Syksy saapuu ja on aika aloittaa uudet hyvät harrastukset. Ostin aikanaan
20 kpl sarjalipun Tanssikseen mutta työ tilanteen johdosta lippuja jäi käyttämättä 14 kpl.
Nehän ovat aina voimassa, hinta taitaa halvimmillaan olla 7.75 € jos ostaa tuon 20 sarjan.
Nythän ei häviäisi mitään vaikka hankkisi minun käyttämättömät liput esim. hintaa 5 € kpl tai vaikka 50 eurolla kaikki 14 kpl. Ei siinä paljon säästä, enkä minä rikastu mutta jotenkin tuntuu että heittää rahaa roskiin jos liput roskakoriin nakkaa.
Jos kiinnostaa laita viestiä [email protected] (en viitsi tähän laittaa henk.koht. tietoja) niin sovitaan diili. Voin vakuuttaa että minulla ei ole tarvetta kusta ketään silmään 50 euron takia, enempi näen tämän humaanina tekona.
Tanssikoulu Tanssis
Naisystäväni_ei_tanssi
1
307
Vastaukset
- kusetettuko
Ei muuten ole aina voimassa vaikka niin väittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232