Keskiyö kiltti

Indii

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indii

Nostan keskiyölle

• Hei

sinä itse olet aito tunneihminen ja uskot rakkauteen. raha ja rakkaus eivät aina kulje käsi kädessä, minusta tässä on jotakin taloudellista vaikeutta, mikä hämmentää asioita.
      näen tämän miehen aivan avoimena tulevaisuuden suhteen, että hänellä ei olisi vielä minkäänlaisia tarkkoja suunnitelmia. elääkö hän päivä kerrallaan?
      kotipaikassa hänellä on asiat kunnossa, mutta ihmettelen tätä tyhjää näkymää hänen edessään. minusta hän rakastaa työtä ja elää sille. en osaa sanoa onko tämä vanhempi nainen hänen äitinsä, mutta kuitenkin vanhempi nainen on vieressä ja mukana hänen elämässään.

minusta tässä tilanteessa on nyt "hiiriä" nakertamassa, mies ei enää tunnu samalta kuin viime kerralla kun kirjoitin. ei hän katso toista naista kohti, vaan tavallaan tyhjään ilmaan, en ymmärrä mitä tämä on, pahoittelen.
      kannattaisikohan sinun nyt ajatella itseäsi ja tehdä päätös omasta puolestasi, taitaisi olla parempi niin jos mies ei ota askelta mihinkään suuntaan. ehkä hän sitten herää?

t. Keskiyö

• Indii

Kiitos Tuntijasi. Koko kesä ollaan oltu erillään ja pitämättä yhteyttä. Se oli minun valintani enemmänkin. Olin sitä mieltä, että kaikki tai ei mitään. Nyt olemme soitelleet ja nähneet taas. Hivuttauduttu taas toistemme elämään. Hän tekee todella paljon töitä olosuhteiden pakosta ja on itse asiassa tehnyt koko kesän lomaa pitämättä. Äiti hänellä on ainakin elämässään ja auttamassa maatilalla. Muutakin työtä hän kovasti tekee yrittäjänä ja siellä on todella tiukkaa ja stressiä aiheuttaa hänelle. Yhteisiä työkuvioita meillä on ollut molempien töiden puolesta vähän ja olen häntä hieman auttanut omissa työasioissaan lähinnä käyttämällä hyväkseni omaa verkostoani. Hän todellakin elää päivän kerrallaan, koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Hän tietää, mitä haluaisi tehdä, mutta vaihtoehdot ovat aika vähissä sen suhteen. On vain pyörittävä oravanpyörässä.

Hän tietää tunteeni ja haluni, mutta nyt olen tarkoituksella ollut etäinen. Rakastan häntä silti ja olen ajatellut asian niin, että voin rakastaa häntä ja olla tukena riippumatta siitä, mitä hän minua kohtaan tuntee.

Yhteisestä tulevasta edelleen haaveileen perheineen kaikkineen. Hänkin on perhettä halunnut, mutta nyt taitaa työ olla vienyt kaikki mehut. Joskus aikoja sitten sanoit hänestä, että saa sähköiskun ja yhteisen kodin. Ja että minulla on kaikki avaimet käsissäni. En vain tiedä enää mitkä ja mitä niillä tehdä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5756
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      25
      3983
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      110
      3661
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      59
      3477
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      66
      3132
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      99
      2724
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2568
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      23
      2522
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      89
      1990
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      345
      1946
    Aihe