bemu on röthkeästi kopsannut tän nykyisen 300:sarjan muodot volvo s40:stä. bemu halkaisu vain maskin ja takavaloja vähän niin siinä se on..
pirun bemu
8
1381
Vastaukset
- a
Ei toi kyllä minusta pidä oikein paikkaansa, mutta noi tyylikysymykset on aina makuasioita!
Näissä autoissa kannattaa muutenkin unohtaa ns. matkiminen, se mikä näyttää parhaimmalta on okei!
Jos nykyautot suunnitellaan pääosin Milanossa tai muuten
italialaisten voimin, niin tuo on seurausta...vähän sama jos sanoisi että toi puvuntakki muistuttaa tuota edellistä!
Autoissakin on kaikissa 4 pyörää, etuvalot ja takavalot että semmosta...Sitä paitsi jos BMW on matkinut Volvoa, on se päässyt paljon tyylikkäämpään lopputulokseen!- Alex
uusi 300-sarja muistuta aikas paljon edellistä.
Se taas on suunniteltu 10 vuotta sitten. Miltä volvot silloin näyttivät? - Pietu
Alex kirjoitti:
uusi 300-sarja muistuta aikas paljon edellistä.
Se taas on suunniteltu 10 vuotta sitten. Miltä volvot silloin näyttivät?se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.
- mersu
Pietu kirjoitti:
se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.
Ei ole mersun voittanutta!!
- S-TYPE
mersu kirjoitti:
Ei ole mersun voittanutta!!
Niin paitsi C:n voittanut Ford Mondeo, JO 3V VANHA BMW 300-SARJA, Ja uusi Audi A4!!!
- vmu
mersu kirjoitti:
Ei ole mersun voittanutta!!
Paitsi formuloissa - Ferrari !
- K100RT
Pietu kirjoitti:
se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.
Joo, niin varmaan, mutta viimeiset kunnon Mersuthan oli 124 korimallia. Nykyiset Mersut tuppaavat olemaan enemmän pajalla kuin baanalla.
Muuten olen sitä mieltä, että oikeat AUTOT tehdään Euroopassa.
- mikä lienee
niin en minä sillä että aivan sama mulle kumpi kopsannu, mutta volvohan toi mellin ensin joka siihen aikaa oli todella kauneudellaan huomiotaherättävä auto.. ja nyt sitten kaeken maailman ranskikset, yapsikset jne. on oppineet tehdä nätimpää autoja.. mutta viirusilmät ei tahdo sitten millään onnistua siinäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa53130Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92158Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101116Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129996Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36803
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675