Job Services vuokrafirma

Tsadi96

Tämä firma ei maksa palkkaa ajallaan ja jättää lomatkin maksamatta. Viimeinen kerta täällä töissä. Yhtään nimeäkään ei löydy edes nettisivuilta.

26

4971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gsus89

Samanlaisia kokemuksia. Palkat lähes aina väärin laskettu ja kun huomautat asiasta sinua aletaan haukkumaan. Amatöörimäistä ja lapsellista toimintaa tässä firmassa. Suosittelen karttamaan ja kaukaa.

• eivoi

Onko mitään positiivistä?

• JobServices

Tampereella Job Servicestä, ja henkilö Roope jättää ilmoittamatta rekryistä hakijoille, joita ei valita. Pyytää haastatteluun ja sen jälkeen asiakas ei kiinnosta. Huonosti hoidetut rekryt!!!!!

• Teemu685488

Turun suunnalla maksaminen aina ajallaan ja oikein. 12e/h saan palkkaa ja työmaat kestää sen 4-8kk kerrallaan. Oon ollu tyytyväinen.

• Jii88

Ei uskoisi, että kyseisessä firmassa työskentelee rekrytoinnin ammattilaisia. Hakijoita ei edes arvosteta sen verran, että ilmoitettaisiin rekrytoinnin kulusta... En suosittele kenellekään.

• Anonyymi

Täysin ala-arvoista toimintaa palkka ei ole mitä luvattiin vero napataan enemmän kuin verokortissa lukee keikat keskimäärin n 1,5 kk tosi surkea työpaikka Turussa.

• Jobservice_on_perseestä

Joopajoo... paska lafka sanon minä, ensimmäinen tuli tulossa, ja heti apinaa koijataan. Lupasivat puhelimessa tosiaan sen 11,3e/h.
      Tässä vielä selvitys, miten palkkasi on laskettu (tunteja sinulla oli siis arkipyhä huomioon ottaen yhteensä 120):
      1910€ / 176h (joulukuun työtunnit) = 10,85 €/h * 120h (omat työtuntisi) = 1302€ eli peruspalkanvähennys on 608 euroa.
      Sitte ihmettelin kanssa 176h - 120h = 56h
      56h x 10.85e = 607,6e eikä 608e? :D

Ensimmäinen ja viimeinen vuokrafirma...

• Hitsari69

Tuosta sen taas näkee, millaisia urpoja maailma on täynnä.
      Jos kyseessä on kuukausipalkka 40 h työviikolla, kuukausipalkan jakajana käytetään 169. Työtunnithan vaihtelevat kuukausittain ja 169 on keskiarvo (palkanlaskija vaimoni mukaan). Valitatko helmikuussa kun työtunteja on 160 kpl, jolloin sinun laskuopilla tuntipalkka on 1910 : 160 = 11,94?
      Itse en ehtinyt kauaa Job Servicen kirjoilla olla kun sain vakipaikan vanhasta työpaikastani. Sen 2 kk homma toimi niin kuin piti ja vastasivat puhelimeen ystävällisesti, jos kysyttävää oli. Menisin uudelleenkin heidän kautta töihin, mutta toivottavasti se ei ole ajankohtaista pitkään aikaan.

• Antsa87

Tähän edelliseen; eikös vuokrafirmojen pitäisi maksaa tessin mukaan kyseisen alan palkka?

• Hitsari69

Varmasti pitää. Itse sain heiltä tessiä parempaa palkkaa. Eiköhän 1910 e/ kk ole monessakin tessissä yli tessin palkka. ellei kyseinen jamppa kirurgina ole job servicen kautta.

• vekkeri73

Ei ensimmäinen mutta viimeinen keta ku täältä tilaan työntekijän töihin!! Kaverit istuu maalipurkin päällä ja selaa kännyköitä.

• Pettynytykkonen

Tämä yritys ei ole mielestäni rekry yritys vaan MYYNTIFIRMA! Haalivat listoilleen ihmisiä mol sivuilla (tällä hetkellä yhteensä 368 avointa paikkaa mol-sivuilla!). Kun saavat listoilleen hakijan niin sitten vain myymään yrityksille. On käynyt niin, että mol-sivustot ovat antaneet hyvät eväät tämänlaiselle toiminnalle. Valitettavasti moni muukin "rekry-firma" tekee samaa sutenööritoimintaa. Tämä on jo niin räikeää, että ihmettelen, että ei puututa. Kansanedustajia ei kiinnosta ja AY pomot on tyytyväisiä norsunluutorneissaan.

• yksilonoikeus

Mielestäni mennään tietosuojalain äärirajoilla! En usko, että on mahdollista laillisesti pitää rekisteriä potentiaalisista työntekijöistä, joita voi sitten "välittää" tarvitseville yrityksille. Rekisterissä voi toki pitää, jos työnhakija antaa siihen suostumuksensa. Niin ei voi toimia, että haalitaan rekisteriin. Ottakaa yhteyttä tietosuojavaltuutettuun jos "listoilta myymistä" esiintyy!

• espoo83

Itse ihmettelen sitä että kun aloitin tuolla job servicellä niin töitä oli ihan mukavasti tarjolla ja sain myös työmailta hyvää palautetta ahkerasta työnteosta. Nyt sitten ei olekkaan ollut enään töitä kuukausiin, Kun tekee työnsä hyvin niin on näköjään ''huono'' työntekijä, eikä töitä enään tarjota.

• N1nn

Mulla kävi täysin sama. 1,5vuotta olli töitä tooodella hyvin, pitkiä pestejä joista todella hyvää palautetta. Nyt tyssäsi. Eikun lomarahat ulos ja liitonrahoille, kunnes taas tärppää. -jotain toista kautta

• sopiiyrittääeionnistu1

Tässä niin kuin muissakin määräaikaistyövälitysfirmoissa olen oppinut, että lopulta on itse otettava lain kirja esiin. Kaikki asiat mennään kokemukseni mukaan ovesta "saranan puolelta" mutta ei se mitään. Sitä saa mitä tilaa ja laki on työntekijän puolella enemmän kuin moni on ymmärtänyt. Kaikki vaiva jonka näet työehtosopimuksen ja työlainsäädännön lukemiseen ajatuksella, tulee monin kerroin takaisin. Suosittelen lämpimästi kuulumaan johonkin ammattiliittoon jossa on lakineuvoja liiton puolesta käytettävissä jos ei omaa innostusta tai aikaa ole.

• ihmeissäännyt

Jos työsopimukseen on merkitty kuukausipalkka niin eikö sen pitäisi olla kuitenkin kuukausipalkka ilman mitään vähennyksiä? Muutenhan olisi tuntityöntekijä?

Tuli tili tuolta mutta paljon pienempi kuin kuukausipalkka mikä on merkitty soppariin :(

• AapeliK

....pari päivää töitä,sitten kuukasikin ilman mitään yhteydenottoa/työtarjousta.E lyö kyllä leiville tämmönen.

• SAATANANKUSETUSREKRY

AIVAN KUSETUS FIRMA!!!!! 2 PÄIVÄÄ PEKKASIA, EIKÄ NIITÄ MAKSETTU LOPPUTILIIN. PUOLET LOMISTAKIN MEINASI JÄÄDÄ MAKSAMATTA !!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

• Eienääikinä

6kk heidän kirjoilla töissä(onneksi asiakasyritys sitten vakinaisti omille nimilleen) eikä yhtään palkkaa laskettu oikein. Työterveys omassa tk:ssa ja ekasta päivästä asti saikkulappu, ihana yhdistelmä....

• 1234560

Turussa on Työterveys nykyään mehiläisessä. RakLiitto hoiti tämän, kun ottivat Job Servicen hampaisiinsa viime syys-talvena. Korjasivat työntekiöiden palkat samalla. Oli huolestuttavaa kuunneltavaa kuinka räikeesti oli mm. veroja kierretty

• Eienääikinä

Hieno homma, että siihen on tullut muutos. Meillä työnantaja oli täysin kypsä kys. Firman palveluksiin. Meitä siirtyi useampi asiakasyritykselle työntekijöiksi tästä syystä. Meidän lopputilejä korjattiin varmaan kolmesti ennen kuin saivat ne oikein

• Pekkarainen

Mulla toiminut kaikki Jobin kanssa hyvin. Hyviä töitä ja toimiston kanssa kiva on asiat hoitaa. Ei moitittavaa.

• HardWorker

Helsingissä palkat ollu kyl aina oikein ja ajallaan. Olen työskennelly ko. yritykselle n.vuoden ja työmaat ollut sen 3-4kk ja työt ollut mitä sovittukin... Nykyään vielä tili K-Raudassa mist voi käydä mieleisensä työvaatteet ja työkalut firman piikkiin! Homma skulaa ainaki tääl helsingissä! Palkkakin on melkein 15€/tunti lisineen... oon tyytyväinen :D

• Oskar2006

Kuuluuko pekkaspäivät kirvesmiehelle joka on tuntipalkalla? Näkyvätkö nämä siinä tapauksessa lomarahan maksussa? Ehkä ei tule pekkaspäiviä mikäli työskentelee tuntipalkalla? En kuulu rakennusalan liittoon, vaan ytk:lle, ehkä heiltä voisi kuitenkin tätä kysyä. Olen noin kaksi vuotta työskennellyt heillä joten mikäli ei ole maksettu pekkaspäiviä ja se kuuluisi maksaa, haen varmasti takautuvasti.

Minkälainen tuntipalkka muilla kirvesmiehillä Job Servicellä on? Olisi mielenkiintosta kuulla kokemuksia.

• oskar200

Ilmeisesti pekkaspäivät kuuluu työntekijöille joilla säännöllinen 40 tunnin työaika mutta mä mietin että voiko pekkaspäiviä saada mikäli työskentelee tietyn aikaa 40 tuntia per viikko. Kysyn nyt että miten nimenomaan Job Servicella on ollut käytäntönä jos joku tietää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe