onko enkelinsiipi kukka murkyllinen ois kiva tietää kun sain pistokaan
enkelinsiipi
4
3097
Vastaukset
- minukka77
siis onko enkelin siipi myrkyllinen
HUSin kasviluettelon mukaan Enkelinsiipi on myrkytön http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/myrkytystietokeskus/kasvit/Sivut/default.aspx
- kokemustaonbegonioista
ei ole myrkyllinen, vaikka söisit koko kasvin. kuuluu begonioihin.
- Kaktusviina
Ei ole myrkyllinen,minulla viihtyy aamuauringonpuolel eli keittiön ikkunalaudalla juurrutan ain uudelleen jos tulee liian isoksi,helppo hoidokki,lehdet ovat isot ja vihreät,oli vähänaikaa eteläpuolel,laitto mulle hetkoht viestin kuolen jos et vie meit takas köökkiin...äläkä kastele liikaa pöyhiskelet multaa ettei kosteus keräänny ja mielummin alustan kautta Ei tykkää kuitenkaan ainakaan minulla altakasteluruukus,otin pois ja piristys tuli kohtmiten,minä kerään kolme pistokast samaan purkkiin,tulee kauniimpi,eikä myöskään liian isoon purkkiin eikä tartte edes jokavuosi vaihtaa multaa vaan lisäät siihen pääl ja hellästi sekoitat sen vanhan kaa...näil minä olen mennyt monta vuotta,ja uskon etsinäkin,sehän ei kuki juurikaan mut se on kaunis minust muutenkin Terkuin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577