Tieteellinen tutkimus: BMW kuskit kusipäitä

myöntäkääfakta

Arvostettu Berkleyn yliopisto Kaliforniassa on todistanut että BMW kuskit ovat tilastollisesti useammin kusipäitä kuin muiden merkkien kuskit.

Tässä tutkimus uutisoiti arvostetussa Wall Street Journal lehdessä http://www.wsj.com/video/bmw-drivers-really-are-jerks-studies-find/29285015-BB1A-4E41-B0C0-0A41CB990F60.html

Myös britanniassa saatu samanlaisia tuloksia, ja BMW erottuu selvästi vaikka on halvempi kuin esim MB. Joten hinta ei voi olla syy.

69

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkokäsi_vöpsy

      Suomessa suurimpia kusipäitä on aina AUDI håmåt.

      • Anonyymi

        Sana ylös!


    • köyhyys_on_sairaus

      On myös tutkittu, että köyhät ovat katkeria.

      • Baijeristarysähtää

        Sille ei voi sitten mitään että olet köyhä ja katkera BMW:n omistaja. Ja vielä sairas...


      • Anonyymi

        Uusi ilman rahoitusta ostettu BMW saattaa kieliä vauraudesta, mutta näitä Bemareita on liikenteessä huomattava vähän.


    • LäksLapasesta

      Onx se uutinen?
      http://www.hs.fi/autot/a1409891820241
      http://moro.aamulehti.fi/2013/01/03/nyt-se-on-todistettu-bmw-kuskit-kaahaavat-useimmin-ylinopeutta/
      http://yle.fi/ylex/uutiset/bemari-kuskit_kolaroivat_usein_-_automerkki_kertoo_ihmisesta_lahes_kaiken/3-7576654

      Ulosajouutisissa merkki on vakiotapaus.

    • BMWkusipää

      En tajua miksi jotkut pitävät ohituksia agressiona. Mitä sitten jos joku ohittaa, jos tekee sen fiksusti.

      Toisekseen, oikeasti syynä on auton hyvä ajettavuus ja fiilis että "tämä lähtee".Eikä tämä ole edes provoilua vaan faktaa!

      • olenkusipääbemaristi

        Se on vaan se kun on liikaa tehoa. Tietysti eihän muilla merkeillä koskaan törttöillä eikä ajeta mettään.


      • KaikillaAjetaanMutta
        olenkusipääbemaristi kirjoitti:

        Se on vaan se kun on liikaa tehoa. Tietysti eihän muilla merkeillä koskaan törttöillä eikä ajeta mettään.

        Suhteellisesti rekisterissä oleviin automerkkeihin, kun huomioidaan kuinka paljon pahemmista kolareista bemareilla ajettuja...


      • tässäfaktoja
        KaikillaAjetaanMutta kirjoitti:

        Suhteellisesti rekisterissä oleviin automerkkeihin, kun huomioidaan kuinka paljon pahemmista kolareista bemareilla ajettuja...

        Voi olla että bemarilla vedellään muita useammin metsähallituksen puolelle syynä varmasti se että liikaa tehoa Suomen pikkuteille ja tunne että kyllä lähtee nyt pitää kokeilla vaarallisissakin paikoissa(esim. mutkainen liukas tie) mutta pahimmat törttöilijät liikenteessä ovat nuo audi skooda volkkari toyota ja volvokuskit siis kunnon kyrpiä liikenteessä eivät välttämättä ajele niillä kolareita usein mutta törttöilevät kaikella muulla mahdollisella tavalla (törkeät ohitukset, kiilailut, päin punaisia ajelu, tahallinen ärsyttäminen, kansainvälisen käsimerkin käyttö heti kun provosoituu jostain minkä itse on alunperin aiheuttanut ja perseessä roikkuminen etenkin jos edessä ajava auto on bemari).


      • YhyhyhyÄitiiii

      • tässäfaktoja
        YhyhyhyÄitiiii kirjoitti:

        Aina mainitaan merkki, kun kyseessä on BMW, yhyhyhyyy yhyhyhyhyyyyy.......Äitiiiii......

        Ottiko totuus noin koville lapselliselle mulkulle? Tunnistitko itsesi kyseisistä törttöilyistä mitä sinä ja muut autokuskit harrastatte no tunnistithan sinä? Tosiaan bmw on hyvä merkki ja sitä kadehditaan tottakai sellainen merkki on heti uutisissa sun muualla kun sattuu ja tapahtuu. Esim. jos vaikka toyota olisi kolaritapausten kärjessä ei se keräisi huomiota läheskään yhtä paljon syynä tylsänharmaa merkki. Bmw kuski kun tekee yhdenkin virheen liikenteessä niin siellä on justiin sun tapaiset perseestä niskaan seivästetyt yhyyäitiii kansanpoliiseja kymmenen kpl osoittamassa syyttävällä sormella.


      • Äitiiiiiiii

        Yhyhyhyhyyyyyyy..........yhyhyhyhyhyhyyyyyyyyyy.......äitiiiiiiiiii........BMW mainittiin taas........Yhyhyhyhyhyhyyyyyyy........


      • tässäfaktoja
        Äitiiiiiiii kirjoitti:

        Yhyhyhyhyyyyyyy..........yhyhyhyhyhyhyyyyyyyyyy.......äitiiiiiiiiii........BMW mainittiin taas........Yhyhyhyhyhyhyyyyyyy........

        Nii-i voi kauhiaa.


      • Anonyymi
        olenkusipääbemaristi kirjoitti:

        Se on vaan se kun on liikaa tehoa. Tietysti eihän muilla merkeillä koskaan törttöillä eikä ajeta mettään.

        Tämä on totta, mutta noille kuskeille pitää antaa paljon kovemmat sakot niin ehkä oppisivat ajamaan autoa, liian usein näkee, että Audi, BMW, MB, ajavat ylinopeutta, eikö näillä autoilla voi ajaa noseusrajoitteiden mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta, mutta noille kuskeille pitää antaa paljon kovemmat sakot niin ehkä oppisivat ajamaan autoa, liian usein näkee, että Audi, BMW, MB, ajavat ylinopeutta, eikö näillä autoilla voi ajaa noseusrajoitteiden mukaan?

        Minusta Skoda kuskit ovat kaikkein agresiivisimpia ja törtömpiä.

        T.Datsun kuski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Skoda kuskit ovat kaikkein agresiivisimpia ja törtömpiä.

        T.Datsun kuski

        Eli siis skeidallakaan ei pysty ajamaan nopeusrajoituksien mukaan. Onpa surkeita vehkeitä. 🤣


      • Anonyymi

        Bemarilla on vaan se ongelma että on voimaa mutta auton ominaisuudet niin paskat että lähtee helposti lapasesta, AMG Mese tai RS Audi tehty ajamiseen ja se on täyttä nautintoa kun painaa kaasua eikä lähde lapasesta edes lapsella.


    • hondakuski

      Tilastollisesti on todistettua, että BMW-on eniten kadehdittu automerkki.

      • UskonSitten

        Laittaisitko jonkin linkin, jotta heittosi olisi uskottava.


      • uskottavaa
        UskonSitten kirjoitti:

        Laittaisitko jonkin linkin, jotta heittosi olisi uskottava.

        Nämä aloitukset ja sinun piipityksesi toimii siitä hyvänä todisteena.


      • UskonSitten

        Jaa....että millä tavalla? Minä kun tunnen vain sääliä bimmeristejä kohtaan, joten parjauskampanjasi ei vakuuta ainakaan minua siitä, että BMW olisi eniten kadehdittu automerkki. Sen sijaan se näköjään todistaa, että ääliöitä ne ainakin ovat, kun linkki puuttu liki kaikista väittämistä, joissa väitetään bimmerin olevan sitä ja bimmerin olevan tätä.


      • uskottavaa
        UskonSitten kirjoitti:

        Jaa....että millä tavalla? Minä kun tunnen vain sääliä bimmeristejä kohtaan, joten parjauskampanjasi ei vakuuta ainakaan minua siitä, että BMW olisi eniten kadehdittu automerkki. Sen sijaan se näköjään todistaa, että ääliöitä ne ainakin ovat, kun linkki puuttu liki kaikista väittämistä, joissa väitetään bimmerin olevan sitä ja bimmerin olevan tätä.

        Sieltähän se tuli kateellinen ja katkera kommentti taas bemaristeja kohtaan. Sinä se säälittävä tässä olet kun ruikutat tuohon malliin. Tämän tapaiset aloitukset kertoo hyvinkin siitä kuinka bemaria kadehditaan.


      • Anonyymi

        Tilastollisesti on todistettua, että BMW::: Nyt sulla on kyllä päässä vikaa ,eikä kyllä mene coronan piikkiin !!!


    • Epätieteellinen

      Arvostaisin aloitustasi ehkä hivenen korkeammalle, jos olisit osannut kirjoittaa edes yliopiston nimen oikein.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kalifornian_yliopisto_(Berkeley)

      Siis Berkeley eikä Berkley. Noin se oli kirjoitettu campuksella seisovaan nimikylttiin silloinkin, kun ajoin tuon yliopiston ohitse Avis-vuokraamon Toyota Camrylla lähemmäs 30 vuotta sitten.

      Euroopassa 1980-luvun työmatkoilla autoja vuokratessani suosin yleensä BMW:n 3-sarjan autoja, koska ne olivat varsin nautinnollisia ajaa. Sittemmin Budget-vuokraamo otti vetonaulakseen tarjota ”baby-Benzejä” (M-B 190) samaan hintaan kuin muut vuokraamot tarjosivat VW Golfeja, joten siirryin suosimaan niitä.

      Toimenkuvani muututtua jäi vuokraamojen asiakkuus vähemmälle enkä ole tullut ajaneeksi BMW:llä muutenkaan aikoihin.

      Nyt eläkkeellä ollessani ajan omalla uudella M-B:n C-sarjalaisella (S205). Bemareita en kadehdi sen enempää kuin halveksikaan, vaan arvostan BMW:tä täysin M-B:n veroisena laatuautona. Ja kuskeja en suostu tyypittelemään heidän käyttämänsä automerkin mukaan.

    • pitäkääminuamulkkuna

      Ajelen bemarilla ja jos joku käyttäytyy minua kohtaan mulkusti liikenteessä niin tottakai minäkin käyttäydyn yhtä mulkusti niitä kohtaan aivan kuten kaikki muutkin tekevät merkkiin katsomatta. Ajelen rauhassa lähes aina ja jostain syystä bmw on perässä roikkujille sun muille persreijille kova pala purtavaksi ottaa niitä niin kupoliin mistä moinen johtuu? Nämä aloitukset on silkkaa kateutta bmw:tä kohtaan mitään muuta luonnollista syytä en tässä näe kun bemarista ei löydy mitään muuta oikeaa haukuttavaa niin sitten keksitään ja haukutaan niiden kuskeja.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan Bemarista löydä yhtäkään osaa mikä olisi kadehtittavaa, ehkä hinta?
        Okei no itsellä maailman upein auto omasta mielestä ja se on Audi ja sitä edeltävä oli BMW, en näe mitään syytä miksi kadehtia BMW;tä, okei kiva ajaa mutta laatu on kyllä kaukana.


    • 3463463

      Yllättävän usein kun huomaa että joku on kusipää, paljastuu myöhemmin että hän ajaa Bemarilla. Pakko tässä olla jonkinlainen yhteys.

      • Trollienitkuhuutoja

        Ainut kusipää täällä olet sinä yleistävä trolli. Pakko nettitrollaamisella ja kusipäisellä ihmisellä olla jonkinlainen yhteys.


    • neeea92

      Eihän tällaisiin itsestäänselvyyksiin tutkimuksia tarvi.

    • suurtaAkreaHehee

      Ehkä jutun juuri onkin siinä, että ne vässykät perheeniskät joita ohitellaan tuntevat itsensä entistä latistetummiksi ja siksi kyseitä "legendaa" pidetään yllä trollien ja vässyköiden toimesta. Ei se ole mikään häpeä jos tulee ohitetuksi, eikä siitä kannata masentua.

      • Anonyymi

        Ehkä jutun juuri onkin siinä, että ne vässykät perheeniskät::: Sanoisin noihin toisten agressiivisiin ohituksiin syyksi sen että on tullut ostettua vastenmielinen auto ja siellä auton sisällä on viihtymis ongelmia ja täytyy päästä määränpäähän vähän äkkiä ennenkuin pinna katkeaa. Toisilla jotka ajavat viihtyisillä autoilla ajavat liikennemerkkien mukaisesti ja ovat hyvällä tuulella koko matkan ajan eikä ole mitään tarvetta osoittaa mieltä toisille autoilijoille.


    • Seurannut

      Ainakin he ajavat jatkuvasti ylinopeutta, heille tuplattava sakkojen määrä.

      • Anonyymi

        YYYYHHYHYHYH


    • Anonyymi

      Naiset kuitenkin käyttäytyvät paremmin kun ei niin tarvetta kompensoida.

      • Anonyymi

        Vielä kun naisille saisi aivot päähän.


    • Anonyymi

      Paskalla autolla ajavat ovat paskoja, ei voi mitään. T: AMG

      • Anonyymi

        Juuri näin on asia, BMW autoilijoille suuremmat sakot törppäilyistä koska hehän aiheuttavat paljon kolareita ja syyllistyvät jatkuvasti ylinopeuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin on asia, BMW autoilijoille suuremmat sakot törppäilyistä koska hehän aiheuttavat paljon kolareita ja syyllistyvät jatkuvasti ylinopeuksiin.

        Poliisitkin kateuksissaan pysäyttelevät etenkin näitä uudempia ja tasokkaampia bemareita vaikka ei olisi mitään syytäkään.


    • Anonyymi

      En jää aistimaan muiden reaktioita, pienellä kaasunpainalluksella olen jo riittävän kaukana.

    • Anonyymi

      Tulen ohittamaan jokaisen Bemarin.
      T. Passat R. 450 hp 4wd.

      • Anonyymi

        Kannattaa varoa jakopään kilahtamista!


      • Anonyymi

        Jep. Odotan innolla.

        T: Poliisi tutkalla varustettuna.


    • Anonyymi

      Saksan top 4:

      Mercedes
      Audi
      Opel
      BMW

      • Anonyymi

        Aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.


    • Anonyymi

      Kusen määrä kasvaa päässä, kun pitää lippistä.

      • Anonyymi

        Bemari poju uhosi olevansa kaikkein nopein radalla ja nauroi mun Jenkille, ettei tolla lahnalla pysty ees mutkiin ajamaan. Kisassa bemaristi hävisi mun lahnalle ja kyllä näki että otti pattiin kunnolla. Kysyin, että et sitten ajanutkaan voittoon, vaan menit häviämään mullekkin. Poju alkoi selittämään meille että bemmi ei ole säädöissä ja varmasti kulkee kärkeen kunhan kerkee säätelemään. Sanoin pojulle, että säädäppäs se bemaris kohilleen ja tuu kokeilemaan uudestaan, EI OO POJUA NÄKYNYT RADALLA, JOSKUS NÄÄN POJUA KAUPUNGILLA, NIIN MUISTAN AINA KYSYÄ ETTÄ, JOKO BEMARI ON SÄÄDÖISSÄÄN.


    • Anonyymi

      Niitähän ne ovat olleet ja ovat edelleen.

    • Anonyymi

      No kyllä se kateuskin on määriteltävissä kusipäisyydeksi jos se on noin kovaa, että pitää oikein kirjoittaa siitä keskustelupalstoille.

    • Anonyymi

      Bemari tekee kusipäisiksi, vai ovatko synnynnäisi, minusta kusipäitä ovat vihreät sostemit ja vasurit. Vaikka kaikilla ei elekaan bemaria.

    • Anonyymi

      Vanhasta bemarista ei ole kusipääksi, kuskista kusipää ei parane.

    • Anonyymi

      Tuohan on nykyään muuttunut niin että esim Audi ja Skoda-kuskit nykyään pahempia kuin bemarikuskit. Viimeisen parin vuoden ajalta olen todennut että ne todelliset hullut ajaa Audilla. Siis jos miettii ajokäyttäytymistä jonka voi selittää vain huumet tai mt-ongelma, lähes aina Audi kyseessä. Perässäkin roikkuu nykyään useammin Skoda kuin BMW, tietenkin pelkät sumuvalot päällä.

      itseäkin ennen ärsytti BMW kuskit mutta viime vuosina näyttävät rahoittuneen. Tai sitten teineillä ei vaan enää varaa bemareihin.

    • Anonyymi

      Voin vahvistaa. Lisään vielä että mulkut löytyvät todennäköisimmin mustan värisen bmw:n ratista.
      Noita saa halvalla sillä niiden arvo putoaa käytettynä ehkä nopeimmin kuin millään muulla merkillä. Siihen putoamiseen on syynsä.

      • Anonyymi

        Ainakin aiheuttaa suurta kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aiheuttaa suurta kateutta.

        Juuh, mielimusiikkia mulle tuo köyhien ulina
        :)
        Ja mielelläni olen mulkku, mulla on varaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, mielimusiikkia mulle tuo köyhien ulina
        :)
        Ja mielelläni olen mulkku, mulla on varaa siihen.

        Kumpi Sinä haluat olla: Vaikea vittumainen mulkisti vai nössö nyhverö kynnysmatto? Niin.

        Siksi BMW 330e xdrive sedan, musta tottakai. Voima puhuu. Nysveröt väistyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä se oikein johtuu että kun näet auton kääntyvän ilman suuntamerkkiä, niin lähes poikkeuksetta kyseessä on bemarikuski?

      Tai kun näet jonku ohittavan uhkaavasti vastaan tulevaa autoletkaa, ja se kerkiää juuri ja juuri pois sinun kaistaltasi ennen nokkakolaria, niin huomaat sen olevan kukas muukaan kuin bemarikuski.

      Tai kun ajat 100km/h rajoituksella moottoritien oikeanpuoleista kaistaa 110km/h nopeudella, niin huomaat taustapeilistä kuinka joku lähestyy sinua oikeanpuoleista kaistaa kovaa vauhtia, ajaa sinun takapuskuriin kiinni, ohittaa sinut vasemmalta kaistalta, ja PALAA TAKAISIN OIKEANPUOLEISELLE KAISTALLE MUUTAMAN METRIN PÄÄSTÄ AUTOSI KEULASTA, NIIN ETTÄ KIVET JA NASTAT HAJOTTAVAT AUTOSI TUULILASIN, TAI VÄHINTÄÄ VAURIOITTAA AUTOSI MAALIPINNAN PASKAKSI!
      Ja kukas se kuski taas olikaan?
      No, kukas muukaan kuin se mulkku bemarikuski, jonka rekisterinumero ja nimikin on jo kaikkien tiedossa, ja odottaa vain julkaisua Suomen kusipäisimmäksi kuskiksi.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Bemarilla ja kortsulla?

        Molemmissa on mulkku sisällä🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä on Bemarilla ja kortsulla?

        Molemmissa on mulkku sisällä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Moi, minkälaiset BMW 318 farkkukuskit yrittää Nurmijärven Klaukkalassa ajaa ihmisten päälle suojatiellä? Tää oli 14.2.2022, klo 19.00, jos tiedätte kyseisen 318 tumman farkkukuskin vetäkää sitä anaalin keskenänne. Mä en en jaksa, koska autosta huudettiin "HUORA". Suomen laki ennen Baijerin Maatalous Wärkkejä. Suksikas wittuun Baijerilaisry,,!;:'**55677


    • Anonyymi

      Miksi bemarikuskit ei koskaan käytä vilkkua?
      No kun heillä on se keltainen kupla otsassa 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Lienee totta. Ainakin vaimo muutamia kertoja tuohon viittaavaa mutissut minulle.

    • Anonyymi

      Audi kuskit menevät vielä edelle. Juuri kortin saaneet ja 40 kymmppinen suomalaismies ovat pahimpia. Auto ei tee kenestäkään huonoa välttämättä. Kuljettaja itse ratkaisee kuinka käyttäytyy.

    • Anonyymi

      Minulla on ehtinyt olla Fiat, VW, Audi, Sitikka ja BMW. Olenko jo alun perin kusipåä vai iskikö se vasta ekan Audin kohdalla? Entä Audin jälkeinen Sitikka? Olinko välillä vähemmänn kusipää? Miten tää hei menee?

      En muuten ole erityisen merkkiuskollinen. Sen sanon että yhdessäkään noista autoista ei mitään isompaa ongelmia ole ollut vaikka vain yksi on ostettu uutena. Pikkulaittoa tulee kunnpaljon ajaa.

      • Anonyymi

        Terve, minä ajan BMW:llä ja olen täysi kusipää.

        T: BMW-kusipää


    • Anonyymi

      Bärsettä Mä Watkaan

    • Anonyymi

      Erittäin vasemmistolainen yliopisto on Berkley, varmaan kaikki auton käyttäjät on sen mielestä kusipäitä. Ainakin voi sanoa että kohtuullisen varakkaita kusipäitä.

    • Anonyymi

      Just äsken joku urpo huudatti autoaan niin helvetisti. Katsoin ulos, niin semmonen 1980-luvun lopun punainen bemarihan siitä suhahti. Perkele tuo on kapea sivukatu, jossa neljän kympin rajoitus, eikä mikään motari, missä saa painella 120 lasissa.
      Mitä täällä suunnalla pyörii noita viimeiset rahansa vanhaan bemariin laittaneita apinoita, niin yksikään ei osaa liikennesääntöjä/välitä säännöistä. Ajetaan päin punaisia, ei vahingossakaan vilkkua, aina ylinopeutta, ei anneta tilaa suojatietä ylittäville jalankulkijoille, eikä osata väistämissääntöjä jne.
      Mutta, mitä voi odottaa pöllöiltä, jotka pistää vanhaan bemariin summia, jolla ostaisi uudemman ja paremman auton?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe