pirun bemu

emu

bemu on röthkeästi kopsannut tän nykyisen 300:sarjan muodot volvo s40:stä. bemu halkaisu vain maskin ja takavaloja vähän niin siinä se on..

8

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a

      Ei toi kyllä minusta pidä oikein paikkaansa, mutta noi tyylikysymykset on aina makuasioita!
      Näissä autoissa kannattaa muutenkin unohtaa ns. matkiminen, se mikä näyttää parhaimmalta on okei!
      Jos nykyautot suunnitellaan pääosin Milanossa tai muuten
      italialaisten voimin, niin tuo on seurausta...vähän sama jos sanoisi että toi puvuntakki muistuttaa tuota edellistä!
      Autoissakin on kaikissa 4 pyörää, etuvalot ja takavalot että semmosta...Sitä paitsi jos BMW on matkinut Volvoa, on se päässyt paljon tyylikkäämpään lopputulokseen!

      • Alex

        uusi 300-sarja muistuta aikas paljon edellistä.
        Se taas on suunniteltu 10 vuotta sitten. Miltä volvot silloin näyttivät?


      • Pietu
        Alex kirjoitti:

        uusi 300-sarja muistuta aikas paljon edellistä.
        Se taas on suunniteltu 10 vuotta sitten. Miltä volvot silloin näyttivät?

        se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.


      • mersu
        Pietu kirjoitti:

        se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.

        Ei ole mersun voittanutta!!


      • S-TYPE
        mersu kirjoitti:

        Ei ole mersun voittanutta!!

        Niin paitsi C:n voittanut Ford Mondeo, JO 3V VANHA BMW 300-SARJA, Ja uusi Audi A4!!!


      • vmu
        mersu kirjoitti:

        Ei ole mersun voittanutta!!

        Paitsi formuloissa - Ferrari !


      • K100RT
        Pietu kirjoitti:

        se on kaikkien autojen äiti. Kaikki muut on matkinu siitä kaiken oleellisen. Sittemmin joku nero on kyllä keksinyt omia lisävarusteita ja ajomukavuutta lisääviä systeemejä.

        Joo, niin varmaan, mutta viimeiset kunnon Mersuthan oli 124 korimallia. Nykyiset Mersut tuppaavat olemaan enemmän pajalla kuin baanalla.

        Muuten olen sitä mieltä, että oikeat AUTOT tehdään Euroopassa.


    • mikä lienee

      niin en minä sillä että aivan sama mulle kumpi kopsannu, mutta volvohan toi mellin ensin joka siihen aikaa oli todella kauneudellaan huomiotaherättävä auto.. ja nyt sitten kaeken maailman ranskikset, yapsikset jne. on oppineet tehdä nätimpää autoja.. mutta viirusilmät ei tahdo sitten millään onnistua siinäkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe