Onko kenelläkään kokemuksia huoneen tason korottamisesta suoraan hotelilta, vaikka kysessä on valmismatka?
Olemme lähdössä taikkuihin talvella ja haluamaamme hotelliin ei enään ollut paikkoja parempitasoisiin huoneisiin. Eli matkanjärjestäjän(Aurinkomatkat) kiintiöt olivat ilmeisesti täynnä. Kysyivät asiaa myös muttei löytynyt.
Hotellin omalta varaussivuilta kyllä kys. ajalle löytyy kaikkia huoneita ja näytti (tietysti) hinnatkin olevan edullisia.
Eli kannattaako /voiko varata suoraan hotellista ennakkoon paremman huoneen ja maksaa erotus suoraan hotelliin? Vai onko parempi kysyä korotusta vasta saavuttaessa?
Huoneen tason korotus suoraan hotellista.
7
811
Vastaukset
- marraskuussamenoss
Tuskin onnistuu, sinun olisi pitänyt ostaa huone alun perin suoraan. Aurinkomatkojen sopimushinta voi olla naurettavan pieni. Jos Thaimaahan menee, tuskin tarvitsee korottaa huoneen tasoa, koska hotellit ovat muutenkin niin tasokkaita Thaimaassa. Mahdollisen korotuksen saanet halvemmalla paikanpäältä. Minä tyydyn Thaimaassa edulliseen condomajoitukseen yksiössä, hinta on noin 6000 bahtia, ei aamiaista sähkö ja vesi/ kuukausi.
- matkaanvaan
Ok. Kiitos, niin arvelinkin. Kysytään suoraan paikan päällä.
- LeMeridien
Lähetä kyseiseen hotelliin sähköpostia ja kysy huoneluokan upgradea. Tottakai kannattaa yrittää saada parempaa huonetta esim merinäköalalla tai vaikka club huonetta ilta virvokkeineen, jos kyseisessä hotellissa tälläisiä huoneita löytyy ja ne pienellä lisämaksulla saa.
- marraskuussamenossa
Omat virvokkeet saa parhaiten huoneeseen, kun ekana päivänä pyytää tyhjentää minibaarin ja tankkaa omat juomat (oluet) tilalle. Onneksi condoissa on isot jääkaapit ja pieni pakastin, mihin saa jääpalat tai vodkan. Sääli vain kun huomasi aikoinaan, että Aurinkomatkoilla oli huonot kiintiöhuoneet thaihotelleihin, muunmaalaiset sai paremmat huoneet. Parhaat huoneet annetaan heille, jotka varaa majoituksen suoraan hotellista. Toki osa suomalaisista sai hyvän huoneen, jos esim. pariskunta oli käyttänyt samaa hotellia monta vuotta esim. majottautui kahdeksi kuukaudeksi putkeen, niitäkin tuli vastaan businessjakkarat lennoilla.
- valmismatkateiinnosta
Varaamalla suoraan hotellista saa paremmat huoneet. Unohda matkatoimistot ja varaa lennotkin itse. Nyt vaan talven lennot taitaa olla jo hintavammat kuin silloin kun tulivat myyntiin.
Muutama vuosi sittenhän oli IL juttu Suomalaisilla valmismatkaajilla hotellien huonoimmat huoneet. - LeMeridien
Marraskuussamenossa ei taida tietää mitä club huoneet tarkoittavat. Kiva istua iltaisin loungessa 2-3 tuntia , syödä pikkusuolaisia ja tilata vaikkapa Mai Tai, olut tai vaikka jotain väkevämpää. Me kaikki emme kuitenkaan ole hakemassa sitä 10-20 euron yöltä maksavaa condoa ta retkeilymajaa. Satanen hyvästä 4-5 tähden hotellista , hyvällä palvelulla ei ole paha hinta Thaimaassa. Itse olen ollut kymmeniä ja kymmeniä kertoja kyseisissä Club huoneissa ja nauttinut iltaisin loungen antimista. Tapanani ei muutenkaan ole varastoida hotellihuoneen jääkaappiin Singha tai Chang olutta.
Marraskuussa vietän noin viikon Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park hotellissa. Clubhuone ja lounge odottaa. - marraskuussamenossa
Niin, kun tulen S.bumille, hyppään nopeasti taksiin, nopeasti pois Bangkokista. Jos on työn takia Suomessa kiertänyt 20 vuotta hotelleja, ei tarvitse enää loungeja etsiä. Seuraava matkani on yli kuukauden, minulle riittää kahden tähden majoitus merinäköalalla. Minun Thaimaassa loma ei ole hotellihuoneessa olemista, vaan se on elämistä thai- ja suomituttujen kanssa ulkona. Jos käymme Bangkokissa, meille riittää edullinen joenvarsihotelli vaikka joki-illallisristeily. Thailady ystäväni eivät käytä alkoholia. Näin voi nauttia myös Thaimaasta ja varmasti halvemmalla. Lentoni CX/AY maksoi nyt 520 euroa ja kuukauden majoitus max 6000 bathia sähkö ja vesi. Aamiaisen syön tutussa hotellissa lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749