Minulle tuli lapsenlapset vieraaksi viikonlopuksi ja ajattelin että kerrankin on tekemistä heidän kanssaan että mennään katsomaan kilpailua, mutta kyllä oli pakko lähteä kahdelta eri katselupaikalta pois kun ilmeisesti joku naispuolisista järjestelijöistä KIROILI KOKO ajan siinä vieressä kun jutteli muille, lapsetkin katseli kummissaan että miksi tuollaista kieltä käyttää ja vielkä lasten kuullen. Jotain käytöstapoja olisi hyvä olla. Eli ei enää moisiin kilpailuihin osallistuta! Kilpailun jälkeen kävimme koulukeskuksella vielä katselemassa ja ainoa mikä oli hyvää oli telttojen hymyilevä ja ystävällinen henkilökunta, siitä kiitos heille! Naapurien kanssa aamulla juttelin ja hekin olivat sitä mieltä että musiikki ja möly kuului liian hyvin ja liian kauas eli todella huono valinta laittaa koululle esiintyjä ja musiikit, esiintyjä tosin rokkaa, hyviä ralleja!
Moottoripyörä kilpailusta!
veke59
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491