Onko tänään koskissa naista joka haluu päivä nautintoa?
päivä pano Valkeakoskella
19
1740
Vastaukset
Oletko mies vai nainen? Mistä päin?
- kilit
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
- assddf
Olen löylykauha ja poraan sen sun haisevaan anukseen
- Fiksu_nainen
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
- Anonyymi
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
no. käykö.
- Anonyymi
Fiksu_nainen kirjoitti:
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
ei tässä yhdyssanoja kattella vaan pikapanoja.Eettei ala ranteet väsyyn.
- Anonyymi
58 vuotta mies. ilma. seksiä melkein 5 vuotta. sopisiko sinullu tänään. voin vaikka hakea täönään ja antaa aamulla taksirahat.
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
kilit kirjoitti:
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no. käykö.
no. miten on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä
yksi tai vaikka kaksi ....
- Anonyymi
Sadan kilon siika silliviivalla hevon persreijässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti buaahaa
- Anonyymi
Kelpaako varattu?
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Tehdäänkö yhdessä jos minä pieren ensin sun ikeniis aah uuh miten kohta tuulee. Oot ihana suukko💋💗
- Anonyymi
Soita 405435021
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316