Isät tärkeitä lapsille

Näin on, mutta useimmiten juuri psyykeltään sairaat äidit eivät tällaista seikkaa huomaa vaan aiheuttavat lapsilleen elinikäisen trauman kun estelevät tapaamiset sosiaalitanttojen avustuksella. No lopulta se kalahtaa omaan nilkkaan kun huomaavat että lapsille on tullut ongelmia. Ja varsinkin sitten, kun lapset huomaavat ettei isä ollutkaan vapaaehtoisesti jättänyt tapaamatta vaan että äiti oli juonitteluillaan saanut lapset ja isän erotetuksi toisistaan. Vaikka, tarpeeksi psyykeltään häiriintyneet äidit eivät välttämättä huomaa omaa osuuttaan lasten ongelmiin koskaan, vaan syyttävät ongelmista isää.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53146-isan-rakkaus-lapselle-vahintaan-yhta-tarkeaa-kuin-aidin-rakkaus

7

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhugyhjkyu
    • Kullaakestää

Liittyy juuri valtataisteluun, jossa viranomaista viedään kuin kuoriämpäriä. Toinen siskoista järjesti mediaa manipuloiden mediatuomion julkisuudessa paljon olleelle viranomaisrikolliselle. Sama manipuloinnin mestari nauhotteli siskonsa suunnitelmiaa, joissa tarkoitus kahden lapsen hväksi isäksi tiedetylle miehelle järjestää loppuelämän tuho ja jopa uusi menneisyys. RV hautoi todistetta 4vuota,vaikka se vaadittiin jo ekaan oik.käyntiin. Hän tiesi sisällön karmivuudenä ei se ole ainoa rikoksensa. Lapset tuosta kärsivät tänäpäivänäkin. Tuosta alko sellanen viranomaisten kautta kiusaaminen, että olen pyytänyt ohjeita oikeusasiameheltä. Vahingorvauksia aika varmasti.

• vonLagerbom

Minulle on Uudenkaupungin sosiaalitoimi kieltäytynyt luovuttamasta useita eri asiakirjoja joita tarvitsisin oikeudenkäyntiin todisteiksi. Kyse mm sosiaalityöntekijöiden perättömistä lausumista oikeuteen ja kielto koskee myös asiakirjaa jossa kyse tyttäreni tapaamisajoista jollaista asiakirjaa ei minulle ollut toimitettu eikä tapaamisaikoja siis ollut minulle toimitettu.. Tein eilen asiassa rikosilmoituksen ja pyydän myös oikeusasiamiestä tutkimaan asian.

• aloittajalle

Puhut usein mielisairaasta äidistä. Määrittele mielisairaus?

Aloituksesi oli "isät tärkeitä lapsille". Kysynkin ovatko lapset tärkeitä kaikille isille?
      (sorry en tarkoita sinua)

• HankiElämäPliis

Hohhoijaa...

• vonLagerbom

Minulla on elämä ja nykyisin oikein hyväkin. Lisäksi olen laittanut monta elämää alulle ja laitan edelleenkin, heh..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      39
      2208
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1787
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      127
      1659
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1346
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1070
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      925
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      803
    Aihe