Keskellä tietä löytyi kissanpentu

I_love_cats

Mitä pitäisi tehdä? Se on tosi pieni, en ole varma kuinka vanha. Se pelastettiin niin, että se oli keskellä vilkasliikenteistä tietä, kun tuttuni ajoi ohi ja pelasti sen (liikennettä ei olut nimeksikään). Se on niin pieni, ei varmaan 2 kk ikäinenkään...
Kiitos!

13

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhah1234566776u4u5

      Eläimet on ala-arvoisia!

    • voi_ei_apa

      Paska kissa! Sen olisi pitänyt kuolla kun jätin sen sinne!

      • idioottikissa

        Kysy missä se asuu ja palauta sinne.


      • vankipolo

        Hän oli vapaa ja onnellinen kissa,nyt te mokomat teitte hänestä vangin.
        Hyi kuinka tuhmaa!


    • Sparre

      "Se pelastettiin niin, että se oli keskellä vilkasliikenteistä tietä, kun tuttuni ajoi ohi ja pelasti sen (liikennettä ei olut nimeksikään)."

      Koeta nyt päättää mikä on totta, mikä ei. Onko se kissakaan totta?
      Tee siitä ravunsyötti - toimii muuten oikein hyvin!!!

    • uusikotipennulle

      Löytökissat voi kuljettaa lähimpään löytöeläintaloon, tai soittaa heille niin hakevat ne.Se on kissalle parasta, pääsee turvaan vaaroilta, ja saa hyvän uuden kodin :)

    • hutf

      "Eläinrääkkäykseen yllyttävät viestit sekä muuten asiattomat viestit poistetaan"...

      Kuinkahan raakaa paskaa pitäisi päästellä että se poistettaisiin?

      Tässä ketjussa nuo asiattomat vastaukset (seitsemän kahdeksasta) ovat vain typeriä huitaisuja, mutta toisinaan näkee sellaistakin tekstiä että oksettaa.

      Olen jo pitkään epäillytkin että ei tätä palstaa kukaan valvo.

      • hughhhh

        Jos nyt yhtään mietit, miten paljon tälle palstalle kommentteja päivittäin postataan, niin tajuat, ettei kukaan voi näitä kaikkia valvoa. Siksi asiattomat viestit pitää jonkun ilmiantaa, että tajutaan poistaa. Ilmiantoa varten on linkki jokaisen kommentin alla. Paina sitä ja valita vähemmän.


    • I_love_cats

      Se kuoli eilen nukkuessaan. Enää se ei kärsi onneksi:)
      Se oli arviolta vain 5-6 viikon ikäinen...

      • loppuikärsimyskisulin

        OMG....voi, pieni reppana, ja yksin ulkona...pääasia, että kärsimys on nyt loppunut....RIP


    • hahHAH12333388744

      Typerä kissa!

    • kesäkissojavaan

      Oli samanlainen tapaus. Poimittiin tietä, arviolta 7 viikon ikäisenä, silmät juuri vaihtamassa väriä. Kissasta kasvoi 6 kg kolli, joka käyttäytyy tarhassa kuin aito saalistaja ikään, pyydystäen kaiken koppakuoriasesta räkättirastaaseen. Sisällä istuu tuolissa ja tietsikan päällä, nuolee koiralta korvat ja nukkuu puolet yöstä sängystä' ja toisen puolen kuljeksii tarhassaan jossa lämmitetty koppi. harmi, että pantu kuoli. Olisit voinut saada siitä tosi kivan kissan itsellesi. Ainoa typerä koko jutussa on se tyyppi, joka hyhlkäsi pennun

    • Kysymysmerkki13

      Mä vahavsti epäilen että Suomi24 on oikeasti jokin mielenterveyskuntoutujien pitkäaikainen projekti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe