Miehelläni on useampi (lieviä tavallaan) perinnöllinen sairaus ja suvussa myös kehitysvammaisuutta (tämän periytymiskuviosta ei kukaan tiedä), oppimishäiriöitä, autismin kaltaisia ongelmia ja heikkolahjaisuutta. Mieheni haluaisi kanssani lapsen, mutta ei haluaisi suvun sairauksia hänelle. Minulla on ennestään yksi lapsi ja mies rakastaa häntä kuin omaa. Toinen biologisesti ei oma lapsi ei siis olisi takuulla ongelma. Onko kenellä tahansa parilla mahdollisuus käyttää luovutettuja siittiöitä vai pitääkö oikeasti olla joku tosi vakava, tappava perinnöllinen juttu? Lisäksi jouduttaisiin tekemään ivf, koska munatorveni ovat tukossa.
Saako parikin käyttää luovutettuja siittiöitä?
3
144
Vastaukset
- kakspluskuustoist
Kysy suoraan klinikalta. Jos ette jostain syystä pääse Suomessa hoitoon luovutetuilla, niin aivan varmasti jossain maassa pääsette.
Luovutettujen solujen käyttöä varten teidän pitää käydä noin tunnin kuulustelussa psykologilla, joka päättää muistiinpanojensa perusteella, että olisitteko riittävän hyviä vanhempia. Omille siittiöille riittää vähän huonommatkin vanhemmat, eikä näin ollen psykologikäyntiä tarvita.- YksityiselläOnnistuu
Juurikin näin, itse tosin iloinena hattarapäänä muotoilisin tekstin vähän eri tavalla :)
- kyllävoikäyttää
kyllä voi parikin käyttää luovutettua siittöitä olen kokemuksella pareillekin luovuttanut olen siisti terve raitis savuton ei sairauksia kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167