Onko tänään koskissa naista joka haluu päivä nautintoa?
päivä pano Valkeakoskella
19
2070
Vastaukset
Oletko mies vai nainen? Mistä päin?
- kilit
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
- assddf
Olen löylykauha ja poraan sen sun haisevaan anukseen
- Fiksu_nainen
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
- Anonyymi
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
no. käykö.
- Anonyymi
Fiksu_nainen kirjoitti:
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
ei tässä yhdyssanoja kattella vaan pikapanoja.Eettei ala ranteet väsyyn.
- Anonyymi
58 vuotta mies. ilma. seksiä melkein 5 vuotta. sopisiko sinullu tänään. voin vaikka hakea täönään ja antaa aamulla taksirahat.
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
kilit kirjoitti:
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no. käykö.
no. miten on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä
yksi tai vaikka kaksi ....
- Anonyymi
Sadan kilon siika silliviivalla hevon persreijässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti buaahaa
- Anonyymi
Kelpaako varattu?
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Tehdäänkö yhdessä jos minä pieren ensin sun ikeniis aah uuh miten kohta tuulee. Oot ihana suukko💋💗
- Anonyymi
Soita 405435021
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746