10000 kwh vuosihinta

oulunseudunsähkö

10000kwh/v 46 neliön suorasähkölämmitys rivitaloon itse sähkö joku 340e ja siirto 690e. Miten siirto voi maksaa noin paljon enemmän? Onko tuo 1030e/10000kwh normihinta vai saako halvemmallakin.? Sähkö ja siirto tulee samalta firmalta.

12

11813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelppoHomma

      www.sahkonhinta.fi ja sinne omat tiedot omasta sähkölaskusta, vertaile, valitse vaikkapa 5 sulle halvinta vaihtoehtoa ja GOOGLETA kaikki 5. Tämän jälkeen tilaat itsellesi mieluisan halvemman sopparin, that's it. Verkkoyhtiö muuten on ja pysyy, mutta myyntiyhtiön voit vaihtaa mihin lystää.

    • xnxx.com

      Me asutaan Vantaalla ja sähkö tulee Oulusta. Et saa mistään merkittävästi halvemmalla sähkö, ehkä 5-10 euroa voisi säästää vuodessa, mutta ei kannata sen takia vaihtaa.

      • LuuloJaTieto

        Höpöhöpö, asuin aikoinaan omakotitalossa, vuosikulutus suunnilleen 10000kWh ja sähkösoppareita vaihtelemalla säästyi vuositasolla useita satoja euroja.. eikä muuten tullut kertaakaan Vantaan Energialta.


    • mautonjassoooo

      miksei kukaan myy pidempiä määräaikaisia kuin 24 kk. Itse olisin valmis tekemään vaikka 5v sopimuksen. Asun omassa talossa enkä ole muuttamassa täältä pois.

      • eivoitietää

        Ei kukaan tiedä mikä hinta on viiden vuoden päästä, joten hullua tarjota niin pitkäksi aikaa kiinteällä hinnalla.


    • outoo

      Jos 46 neliön rivitaloasunnon sähkön kulutus on 10 000 kWh vuodessa niin ovet on aina auki tai ehkä ikkunatkin. Tämä kulutus on tavallinen kaksi kertaa suuremmalle kämpälle.

      • NormaaliaTuoOn

        Kyllä tuo on ihan normaali sähkölämmitteisen "harakanpesän" kulutus, siihenhän tulee omana siivunaan myös kuuman veden ja taloussähkön osuus. Monella kaukolämmössä olevalla on vuosikulutus kerrostalo/rivarikaksiossa 1500-3000kWh vuodessa pelkkään taloussähköön! Jotkuthan muuten edelleen kuvittelee, ettei rivarissa tai kerrostalossa saa itse vaihtaa sähkösoppareita... anna mun kaikki kestää...


    • dfwefrrwer

      ""Höpöhöpö, asuin aikoinaan omakotitalossa, vuosikulutus suunnilleen 10000kWh ja sähkösoppareita vaihtelemalla säästyi vuositasolla useita satoja euroja """

      Tämähän ei ole mahdollista, 10000kwh sähköä maksaa n. 600 euroa, siis se osuus jota voi kilpailuttaa. Vaikka sähkön saisi puoleen hintaan, säästö olisi 300€, mutta todellinen ero on 50-100 euroa, ei satasia.

      • LuupäitäRiittää

        No oletko kokeillut laskea asiaa ihan oikeasti? Koetapa tajuta sellainen seikka, että sitä itkemääsi siirtohintaa & liittymän perusmaksua velottaa sulta VERKKOYHTIÖ ja sähköstäsi maksat toiselle yhtiölle, MYYNTIYHTIÖLLE. Ellet ymmärrä tätä, niin luepa joskus laskusi hyvin tarkkaan, siellä nuo asiat on kerrottu ja eritelty. Jos maksat autosi vakuutuksista, veroista ja huollosta riistohintaa, niin sun ei siis kannata tankata halvempaa bensaa?! Just sun kaltaisten luupäiden takia sähkön kuluttajahinnat ei laske Suomessa juuri ollenkaan, vaikka markkinahinnat on olleet alhaalla jo vuosia..


    • hauskaa-

      Minulla on aloittajaan nähden yli 2 kertaa suurempi omakotitalo. Kaikki energia, siis talon lämmitys, veden lämmitys, taloussähkö (sis. saunan) ovat yhteensä alle 10 000 kWh vuodessa. Aloittajan juttu on huumoria ja tietömättömyyttä. Esimerkiksi sähköä ei saa siihen hintaan.

    • hurjakulutus

      ""10000kwh/v 46 neliön suorasähkölämmitys rivitaloon ""

      Miten ihmeessä saat noin paljon menemään sähköä noin pieneen asuntoon?. Meillä 215 m2 ja sähkölämmitteinen 20,5-22 astetta joka huoneessa niin kaikki sähkö lämminvesi mukaan lukien on 21-22000 kwh/h. Hintasi on kohdillaan kulutuksesi nähden. Meidän sähkölaskut 2400 euroa vuodessa...

      • TäysinMahdollistaTuoOn

        Kyllä tuo on mahdollista, usko pois. Huonosti eristetty alapohja ja lattialämmitys, vetoisat rakenteet, tolkutonta kuuman veden läträämistä, sähkösyöpöt kylmälaitteet jne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe