Tietääkö joku, että saako OB2015 kattotelineitä lukkoineen mistään alle 250 eurolla. Merkkiliikkeen hinta on 295 (tilaustavaraa) ja Thulet näyttävät olevan aika lailla samanhintaiset.
2014 mallin telineethän eivät käy, koska uudessa leveys on suurempi.
Onko jo kokemusta, mitä öljyä tuohon OB 2015 boxer dieseliin? Käykö edelleen Magnatec 5W40, C3 luokituksella?
Pari OB 2015 kysymystä
OB_2015
1
131
Vastaukset 1
- nihilistit
ehdotan että viet autosi huoltoon kun on uusipeli, siellä ratkeaa ne öljykymysyksetkin!
etköhän pysty ostamaan vaikka merkkikattotelineet kun olet saanut rahat tuon kiponkin ostoon!
Itse ostin vanhaan obhen uudet merkki telineet joten pitäisi sinun pystyä saamaan irti uudet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601872Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251470- 991072
- 45820
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,100457