hei!! oon jo pienempänä ollu kiinnostunu wicca jutuista ja oon nyt kiinnostunu vielä enemmän ja päätin tässä perehtyä vähän syvemmin!
haluaisin siis kysellä, että millasilla rituaaleilla yms olisi hyvä aloittaa? millon kannattaa aloittaa oman varjojen kirjan kokoaminen ja miten se kannattaa aloittaa? mustaan kovakantiseen kirjamaiseen vihkoon ilmeisesti. onko Suomessa mitään säännöllisesti kokoontuvia ryhmiä? onko asioita jotka jokaisen wiccan pitää tietää/osata? tai onko jotain tavaroita joita pitäis omistaa? ja olis kiva jos ihan vapaasti vielä kertositte miten ite alotitte wiccan harjottamisen, mistä lähti kiinnostus yms.
äsken oli vielä kauheesti kysymyksiä mutta tässä kirjoittaessa ne sitten unohtu hetkellisesti :D ehkä tuun myöhemmin kysymään niitä vielä...
wiccan harjoittamisen aloittaminen
outopienityyppi
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329