YLEN SININEN LAULU

Pilmari

Peter von Bagh sai Ylelle otsikon dokumenttiohjelman
Kulttuurivihkot 4-5 /ss. 50-51 tuo esiin Ylen tuottamia musiikkiohjelmia, joita ei mainosradioitten soittolistoilla juuri kuule.
Se on minusta jo sinällään suurenmoinen kulttuuriteko.

5

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelittääkö

      Peliriippuvuus on satojentuhansien ongelma josta joutuvat kärsimään myös heidän läheisensä. Halpahallit lienevät ainoat marketit, joissa ei ole pelikoneita. Niissä ei ole tarjolla tupakkaa, olutta eikä veikkauksen pelejäkään. Pysynevät suljettuina edelleen sunnuntaisin vaikka laki vapauttaa.
      Minusta tällä on yhtäläisyyttä YLEn mainoksettomiin ohjelmiin.
      - Miten sinä koet asian?

    • Tässähän voisi spekuloida näköjään vaikka norsun kärsän erilaisista sovelluksista, mutta kompetenssini ei riitä.
      Edes mennyt Peter von Bagh oli alansa huippua suomessa.

      Musiikissa Juankoskella syntyneen muusikon nimi oli äsKen kielellä. Etunimensä oli ehkä Kai.
      Hän saattoi leimautua liikaa vasemmistolaiseksi taistolaisuuden aikana mutta lahjakas oman tien kulkija hän on aina ollut.

      • norsunluuta

        Siitä vaan norsun kärsiä muokkaamaan.
        Norsunluu kelpaisi moneen kärsimyksen lintäjäksi.


    • jatkoasotaan

      Huume-Suomi
      jälleen TVssa klo 5:55
      Mitä olivat Marski ja Ehnrott aikannaan taitaa tulla totuus ilmi vihdoin?

    • hellakamarissa

      Pauli Aalto-Setälä Kankaanpään lahja Suomen medialleko?
      Yllättävää, että hän ehtii olla monessa mukana ja saa siunauksen.
      Ennen ei tullut kuuloonkaan, että jonkun suuren mediatalon toimittajakaan sai laittaa edes satunnaisesti juttua YLE:lle vaan sai potkut alta aikayksikön.
      Nyt Aller/suomi24.fi johtaja on tiettävästi kovapalkkaisena myös Ylellä, jonka pitäisi toimilupansakin ehtojen mukaan pysyä sitoutumattomana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe