Listataan tähän kik-nimiä:
1. Ikä
2. Auton merkki
3. Tietokoneen merkki
4. Esimerkki Erkki
5. seksuaalinen suhtautuminen koiriin
kik-nimilista
2
65
Vastaukset
Iiiiiiiiiiiiiiiihana s24 kik-vonkaajan parodia, joten vastaan:
1. Siltsun ikäinen, tosin pari kk vanhempi
2. Autoilu on niin fiilisjuttu, että merkillä ei niin ole väliä jos on oikea tunnelma. Semmoinen vanha neliskanttinen kottero, jossa on etupuskurissa kampi, josta käynnistyy ja sitten ajetaan nopeutettuna ja mustavalkoisena kadulla ja taakse ilmestyy takaa-ajoon kymmeniä viiksivallupoliiseja ja sitten välillä tulee selventävä tekstilaatikko. Ja hassua musiikkia taustalla.
3. Itse osista kasattu.
4. no vaikka Liikanen. Kun sittenkin jää vaikkapa politiikko tai laulaja -vaihtoehdot
5. annan nuolaista käden ja naaman, rapsutan tai silitän, jos ei korvat luimistu tai murinaa kuulu, en anna nylkyttää koipea vasten, enkä nuuhkia nivusia tai peffaa. Siis ihan normaali suhtautuminen. Haukkuminen ei haittaa, koska se on internetröll... siis koiran työtä. Varmaan tästäkin vähästä jonkun pervotutka värähtää??- Grrrrr_
Tää on hyvä :DDD
1. 19
2. Autoista en tiedä paljoa, mutta audit näyttää hienoilta. Mieluiten navyn sininen
3. Lenovo tietenkin.
4. Cheek, sillä se on läppä.
5. Koirista en ole kiinnostunut, mutta kuumat kissat saa mut pyörtymään. Annan heidän tehdä mulle mitä tahansa, siis ihan mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959