mitäs olitte kirjasta mieltä??
tarus kirja ja -cd tulivat! :)
8
945
Vastaukset
- indicaniina_ei_jaksa_kirjau...
enpäs ollut mitään mieltä, kun ei minulle asti tullut... Raivostuttavaa, mutta oon kuulemma päässyt CD:lle. :)
- pettynyt
Olin erittäin innostunut kun näin postilaatikossani tarus kirja ja cd paketin mutta hetken luettuani huomasin hirmuisen puutteen! Puute on se että ohjelman haikki kohdassa Perinteet rastista ei mainittu hölkäsen pöläystä joka pistää pikkaisen vihaksi :(
- vj-87
pettynyt kirjoitti:
Olin erittäin innostunut kun näin postilaatikossani tarus kirja ja cd paketin mutta hetken luettuani huomasin hirmuisen puutteen! Puute on se että ohjelman haikki kohdassa Perinteet rastista ei mainittu hölkäsen pöläystä joka pistää pikkaisen vihaksi :(
taisit olla perinteellä....? kuka oot..? oon meina jasi!!! :D
sama homma, olin ite pettyny ihan samaan asiaan.. :/ - ....wilhohan mie ;D
vj-87 kirjoitti:
taisit olla perinteellä....? kuka oot..? oon meina jasi!!! :D
sama homma, olin ite pettyny ihan samaan asiaan.. :/elikkäs wilhoumie mie oon :)
- vj-87
....wilhohan mie ;D kirjoitti:
elikkäs wilhoumie mie oon :)
joo niin mä aattelinki et se oot sä!! :) kun enpä oo muitten tuttujen hirveesti nähny tääl käyvän..
- Lpkj
pettynyt kirjoitti:
Ei jokaikisestä pikkutapahtumasta voida kirjassa mainita! Leirillä oli 12 000 ihmistä, kirja ei millään voi kertoa jokaisesta, eikä myöskään yksittäisistä haikki-rasteista, vaikka sä olet siellä ollut.
Kirjasta tulisi moni tuhatsivuinen, jos jokainen leirillä ollut haluaisi kirjan kertovan itsestään ja omista hommistaan leirillä. - toinen joka ajattelee toisin
Lpkj kirjoitti:
Ei jokaikisestä pikkutapahtumasta voida kirjassa mainita! Leirillä oli 12 000 ihmistä, kirja ei millään voi kertoa jokaisesta, eikä myöskään yksittäisistä haikki-rasteista, vaikka sä olet siellä ollut.
Kirjasta tulisi moni tuhatsivuinen, jos jokainen leirillä ollut haluaisi kirjan kertovan itsestään ja omista hommistaan leirillä.Huomatakseni asiasta pettynyt ei halunnut sanaakaan ITSESTÄNSÄ vaan että perinteetrasti mainittaisiin kirjassa... itse huomasin sen myös että muut rastit KAIKKI mainitaan kyllä....
mut lpkj on sulla mielipiteeseen oikeus... - Juhis
toinen joka ajattelee toisin kirjoitti:
Huomatakseni asiasta pettynyt ei halunnut sanaakaan ITSESTÄNSÄ vaan että perinteetrasti mainittaisiin kirjassa... itse huomasin sen myös että muut rastit KAIKKI mainitaan kyllä....
mut lpkj on sulla mielipiteeseen oikeus...Kirjoitin tuon haikkijutun leirikirjaan. Kiersin haikin erään vartion mukana, kuten jutusta ilmenee. Se, miksi perinerastista ei kerrota mitään, ilmenee jutun ingressistä, joka kertoo: "Vaikeustasosta riippuen vartiot kiersivät kuudesta rastista kolme tai neljä." En siis koskaan käynyt kuin jutussa mainituilla kolmella rastilla, joihin tuo perinne ei kuulunut. Siksi sitä ei myöskään jutussa mainittu.
Pahoittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811