tuli ilmoitus että posti on ottanut paketin kuljetettavaksi..SMART vai SMARTTIA kuulostaa ihan jonku lahkon firmalta..

    • PettymysOnSuuri

      Juu, en suosittele! Tämä "paska" asiakas odottii nätisti puhelintaan turhaan. Kun ystävällisesti soitin puolitoista viikkoa lähettämisen jälkeen, eivät meinanneet saada selville minkä takia tekniikko ei ollut ottanut puhelinta käsittelyynsä. Sen jälkeen odotettiin osia yms. Viimeinen niitti oli se, kun lupasivat lähettää puhelimen takaisin heti huollon jälkeen ja sain seurantakoodin perjantai aamuna. Vielä ma iltana ei postin palvelussa näkynyt minkäänlaista merkintää...nyt seuraillaan tilannetta taas...että näin! Yrittäjänä voin kertoa, että itse en kehtaisi ikinä näin käyttäytyä maksaavaa asiakasta kohtaan! Ja olen myös sitä mieltä, että minusta he eivät enää koskaan asiakasta saa.

    • kännyrikki

      Näyttö pelkästään rikki, känny toimi muuten kuin unelma. Vaihtoivat varmuudeksi napin, kaiuttimen ja piuhasarjan.... hinta pompsahti melkein 100€ ylöspäin. Kesti vielä sen 3 viikkoo. Ei jatkoon.

    • kyrvänsyyl

      ota tästä nyt selvää vittu! ensin kehutaan palvelua ja sitte se onki jo ihan vitusta seuraavan mielestä.mikä on totuus?

    • Oma_kokemus

      Kokonaistotuudesta en tiedä. Olihan itselläkin vähän "pelokas" asenne maksaa ja postittaa, kun täällä lukee kaikenlaista. Itse silti pistin paketin menemään viime viikon perjantaina (6.10). Paketti oli perillä maanantaina ja sain nopeasti aamupäivällä korjauspäätöksen. Maksoin samantien ja tiistaina korjasivat sekä postittivat. Sain puhelimen postista keskiviikkona (11.10). Itsellä homma toimi ja nopeasti. Kyseessä oli Samsung S8 josta näyttö saanut osumaa. Toistaiseksi ainakin toiminut kuin uusi enkä niin odotakkaan että leviäisi. Toki lopetin näytön hajoamisen seurauksena heti puhelimen käytön, koska näytön rikkoutuessa se ei enää suojaa kosteudelta ja täten välttyy mahdollisilta lisävioilta jotka voivat halkemien kautta pääsevä kosteus aiheuttaa. Kannattaa myös paketoida hyvin, ettei posti aiheuta lisävahinkoa matkalla korjaukseen.

    • Käyttäjätunnus_käytössä

      Vein Huawein mediapadin näytön vaihtoon 30.1.2018. Sain sähköpostilla korjauskustannusarvion 31.1.2018, jonka maksoin ja hyväksyin 1.2.2018.
      Tuolloin arvioitu korjausaika oli 1 viikko.
      Tiedustelin 9.2.2018, joko laitteen voi noutaa. Sain viestin 9.2.2018 jossa ilmoitettiin huollon odottavan varaosia ja arvioitiin teknikon saavan osat ensi viikon aikana.
      Tiedustelin 19.2.2018, joko laitteen voi noutaa. Sain viestin 19.2.2018 jossa ilmoitettiin Huawein lykänneen varaosatoimitusta aiemmin ilmoitetusta. Sen hetkisen arvion mukaan osatoimitus on ehkä tulossa 2-3 viikon kuluttua.
      Jos olisin tiennyt tämän laitetta huoltoon viedessäni, olisin ostanut uuden. Laitteen puuttumisesta työpaikaltani on aiheutunut jo enemmän haittaa kuin laitteen arvo on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3173
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2824
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1903
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1664
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1626
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1173
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1133
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1083
    Aihe