Eka kerta kun kyseisen bändin näin lavalla, oli vuonna 1996 Nummijärven Nummirockissa. Soittivat päälavan bändinvaihdon väliajalla sivuladossa, tai mikä lie ollut rakennus. Istuskelin lavan toisessa reunassa ja ihmettelin miksi tällainen bändi oli buukattu rokkifestareille.
Sinä vuonna pääesiintyjinä oli sellaisia nimiä, kuin Sepultura, Iron Maiden, Deep Purple, Helloween ja Amorphis.
Nyt katselen bändin Ruisrock keikkaa kesältä 2015. Punkbändiksi sanottu yhtye soittaa näköjään sitä samaa pop-iskelmää, kuin lähes 20v. sitten.
Suomalaiset ovat iskelmäkansaa ja se todellakin näkyy Apulannan suosiossa. Hienoa, että jengi tykkää, mutta voiskohan sen Punk-, tai rockbändin statuksen suosiolla unohtaa??
Jos joku haluaa lokeroida, niin tämä bändi kuuluu sinne samaan sarjaan Kaija Koon ja Maija Vilkkumaan yms. kanssa. Humppa humppa tättärää... Laulakaa mukana....
Nummirock 1996
JuhaniHerttix
0
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658