Syksy saapuu ja on aika aloittaa uudet hyvät harrastukset. Ostin aikanaan
20 kpl sarjalipun Tanssikseen mutta työ tilanteen johdosta lippuja jäi käyttämättä 14 kpl.
Nehän ovat aina voimassa, hinta taitaa halvimmillaan olla 7.75 € jos ostaa tuon 20 sarjan.
Nythän ei häviäisi mitään vaikka hankkisi minun käyttämättömät liput esim. hintaa 5 € kpl tai vaikka 50 eurolla kaikki 14 kpl. Ei siinä paljon säästä, enkä minä rikastu mutta jotenkin tuntuu että heittää rahaa roskiin jos liput roskakoriin nakkaa.
Jos kiinnostaa laita viestiä [email protected] (en viitsi tähän laittaa henk.koht. tietoja) niin sovitaan diili. Voin vakuuttaa että minulla ei ole tarvetta kusta ketään silmään 50 euron takia, enempi näen tämän humaanina tekona.
Tanssikoulu Tanssis
Naisystäväni_ei_tanssi
1
320
Vastaukset
- kusetettuko
Ei muuten ole aina voimassa vaikka niin väittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078