Kirjastossa jäi G mail tilini auki, kuinka saan sen suljettua puhelimellani jossa on G mail tili? siis etänä.
kuinka kirjautua ulos G mailista puhelimella
10
3439
Vastaukset
- eivoisulkea
Ei voi sulkea. Tietokoneella voi Gmailista.
- zyz1
Tiedä häntä voiko puhelimella ollenkaan. Ohjeissa lukee näin: Androidin Gmail-sovelluksella ei voi kirjautua ulos ilman koko tilin poistamista puhelimesta. Kipinkapin kirjastoon kirjautumaan ulos
- ehkäpä_sulkeutuu_autom
Jos suljit kirjastossa nettiselaimen ja jos se poistaa automaattisesti selainhistorian ja välimuistin (kuten ainakin on meillä kirjastossa selaimien asetuksissa), niin sähköpostikin sulkeutuu samalla.
- hgfhgfhgfhgff
Joo sain kirjauduttua ulos toisella koneella tilin oikeasta alareunasta painaa tiedot jne...Ihme ettei puhelimessa ole samanlaista "tiedot" linkkiä. Yritin mennä tiliini puhelimen omalla selaimella html versiona, mutta se muunsi tilin johonkin ihme mobiilimuotoon. Outoa.
- näintosiaan
Puhelimessa Gmail tili on aina auki eikä sitä voi sulkea ilman että poistaa koko tilin siitä. Näin siis Android puhelimissa. Muissa eri homma
- ei.sulje
Sinulla voi olla auki samaan aikaan gmail monessakin koneessa samaan aikaan, joten eri koneessa uloskirjautuminen ei auta eikä sulje muita istuntoja.
- kylläauttaa
ei.sulje kirjoitti:
Sinulla voi olla auki samaan aikaan gmail monessakin koneessa samaan aikaan, joten eri koneessa uloskirjautuminen ei auta eikä sulje muita istuntoja.
Auttaa se.
- jdiaojodasjdoa
kylläauttaa kirjoitti:
Auttaa se.
Ei auta. Gmailin asetuksissa voi olla nappi, millä saa katkaistua kaikki auki olevat istunnot, se auttaa. Pelkkä uloskirjautuminen ei riitä, se katkaisee vain sen hetkisen istunnon kyseisellä koneella, sillä hetkellä käytössä olleesta selaimesta.
- ainaauttanut
jdiaojodasjdoa kirjoitti:
Ei auta. Gmailin asetuksissa voi olla nappi, millä saa katkaistua kaikki auki olevat istunnot, se auttaa. Pelkkä uloskirjautuminen ei riitä, se katkaisee vain sen hetkisen istunnon kyseisellä koneella, sillä hetkellä käytössä olleesta selaimesta.
Kyllä se auttaa.. Gmailin Tiedot kohdasta voi kirjautua ulos muista istunnoista
- zyz1
Mutta tuota kohtaa ei ole kannykän gmail sovelluksessa, tietokoneen weppisalaimen gmailissa se on. Kyse vissiin oli miten kannykallä suljetaan tili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170