poliisilaitoksella..Tietääkö kukaan näistä hommista mitään?
Putka-vaksin hommat...
30
4932
Vastaukset
- Larry
Ei varmaan mitään herkkua, juoppojen vahtaamista kameroista TMS. Sopii varmaan jollekin alkueläimen ÄÖ:n omaavalle, palkkakin kun näyttää olevan sitä luokkaa.
- METROSHREK
Älä kuule selitä, jos sulla ei ole tietoa. Putkavaksin homma on yksi kovimpia turvallisuus alan hommia. vastuuta on paljon ja toimintaa samoin. Pikkumiehet ei pärjää. Broidi oli Joensuun laitkosella hommissa, kaasua joutui käyttämään ainakin kerran viikossa. Samoin kuin järkeä.
- -Otto-
METROSHREK kirjoitti:
Älä kuule selitä, jos sulla ei ole tietoa. Putkavaksin homma on yksi kovimpia turvallisuus alan hommia. vastuuta on paljon ja toimintaa samoin. Pikkumiehet ei pärjää. Broidi oli Joensuun laitkosella hommissa, kaasua joutui käyttämään ainakin kerran viikossa. Samoin kuin järkeä.
Et viitsisi kirjoitella noita typeryyksiäsi tänne. Vastaisit sellaisiin asoihin joista jotain tiedät, kuten ostoskorien pinoaminen tms. vartijan työ.
Poliisivankilan vartijalle kuuluu, paikasta riippuen:
-kiinniotettujen sisäänkirjaus KIP /rikosperusteinen.
-kiinniotettujen tarkastus.
-kameravalvonta, sisällä oleville, sekä mahd. kaupungille.
-tutk.vankien ruokailu, tapaamiset, lääkärissä käynnit, vankien kuljetusten järjestelyt, suihku, vaatetus, lääkkeet, postit, ulkoilut ym.
-sakkojen tiedoksi annot putkassa olleille.
-haasteiden tiedoksi annot putkassa olleille.
-vakipassit.
-uloskirjaamiset.
-rekisteröinnit Minttuun.
-sormenjäljet.
-DNA-tunnisteen otot.
Siinä nyt hieman mitä vartija tekee päivittäis rutiineja. Hommaa riittää kyllä.
Kaasua kun käytät siellä putkatiloissa saa tiloja tuulettaa pitkän aikaa. Ilmastointi kun nappaa kaasua putkistoon, sitä on sitten joka puolella. Itse olen ollut vartijana aikaisemmin 14 vuotta ja kaasua ei tarvinnut käyttää kertaakaan.
Hyvä Metro, puhu sitten kun jotain asiasta tiedät. - -Otto-
-Otto- kirjoitti:
Et viitsisi kirjoitella noita typeryyksiäsi tänne. Vastaisit sellaisiin asoihin joista jotain tiedät, kuten ostoskorien pinoaminen tms. vartijan työ.
-tutk.vankien ruokailu, tapaamiset, lääkärissä käynnit, vankien kuljetusten järjestelyt, suihku, vaatetus, lääkkeet, postit, ulkoilut ym.
-vakipassit.
-uloskirjaamiset.
-sormenjäljet.
-DNA-tunnisteen otot.
Kaasua kun käytät siellä putkatiloissa saa tiloja tuulettaa pitkän aikaa. Ilmastointi kun nappaa kaasua putkistoon, sitä on sitten joka puolella. Itse olen ollut vartijana aikaisemmin 14 vuotta ja kaasua ei tarvinnut käyttää kertaakaan.
Hyvä Metro, puhu sitten kun jotain asiasta tiedät.Ettet pääse sanomaan, että olen ollut jossain pikkukylässä töissä, niin voin kertoa että työpaikat löytyvät niin Helsingistä, Länsirannikon "pääkaupungista kuin myös 4 tien varressa olevassa isommasta kaupungista.
- Stevander
-Otto- kirjoitti:
Ettet pääse sanomaan, että olen ollut jossain pikkukylässä töissä, niin voin kertoa että työpaikat löytyvät niin Helsingistä, Länsirannikon "pääkaupungista kuin myös 4 tien varressa olevassa isommasta kaupungista.
Juuh itse ja ollut putkavahtina. Aika pitkälti Otto asiasta jo sepostikin.Minun sinivuokkoasemalla aamu/päivävuorossa oli postin hakua kaupunkilta ja haettiin sapuskaa vangeille / käytiin ostamassa konnille tavaraa kaupasta jos heillä nyt rahaa sattui olemaan. Ulkoilutettiin ja vietiin suihkuun kriminaaleja. Ja sitten oli kaikenmaailman paperisotaa ja löytötavaroiden kanssa rönyämistä yms...
Ilta ja yö-vuoroissa sai sitten keskittyä juoppojen ja muiden kiinniotettujen seuraamiseen.
Saakeli sen KIP:pi homman kanssa... voiko sekavampaa ohjelmaa keksiäkään prkl... - METROSHREK
METROSHREK kirjoitti:
VOI HERRAN PIEKSUT....NO JOTTEI NYT KENELLEKÄÄN JÄÄ EPÄSELVÄKSI NIIN JOKU OLI KIRJOITTANUT TUON ENSIMMÄISEN METROSHREK VIESTIN MEIKÄLÄISEN NIMIMERKILLÄ..ELI SITÄ EN SIIS KIRJOITTANUT MINÄ.
EN TIEDÄ MITÄÄN PUTKAVAKSIN HOMMISTA. VOISI KUVITELLA ETTÄ VIINA SIELÄ AINAKIN HAISEE.
JA SINÄ VITUN LUUSERI JOKA KÄYTIT MEIKÄLÄISEN NIMIMERKKIÄ VOIT PAINUA VAIKKA TAKAS SINNE ÄISKÄS HELMAN ALLE!! VITTU!! - METROSHREK
-Otto- kirjoitti:
-vakipassit.
-uloskirjaamiset.
-sormenjäljet.
-DNA-tunnisteen otot.
Hyvä Metro, puhu sitten kun jotain asiasta tiedät.HYVÄ OTTO MINÄ EN KIRJOITTANUT TUOTA ENSIMMÄISTÄ VIESTIÄ VAAN JOKU IDIOOTTI JOTEN SE SIITÄ...
JA PS. EN OLE ELÄMÄNI AIKANA TYÖN PUOLESTA YHTEENKÄÄN KORIIN KOSKENUT.
TAISIT TAKOITTAA VIESTISSÄSI JOTAIN KAUPAN VÄIJYÄ. - Joku vaan
METROSHREK kirjoitti:
VOI HERRAN PIEKSUT....NO JOTTEI NYT KENELLEKÄÄN JÄÄ EPÄSELVÄKSI NIIN JOKU OLI KIRJOITTANUT TUON ENSIMMÄISEN METROSHREK VIESTIN MEIKÄLÄISEN NIMIMERKILLÄ..ELI SITÄ EN SIIS KIRJOITTANUT MINÄ.
EN TIEDÄ MITÄÄN PUTKAVAKSIN HOMMISTA. VOISI KUVITELLA ETTÄ VIINA SIELÄ AINAKIN HAISEE.
JA SINÄ VITUN LUUSERI JOKA KÄYTIT MEIKÄLÄISEN NIMIMERKKIÄ VOIT PAINUA VAIKKA TAKAS SINNE ÄISKÄS HELMAN ALLE!! VITTU!!Ikävää, että jotkut kirjoittelee sun nikillä. Ehdotanki, että kannattaa rekisteröidä toi oma nikkisi. Tsemppiä sinulle. :)
- METROSHREK
Joku vaan kirjoitti:
Ikävää, että jotkut kirjoittelee sun nikillä. Ehdotanki, että kannattaa rekisteröidä toi oma nikkisi. Tsemppiä sinulle. :)
ON MUKAVAA KUN JOKU URPO SUIVAANTUU TEKSTEISTÄNI.
- Taavi Erpola
METROSHREK kirjoitti:
ON MUKAVAA KUN JOKU URPO SUIVAANTUU TEKSTEISTÄNI.
Niin, kai olet varannut joulun ajaksi useamman parin hanskoja, ettei kämmenet mene känsille ostoskärryjä työnnellessä ja ostoskoreja pinotessa.
Hyvää joulua ja lepuuta hermoja ainakin hieman tässä rauhan juhlassa.
Caps Lockin saa pois päältä napauttamalla sitä nappulaa uudelleen.
PS. näin sinut töissä ja kuvittelin, että olet paljonkin pitempi kuin n.175 cm, mutta olin väärässä. Niin ne puheet tekevät ihmisestä aivan eri kuvan. - METROSHREK
Taavi Erpola kirjoitti:
Niin, kai olet varannut joulun ajaksi useamman parin hanskoja, ettei kämmenet mene känsille ostoskärryjä työnnellessä ja ostoskoreja pinotessa.
Hyvää joulua ja lepuuta hermoja ainakin hieman tässä rauhan juhlassa.
Caps Lockin saa pois päältä napauttamalla sitä nappulaa uudelleen.
PS. näin sinut töissä ja kuvittelin, että olet paljonkin pitempi kuin n.175 cm, mutta olin väärässä. Niin ne puheet tekevät ihmisestä aivan eri kuvan.En ole työni puolesta yksiäkään kärryjä työntänyt
tai ostoskoreja pinonnut.
kun menin sukulaisten luo keski suomeen niin näin sinut työssä. olit se maajussi sielä pellolla ja näkemäni perusteella yritit keinosiittää sonnia.
miksi teit näin taavi setä? etkö tiennyt ettei sonnia voi siittää kun se on uros? eikä varsinkaan ihmisen siittiöillä. virrat päälle taavi setä.
kyllä se sinäkin näytit 175 cm pitkältä kun pää kolmantena jalkana sitä sonnia sielä pellolla stressireaktiossa karkuun juoksit.
sinä et ole ikinä nähnyt minua missään fuck face!
pahaa joulua... - Joo
METROSHREK kirjoitti:
En ole työni puolesta yksiäkään kärryjä työntänyt
kun menin sukulaisten luo keski suomeen niin näin sinut työssä. olit se maajussi sielä pellolla ja näkemäni perusteella yritit keinosiittää sonnia.
miksi teit näin taavi setä? etkö tiennyt ettei sonnia voi siittää kun se on uros? eikä varsinkaan ihmisen siittiöillä. virrat päälle taavi setä.
kyllä se sinäkin näytit 175 cm pitkältä kun pää kolmantena jalkana sitä sonnia sielä pellolla stressireaktiossa karkuun juoksit.
pahaa joulua...Kunhan pääset yläasteelle, tajuat, miten typerältä uhosi kuulostaa. Nyt esityksesi kovasta jätkästä ovat lähinnä huvittavia... Se, että kaverisi velhen kaima on ehkä joskus ollut vartija ei tee sinusta, rippikoulua käymättömästä vartioinnin ammattilaista...
- tubac
METROSHREK kirjoitti:
En ole työni puolesta yksiäkään kärryjä työntänyt
pahaa joulua...Oikeasti, kannattaa opetella kirjottamaan ennen kuin yrittää suoltaa uskottavaa tekstiä. Ei pahalla, mutta antaa aika epämääräisen ja ammattitaidottoman kuvan ao. henkilöstä. Uskottavuus menee jos ei ole jo mennyt.
- METROSHREK
Joo kirjoitti:
Kunhan pääset yläasteelle, tajuat, miten typerältä uhosi kuulostaa. Nyt esityksesi kovasta jätkästä ovat lähinnä huvittavia... Se, että kaverisi velhen kaima on ehkä joskus ollut vartija ei tee sinusta, rippikoulua käymättömästä vartioinnin ammattilaista...
mikä on kaverin velhi? mikä on velhi?
juu mä soitan sitten sinulle kun olen käynyt rippikoulun ja haluan olla vartioinnin ammattilainen...(!?)
tai kun haluan tietää miltä tuntuu olla iskän ja sen siskon yhteinen lapsi... - METROSHREK
tubac kirjoitti:
Oikeasti, kannattaa opetella kirjottamaan ennen kuin yrittää suoltaa uskottavaa tekstiä. Ei pahalla, mutta antaa aika epämääräisen ja ammattitaidottoman kuvan ao. henkilöstä. Uskottavuus menee jos ei ole jo mennyt.
no tässä sinulle se väliviiva -
ja tässä niitä isoja kirjaimia K ja S
nyt ei tarvitse itkeä sinunkaan... - Erkki Ruis
METROSHREK kirjoitti:
no tässä sinulle se väliviiva -
ja tässä niitä isoja kirjaimia K ja S
nyt ei tarvitse itkeä sinunkaan...Ei tämä kirjoittelija voi olla aikuinen. Eikä tuollaista henkilöä kukaan täyspäinen yrittäjä ota töihin. Kirjoitukset jo itsessään osoittavat millainen persoona on kyseessä.
Täysin kelpaamaton mihinkään palveluammattiin tai yleisiin tiloihin ihmisten keskuuteen. Ymmärrän jos työalueena on jokin varasto tai rakennus jota pitää vartioida YKSIN ja YÖLLISEEN aikaan.
Jo ajatuskin tästä kirjoittajasta etoo.. - METROSHREK
Erkki Ruis kirjoitti:
Ei tämä kirjoittelija voi olla aikuinen. Eikä tuollaista henkilöä kukaan täyspäinen yrittäjä ota töihin. Kirjoitukset jo itsessään osoittavat millainen persoona on kyseessä.
Täysin kelpaamaton mihinkään palveluammattiin tai yleisiin tiloihin ihmisten keskuuteen. Ymmärrän jos työalueena on jokin varasto tai rakennus jota pitää vartioida YKSIN ja YÖLLISEEN aikaan.
Jo ajatuskin tästä kirjoittajasta etoo..Taitaapa olla sama kirjoittaja kaikissa näissä provosointiviesteissä joita minulle on osoitettu..
noh..hulluja riittää aina.
kerroppa nyt ihan huviksesi meikäläiselle että mikä on saanut sinut noin vihaiseksi?
kuka on virtsannut aamumuroihisi?
pienenä infona sinulle: jos kirjoitat minusta paskaa niin minä vastaan antamalla saman ja ehkä vielä hieman isomman annoksen paskaa sinulle takaisi. opetus: älä kirjoita paskaa.
jos haluat provosoida niin älä nyt hyvä jumala vajoa ainakaan näihin samoihin provo viesteihin mitä kaiken maailman rastapäät ja puidenhalaajat ja muut säälittävät (mutta yhteiskunnan tasapainoa omalla tavallaan ylläpitävät) hihhuilit ja aseistakieltäytyjät esittävät.
kun nyt kerran haluat poiketa aiheesta (mikä nyt ymmärtääkseni oli putkaväijyt) niin poiketaan sitten oikeen kunnolla.
kerro minulle miksi vihaat vartijoita?
mitä niin pahaa sinulle on sattunut että purat raivosi tänne?
niin no hullujahan aina riittää.. - Olli Kuiva
METROSHREK kirjoitti:
Taitaapa olla sama kirjoittaja kaikissa näissä provosointiviesteissä joita minulle on osoitettu..
noh..hulluja riittää aina.
kerroppa nyt ihan huviksesi meikäläiselle että mikä on saanut sinut noin vihaiseksi?
kuka on virtsannut aamumuroihisi?
pienenä infona sinulle: jos kirjoitat minusta paskaa niin minä vastaan antamalla saman ja ehkä vielä hieman isomman annoksen paskaa sinulle takaisi. opetus: älä kirjoita paskaa.
jos haluat provosoida niin älä nyt hyvä jumala vajoa ainakaan näihin samoihin provo viesteihin mitä kaiken maailman rastapäät ja puidenhalaajat ja muut säälittävät (mutta yhteiskunnan tasapainoa omalla tavallaan ylläpitävät) hihhuilit ja aseistakieltäytyjät esittävät.
kun nyt kerran haluat poiketa aiheesta (mikä nyt ymmärtääkseni oli putkaväijyt) niin poiketaan sitten oikeen kunnolla.
kerro minulle miksi vihaat vartijoita?
mitä niin pahaa sinulle on sattunut että purat raivosi tänne?
niin no hullujahan aina riittää..Vartija esimerkkinä MetroS. Luulevat tietävänsä turvallisuusalasta jotain, vaikka eivät edes ole työssä turvallisuusalalla. Vartiointi on eri asia kuin turvallisuus. Vartiointia tehdään ettei mitään anasteta.
Turvallisuutta on se, että asioihin koulutetaan, asioita harjoitellaan järjestelmällisesti, asioita opetellaan kouluttajan johdolla. Mikään näistä ei toteudu 100 tunnin vartija koulutuksen jälkeen kuin kertauksena KERRAN vuodessa.
Putkan asioista et todellakaan tiedä mitään ja et tule tietämäänkään kuin kun sinne joudut, oikeiden turvallisuuden ammattilaisten toimesta.
Älä tyrkytä omia mielipiteitäsi ainoina oikeina, äläkä kuvittele, että olisit kovinkin "kova kundi", (koska et todellakaan ole) kirjoitellessasi täällä pelkillä isoilla kirjaimilla kuten pikkupojat tekevät. Niin tekevät pikkuiset pojat joita alkaa pelottamaan ja pitää huutaa.
Tässä muutama asia sinulle ihan mietittäväksi.
PS.en ole sama joka kirjoitti tuossa aikaisemmin. - METROSHREK
Olli Kuiva kirjoitti:
Vartija esimerkkinä MetroS. Luulevat tietävänsä turvallisuusalasta jotain, vaikka eivät edes ole työssä turvallisuusalalla. Vartiointi on eri asia kuin turvallisuus. Vartiointia tehdään ettei mitään anasteta.
Turvallisuutta on se, että asioihin koulutetaan, asioita harjoitellaan järjestelmällisesti, asioita opetellaan kouluttajan johdolla. Mikään näistä ei toteudu 100 tunnin vartija koulutuksen jälkeen kuin kertauksena KERRAN vuodessa.
Putkan asioista et todellakaan tiedä mitään ja et tule tietämäänkään kuin kun sinne joudut, oikeiden turvallisuuden ammattilaisten toimesta.
Älä tyrkytä omia mielipiteitäsi ainoina oikeina, äläkä kuvittele, että olisit kovinkin "kova kundi", (koska et todellakaan ole) kirjoitellessasi täällä pelkillä isoilla kirjaimilla kuten pikkupojat tekevät. Niin tekevät pikkuiset pojat joita alkaa pelottamaan ja pitää huutaa.
Tässä muutama asia sinulle ihan mietittäväksi.
PS.en ole sama joka kirjoitti tuossa aikaisemmin.HEHEHEHEHEHHEHEHEEEEEE!!!!!!!!
Meikäläinen alkoi kirjoittelemaan tänne suunilleen niihin aikoihin kun se ffalck sekopää lopetteli. SE TAIDAT OLLA SINÄ!
Minulle on ihan sama että mitä sinä minusta luulet tai luulet tietäväsi.
jo se väite että vartijat eivät ole osa turvallisuusalaa osoittaa sinun olevan täysin harhassa.
kuin vesinokkaeläin alppien vuoristokapakassa.
lueppa huviksesi laki yksityisistä turvallisuuspalveluista ja sieltä luku 5 ja pykälä 52
"1)edistää viranomaisten ja yksityisten turvallisuuspalveluiden välistä yhteistyötä" ja mieti sen jälkeen että mitä puhut.
siis olet yksinkertaisesti erehtynyt.
yksityisiä turvallisuuspalveluja myyvät yritykset ovat todellakin osa turvallisuusalaa.
se mikä erottaa poliisi-tulli-rajaviranomaiset yksityisten turvallisuuspalveluiden vartijoista ja järjestyksenvalvojista on että ptr-viranomaisten merkittävin tehtävä on edistää toiminnallaan yleistä järjestystä ja turvallisuutta. yksityiset turvallisuuspalvelut eivät toimeksiannossa saa tehdä tälläistä sitoumusta (luku 2 pykälä 9).
kyllähän vartioimisliiketoiminta tätä edistää mutta epäsuorasti.
SINÄ VARMAAN ITKET ITSESI TÄNÄÄN UNEEN KUN KIRJOITAN VÄLILLÄ ISOILLA KIRJAIMILLA. SE ON TODELLA SURULLISTA.
SE ON USKOMATONTA KUINKA JOTKUT PROVOSOITUVAT TÄLLÄISESTÄ NIIN PERUSTEELLISESTI.
TAISIN KOSKETTAA TEKSTILLÄNI SIELUSI SYVINTÄ OLEMUSTA. PASKAA.
Minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni ja sinun ovat sinun (luojan kiitos) eivätkä kummatkaan ole varmaan täysin oikeassa siinä mitä jauhavat. - Leo Gudas
METROSHREK kirjoitti:
HEHEHEHEHEHHEHEHEEEEEE!!!!!!!!
Meikäläinen alkoi kirjoittelemaan tänne suunilleen niihin aikoihin kun se ffalck sekopää lopetteli. SE TAIDAT OLLA SINÄ!
Minulle on ihan sama että mitä sinä minusta luulet tai luulet tietäväsi.
jo se väite että vartijat eivät ole osa turvallisuusalaa osoittaa sinun olevan täysin harhassa.
kuin vesinokkaeläin alppien vuoristokapakassa.
lueppa huviksesi laki yksityisistä turvallisuuspalveluista ja sieltä luku 5 ja pykälä 52
"1)edistää viranomaisten ja yksityisten turvallisuuspalveluiden välistä yhteistyötä" ja mieti sen jälkeen että mitä puhut.
siis olet yksinkertaisesti erehtynyt.
yksityisiä turvallisuuspalveluja myyvät yritykset ovat todellakin osa turvallisuusalaa.
se mikä erottaa poliisi-tulli-rajaviranomaiset yksityisten turvallisuuspalveluiden vartijoista ja järjestyksenvalvojista on että ptr-viranomaisten merkittävin tehtävä on edistää toiminnallaan yleistä järjestystä ja turvallisuutta. yksityiset turvallisuuspalvelut eivät toimeksiannossa saa tehdä tälläistä sitoumusta (luku 2 pykälä 9).
kyllähän vartioimisliiketoiminta tätä edistää mutta epäsuorasti.
SINÄ VARMAAN ITKET ITSESI TÄNÄÄN UNEEN KUN KIRJOITAN VÄLILLÄ ISOILLA KIRJAIMILLA. SE ON TODELLA SURULLISTA.
SE ON USKOMATONTA KUINKA JOTKUT PROVOSOITUVAT TÄLLÄISESTÄ NIIN PERUSTEELLISESTI.
TAISIN KOSKETTAA TEKSTILLÄNI SIELUSI SYVINTÄ OLEMUSTA. PASKAA.
Minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni ja sinun ovat sinun (luojan kiitos) eivätkä kummatkaan ole varmaan täysin oikeassa siinä mitä jauhavat.Oletko aivan kunnossa ?
Voitko ihan hyvin ?
Kirjoituksistasi päätellen kaikki ei ole hyvin ja oikealla tolalla. Oletko yksin se joka kertoo kaiken mitä vartijoiden työstä tai vartioinnista tulisi tietää.
Luin aikaisempia kirjoituksiasi ja valehtelit päässeesi poliisikouluun. Tätä on todellakin syytä epäillä. Mikähän mahtaaa olla kurssin numero ja mikä on alkamispäivä ?
Ihmettelen kirjoituksissasi olevia perustavaa luokkaa olevia virheitä, ja sitä että olet läpäissyt poliisikoulun suomenkielen ainekirjoituksen. Epäillä sitäkin joku vielä saattaa..
No, rauhoituppas nyt ja usko siihen, että jonain päivänä olet varmastikin iloinen siitä että lopetit tänne kirjoittelemisen ja itsestäsi palstan pellenä olemisen.
Kiitos sinulle tästä kaikesta hauskasta mitä olemme saaneet täällä töissäkin nauraa. - Leo Gudas
Leo Gudas kirjoitti:
Oletko aivan kunnossa ?
Voitko ihan hyvin ?
Kirjoituksistasi päätellen kaikki ei ole hyvin ja oikealla tolalla. Oletko yksin se joka kertoo kaiken mitä vartijoiden työstä tai vartioinnista tulisi tietää.
Luin aikaisempia kirjoituksiasi ja valehtelit päässeesi poliisikouluun. Tätä on todellakin syytä epäillä. Mikähän mahtaaa olla kurssin numero ja mikä on alkamispäivä ?
Ihmettelen kirjoituksissasi olevia perustavaa luokkaa olevia virheitä, ja sitä että olet läpäissyt poliisikoulun suomenkielen ainekirjoituksen. Epäillä sitäkin joku vielä saattaa..
No, rauhoituppas nyt ja usko siihen, että jonain päivänä olet varmastikin iloinen siitä että lopetit tänne kirjoittelemisen ja itsestäsi palstan pellenä olemisen.
Kiitos sinulle tästä kaikesta hauskasta mitä olemme saaneet täällä töissäkin nauraa.Etten ole ffalk. Olen Leo Gudas ja sillä nimellä kirjoittelen AINA.
Mietippä sitä ! - METROSHREK
Leo Gudas kirjoitti:
Oletko aivan kunnossa ?
Voitko ihan hyvin ?
Kiitos sinulle tästä kaikesta hauskasta mitä olemme saaneet täällä töissäkin nauraa.Olen aivan kunnossa ja voin ihan hyvin kiitos kysymästä.
Joo voi olla että kyllä tämänkin vapaapäivän olisi voinut ehkä paremmin käyttää.
En ole yksin se joka kertoo mitä vartioinnista tulisi tietää. Ainakin toivon niin.
Luuletko tosiaan minun olevan niin tyhmä, että laittaisin nettiin tietoja kurssistani? mistä sinä tiedät että valehtelenko minä?
poliisipalstalla joku poliisikouluun pyrkivä halusi tietoa poliisikoulun valintakokeesta ja annoin niitä. sitten jollain varsin hullulla kirjoittajalla karkasi mopo aika pahan kerran...
Kerroppas nyt oi suuri ja mahtava Leo Gudas että millä tavalla olen tehnyt itsestäni pellen?
niin ja ennen kun vastaat tähän niin lue se koko keskustelu läpi ja vastaa vasta sitten.
minua ei todellakaan kiinnosta että mitä sinä uskot ja mistä tai mitä luulet. ihan sama. - Leo Gudas
METROSHREK kirjoitti:
Olen aivan kunnossa ja voin ihan hyvin kiitos kysymästä.
Joo voi olla että kyllä tämänkin vapaapäivän olisi voinut ehkä paremmin käyttää.
En ole yksin se joka kertoo mitä vartioinnista tulisi tietää. Ainakin toivon niin.
Luuletko tosiaan minun olevan niin tyhmä, että laittaisin nettiin tietoja kurssistani? mistä sinä tiedät että valehtelenko minä?
poliisipalstalla joku poliisikouluun pyrkivä halusi tietoa poliisikoulun valintakokeesta ja annoin niitä. sitten jollain varsin hullulla kirjoittajalla karkasi mopo aika pahan kerran...
Kerroppas nyt oi suuri ja mahtava Leo Gudas että millä tavalla olen tehnyt itsestäni pellen?
niin ja ennen kun vastaat tähän niin lue se koko keskustelu läpi ja vastaa vasta sitten.
minua ei todellakaan kiinnosta että mitä sinä uskot ja mistä tai mitä luulet. ihan sama.Et ilmeisesti olekkaan päässyt kurssille. Mikä siinä kurssin numeron sanomisessa on niin pahaa. En nyt tiedä otetaanko tällä kertaa 48 vai 96 oppilasta joten mukaan mahtuu aina niitä "epäonnistujiksi" ennalta tuomittuja. Niinsanottuja LOOSEREITA, tiedät varmasti mikä se on, varmasti omaat kokemusperäisiä tuntemuksia.
Kuvittelet ainakin itsestäsi jotain mitä et TODELLAKAAN ole. Sen näkee jo kirjoitustyylistäsi, se suorastaan raivoaa jo mitättömistä syistä. Se ei sopisi poliisikokelaalle ja siitä varmasti jäitkin kiinni testeissä. Raivopäitä ja arvaamattomia persoonia ei oteta virkamieskuntaan kun poliisiylijohtajakin vaihtui.
Otan osaa. - METROSHREK
Leo Gudas kirjoitti:
Et ilmeisesti olekkaan päässyt kurssille. Mikä siinä kurssin numeron sanomisessa on niin pahaa. En nyt tiedä otetaanko tällä kertaa 48 vai 96 oppilasta joten mukaan mahtuu aina niitä "epäonnistujiksi" ennalta tuomittuja. Niinsanottuja LOOSEREITA, tiedät varmasti mikä se on, varmasti omaat kokemusperäisiä tuntemuksia.
Kuvittelet ainakin itsestäsi jotain mitä et TODELLAKAAN ole. Sen näkee jo kirjoitustyylistäsi, se suorastaan raivoaa jo mitättömistä syistä. Se ei sopisi poliisikokelaalle ja siitä varmasti jäitkin kiinni testeissä. Raivopäitä ja arvaamattomia persoonia ei oteta virkamieskuntaan kun poliisiylijohtajakin vaihtui.
Otan osaa.ihan sama mitä luulet. en kerro kurssinumeroita enkä mitään muutakaan asiaan liittyvää.
ihan sama uskotko tai et.
no kerro nyt että mitä kuvittelen itsestäni kun kerran tunnut tietävän?
mistä tiedät että kirjoitanko tunteella vai ihan muuten vaan?
jos kirjoitustyylini provosoi sinua niin hyvä! niin sen pitikin!
Olet varsin säälittävä yksilö. otan osaa. - Leo Gudas
METROSHREK kirjoitti:
ihan sama mitä luulet. en kerro kurssinumeroita enkä mitään muutakaan asiaan liittyvää.
Olet varsin säälittävä yksilö. otan osaa.Jos tässä joku on säälittävä niin sinä. Keksit tarinan ja kerrot sen niin vakuuttavasti että uskot siihen jo itsekkin.
Henkilökohtaisesti en usko tarinaasi pätkän vertaa, eikä taida uskoa kovin moni muukaan lukija. Uskottavuutesi on muutenkin kärsinyt melkoisen inflaation palstalla, jos sitä uskottavuutta joskus yleensä on ollut.
Tuo lapsellinen isoilla kirjaimilla huutaminen ja onneton suomenkielen taito eivät ainakaan lisää uskottavuuttasi. Enemmänkin se tuo mielen ammattikoulun automekaanikko-linjan 1.vuosikurssin oppilaan, heitäkin se taitaisi hieman alentaa.
Nimimerkkisikin kertoo jo ajatusmaailmastasi paljon.
Oikea paikkasi olisi todellakin jokin metron päätepysäkki. - METROSHREK
METROSHREK kirjoitti:
ihan sama mitä luulet. en kerro kurssinumeroita enkä mitään muutakaan asiaan liittyvää.
Olet varsin säälittävä yksilö. otan osaa.---viestiketju oli liian pitkä joten joutui vastaamaan tähän----
minulle on kuule leo gudas ihan sama mitä minusta luulet.
Tuo metron päätepysäkki läppä oli aika osuva. siis olettaen että me emme tunne toisiamme.
Se oli itseasiassa todella osuva ja hauska juttu.
vaikuttaa kuule kaveri siltä että se olet taas sinä. sama vanha hullu. ensin kirjoitit monella eri nimimerkillä ja sitten kun huomasin sen niin siirryit tuohon leo gudasiin.
ok. hyvää yötä ja muistahan ottaa lääkkeesi. - METROSHREK
METROSHREK kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut tätä ensimmäistä metroshrek viestiä vaan joku joka yrittää mustamaalata.
- Kellopää
METROSHREK kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut tätä ensimmäistä metroshrek viestiä vaan joku joka yrittää mustamaalata.
Oliko vielä muita juttuja kerrottavaksi. Kai olet valittu NASA:lle kuulentoihin ja YK:n pääsihteerin henkivartijaksi.
Mene nyt vaan sinne matematiikan tunnille ja sen jälkeen ulos hieman tuulettumaan. Äiti on varmaan laittanut sinulle ruokaa kun tulet koulusta. - METROSHREK
Kellopää kirjoitti:
Oliko vielä muita juttuja kerrottavaksi. Kai olet valittu NASA:lle kuulentoihin ja YK:n pääsihteerin henkivartijaksi.
Mene nyt vaan sinne matematiikan tunnille ja sen jälkeen ulos hieman tuulettumaan. Äiti on varmaan laittanut sinulle ruokaa kun tulet koulusta.ei ei ei....
eikö se nyt ole sinulle jo selvinnyt että olen tuon bin ladenin osaman parturi.
ok iskä minä menen minä menen.. - virkamies
Olen poliisilaitoksella vartijana ja minun palkkani on valtion poliisihallinnon uuden palkkausjärjestelmän mukainen ja palkkani on hieman parempi kuin vanhemman konstaapelin joten en sitten tiedä? Samoin työtoverini tienaavat samoin, kenenkähän palkoista puhut kun ainakin meillä laitoksella kaikki vartijat saavat ihan asiaankuuluvaa palkkaa joka ei ole poliisin palkkaa huonompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422