edullinen majoitus kajaanista

opintiellä

Mitä majoitusvaihtoehtoja kajaanissa on? Google löysi kolme kallista hotellia, eikä ole hostellia tms.? Tulen opiskelemaan, mutta sen verran vähän päiviä, ettei kannata vuokrata asuntoa. Liekö koululla mitään asuntolaa tälläisille poikkeaville... täytyy arjen koettaessa tiedustaa. Ei mitään korpimökkiä vaan koulun läheltä.

20

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjhjj

Kainuun portissa on 55€/yö ja Vanhassa kulkurissa 50€/yö. Et kerro missä opiskelet joten etäisyydestä en tiedä, katso google mapsista. Ammattiopistolla on tietääkseni asuntola, en tiedä sitten otetaanko sinne poikkeavia henkilöitä vai pelkästään normaaleita :).

• opintiellä

Kiitos tiedosta, sopiva majoitus löytyi!

• opintiellä

Nuo on siis joittenkin yksityisten kämppiä? Hieman epäilyttävää.

• ue635hr834
        opintiellä kirjoitti:

Mene asumaan yleisiin niin helpottaa.

• Anonyymi
        opintiellä kirjoitti:

Niin ne on ja niillä sitä tienaa erittäin hyvin ainakin isommissa kaupungeissa.
        Erittäin suosittua majoittamista varsinkin turisteille jotka eivät halua asua hotelleissa.
        Kaksio keskustassa ja tulot 300€ -600€/ 7 päivää.

• enuskoasuntoihin

Käykäähän katsomassa airbnb Kajaanin sivuilta, kuinka olemattomat henkilöt yrittävät vuokrata olemattomia asuntoja.

• Anonyymi

Air bn kautta vuokratuissa kohteissa kannattaa varautua ikäviin yllätyksiin. Siinä kiireessä ei aina huomaa että kaikki ei olekaan niinkuin on luvattu.

• Anonyymi

Höpö, höpö...kun laittaa asunnon tätä kautta vuokraukseen niin kusetusta ei asiakkaat katsele pitkään, huono kello kuuluu välittömästi vuokraajan kohteesta ja loppuu kuin seinään bisnekset.
        Reilu peli puolin ja toisin siinä pärjää molemmat .
        Minulla Rovaniemellä ollut jo monta vuotta pari kuukautta vuodessa kaksio näin vuokrattuna ja ikinä ei ole ollut sanottavaa kummallakaan osapuolella.

• Anonyymi

Asunto oli todella kylmä ja vedon tunsi luissa asti. Olisi pitänyt olla pilkkihaalarit ja armeijan makuupussi niin olisi tarennut. Kerrostalo asunto ihan keskustassa tosin -61 valmistunut mutta ei ihmekään ettei omistajakaan viihdy!

• Anonyymi

Kerran tein kasan lietettä air bbn komeroon

• Anonyymi

Ja sitten maksoit siivouksen.
        Asunto kuvataan ennen majoitusta ja majoituksen jälkeen, niin minä ainakin teen ja kun vuokraaja tämän tietää niin ei ongelmia koskaan.

• Anonyymi

Taisi jo löytyä, mutta mainittakoon Vieraanvara Oy kirjaston lähellä.

• Anonyymi

Olkaa varovaisia ja tarkkoja näissä bnb asunnoissa! Siellä kun on kaikenlasista petoksen yrittäjää!!! Etenkin Kajaanin keskustassa! Huom!!! Kuvatkaa asunto tosiaan ekaksi tai voit joutuu tosi kusee! Se mukava vanhempi täti voi muuttuu aika vittumaiseksi kun se alkaa väittää et olet rikkonu tai asunnosta on hävinnyt jotain!

• Anonyymi

Minä menen yhdessä vuokraajan kanssa kuvaamaan asunnon ennen ja jälkeen vuokraamisen.
        Vuokra ehtoihin kuuluu tämä ja jos ei kelpaa niin hankkikoon muualta asunnon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä menen yhdessä vuokraajan kanssa kuvaamaan asunnon ennen ja jälkeen vuokraamisen.
        Vuokra ehtoihin kuuluu tämä ja jos ei kelpaa niin hankkikoon muualta asunnon.

Omistajan rasvainen naama tunnistettavasti kuvaan joka huoneesta ja varsinkin rikkonaisista kohteista niin eiköhän turha ahneus vähene ja jonninjoutavat jälkivaatimukset karahtavat vuokraajan kiveksille!

• Anonyymi

Olkaa hyvät ihmiset varovaisia!!!

• Anonyymi

Sinulle Rovaniemen vuokraaja sanon että kun kaikki olisivat rehellisiä niin silloin kaikki pelaisikin paremmin, mutta kun koriin mahtuu niitä mätämuniakin aina mukaan!

• Anonyymi

Noin se tietysti on ja riski on olemassa mutta kun riskit tietää ja vuokraajan henkilötiedot on tiedossa niin riskejä voidaan oleellisesti hallita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109