Miehelläni on useampi (lieviä tavallaan) perinnöllinen sairaus ja suvussa myös kehitysvammaisuutta (tämän periytymiskuviosta ei kukaan tiedä), oppimishäiriöitä, autismin kaltaisia ongelmia ja heikkolahjaisuutta. Mieheni haluaisi kanssani lapsen, mutta ei haluaisi suvun sairauksia hänelle. Minulla on ennestään yksi lapsi ja mies rakastaa häntä kuin omaa. Toinen biologisesti ei oma lapsi ei siis olisi takuulla ongelma. Onko kenellä tahansa parilla mahdollisuus käyttää luovutettuja siittiöitä vai pitääkö oikeasti olla joku tosi vakava, tappava perinnöllinen juttu? Lisäksi jouduttaisiin tekemään ivf, koska munatorveni ovat tukossa.
Saako parikin käyttää luovutettuja siittiöitä?
3
122
Vastaukset
- kakspluskuustoist
Kysy suoraan klinikalta. Jos ette jostain syystä pääse Suomessa hoitoon luovutetuilla, niin aivan varmasti jossain maassa pääsette.
Luovutettujen solujen käyttöä varten teidän pitää käydä noin tunnin kuulustelussa psykologilla, joka päättää muistiinpanojensa perusteella, että olisitteko riittävän hyviä vanhempia. Omille siittiöille riittää vähän huonommatkin vanhemmat, eikä näin ollen psykologikäyntiä tarvita.- YksityiselläOnnistuu
Juurikin näin, itse tosin iloinena hattarapäänä muotoilisin tekstin vähän eri tavalla :)
- kyllävoikäyttää
kyllä voi parikin käyttää luovutettua siittöitä olen kokemuksella pareillekin luovuttanut olen siisti terve raitis savuton ei sairauksia kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409