Miehelläni on useampi (lieviä tavallaan) perinnöllinen sairaus ja suvussa myös kehitysvammaisuutta (tämän periytymiskuviosta ei kukaan tiedä), oppimishäiriöitä, autismin kaltaisia ongelmia ja heikkolahjaisuutta. Mieheni haluaisi kanssani lapsen, mutta ei haluaisi suvun sairauksia hänelle. Minulla on ennestään yksi lapsi ja mies rakastaa häntä kuin omaa. Toinen biologisesti ei oma lapsi ei siis olisi takuulla ongelma. Onko kenellä tahansa parilla mahdollisuus käyttää luovutettuja siittiöitä vai pitääkö oikeasti olla joku tosi vakava, tappava perinnöllinen juttu? Lisäksi jouduttaisiin tekemään ivf, koska munatorveni ovat tukossa.
Saako parikin käyttää luovutettuja siittiöitä?
3
170
Vastaukset
- kakspluskuustoist
Kysy suoraan klinikalta. Jos ette jostain syystä pääse Suomessa hoitoon luovutetuilla, niin aivan varmasti jossain maassa pääsette.
Luovutettujen solujen käyttöä varten teidän pitää käydä noin tunnin kuulustelussa psykologilla, joka päättää muistiinpanojensa perusteella, että olisitteko riittävän hyviä vanhempia. Omille siittiöille riittää vähän huonommatkin vanhemmat, eikä näin ollen psykologikäyntiä tarvita.- YksityiselläOnnistuu
Juurikin näin, itse tosin iloinena hattarapäänä muotoilisin tekstin vähän eri tavalla :)
- kyllävoikäyttää
kyllä voi parikin käyttää luovutettua siittöitä olen kokemuksella pareillekin luovuttanut olen siisti terve raitis savuton ei sairauksia kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1494699Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1904604Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1124522Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254395Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133420Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661617
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201161- 1761132