Hei! Olen aloittamassa taekwondoa, olen nähnyt korkeita potkuja yms,
Mutta ajattelin kysyä, en ole itse niin taipuisa ihminen, mutta harjoittelun ja muun ohella, kykenenkö venymään korkeisiinkin potkuihin. Kuinka paljon venyttely auttaa, ja oppiiko pitkän ajan varrella tekniikat niin että pystyy potkimaan korkeitakin ja näyttäviä potkuja?
Huono venyvyys
Kyseliäs
3
350
Vastaukset
- Joofbf
Itse sain potkut suurin piirtein vyön korkeuteen kun aloitin nyt nousee venyttelyn ja ja neljän vuoden harjoituksen avulla reilusti pään yli
- H---
Olen äärimmäisen kankea luonnostani. Minulla on toisen danin musta vyö. Ei ole ongelma, jos tekee töitä.
Eipä se nyt ole kovin oleellista miten korkealle potkii, vaan se, että miten hyvin potkii siihen mihin yltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690