Nyt se on tapahtunut.Hjk on menettänyt suuren pelaajansa L-A-H-T-E-E-N.Kottila siirtyi HJK:sta
FC Lahden riveihin.Terve tuloa Mika tänne Lahden
taistelukentille.Minäkin voin taas mennä katsomaan pelejä kun Lahti voittaa, ehkä myös mestaruuden. Mutta voi miten käy HJK:lle.Suru on suuri.Helsinki on vienyt paljon kaikkea pelaaja materiaalia lahdesta.Tämä Kottilan tapaus antaa vähän salvaa haavoihin.
Onko Hesan surunpäivä
5
686
Vastaukset
- ihmettelijä
jep, onnea vaan sinne Lahteen, on aina positiivista kun HJK menettää pelaajiansa =) Oma suosikkini HML jatkaa ensi kaudella ykkösessä joten "pääsee" katsomaan divarifutista... Toivottavasti Kottila pysyy terveenä ja tekee aimo tukun maaleja, ainakin HJK:n verkkoon
- on...
...Hesa?
kysyy stadilainen- kottila
Paska nakki. Kottila kuuluu ehdottomasti mun suosikki pelaajiin veikkausliigassa ja kävin muutenki aina kattomas klubin matseja. Nyt on hirvi lahdessa, huono homma. HJK:n pitää nyt äkkiä hommata joku kovan luokan maalintekijä tai yleisökeskiarvo romahtaa ainakin tuhannella.
- Zizou
Mika Kottila, hidas mutta kankea. Kaveri ei ikinä pärjäis missään keski-euroopassa, suomessa vetää kokemuksella.. Ihan turha tätä jäbää hehkuttaa..
- Nimetön
Oma koira tai hirvi puri heti ekassa matsissa HJK:ta
vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512