Miehelläni on useampi (lieviä tavallaan) perinnöllinen sairaus ja suvussa myös kehitysvammaisuutta (tämän periytymiskuviosta ei kukaan tiedä), oppimishäiriöitä, autismin kaltaisia ongelmia ja heikkolahjaisuutta. Mieheni haluaisi kanssani lapsen, mutta ei haluaisi suvun sairauksia hänelle. Minulla on ennestään yksi lapsi ja mies rakastaa häntä kuin omaa. Toinen biologisesti ei oma lapsi ei siis olisi takuulla ongelma. Onko kenellä tahansa parilla mahdollisuus käyttää luovutettuja siittiöitä vai pitääkö oikeasti olla joku tosi vakava, tappava perinnöllinen juttu? Lisäksi jouduttaisiin tekemään ivf, koska munatorveni ovat tukossa.
Saako parikin käyttää luovutettuja siittiöitä?
3
167
Vastaukset
- kakspluskuustoist
Kysy suoraan klinikalta. Jos ette jostain syystä pääse Suomessa hoitoon luovutetuilla, niin aivan varmasti jossain maassa pääsette.
Luovutettujen solujen käyttöä varten teidän pitää käydä noin tunnin kuulustelussa psykologilla, joka päättää muistiinpanojensa perusteella, että olisitteko riittävän hyviä vanhempia. Omille siittiöille riittää vähän huonommatkin vanhemmat, eikä näin ollen psykologikäyntiä tarvita.- YksityiselläOnnistuu
Juurikin näin, itse tosin iloinena hattarapäänä muotoilisin tekstin vähän eri tavalla :)
- kyllävoikäyttää
kyllä voi parikin käyttää luovutettua siittöitä olen kokemuksella pareillekin luovuttanut olen siisti terve raitis savuton ei sairauksia kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään20218039Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903835Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu362082Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2821556Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?681522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661446Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1171360Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1321325Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141324- 811111