Peter von Bagh sai Ylelle otsikon dokumenttiohjelman
Kulttuurivihkot 4-5 /ss. 50-51 tuo esiin Ylen tuottamia musiikkiohjelmia, joita ei mainosradioitten soittolistoilla juuri kuule.
Se on minusta jo sinällään suurenmoinen kulttuuriteko.
YLEN SININEN LAULU
5
87
Vastaukset
- pelittääkö
Peliriippuvuus on satojentuhansien ongelma josta joutuvat kärsimään myös heidän läheisensä. Halpahallit lienevät ainoat marketit, joissa ei ole pelikoneita. Niissä ei ole tarjolla tupakkaa, olutta eikä veikkauksen pelejäkään. Pysynevät suljettuina edelleen sunnuntaisin vaikka laki vapauttaa.
Minusta tällä on yhtäläisyyttä YLEn mainoksettomiin ohjelmiin.
- Miten sinä koet asian? Tässähän voisi spekuloida näköjään vaikka norsun kärsän erilaisista sovelluksista, mutta kompetenssini ei riitä.
Edes mennyt Peter von Bagh oli alansa huippua suomessa.
Musiikissa Juankoskella syntyneen muusikon nimi oli äsKen kielellä. Etunimensä oli ehkä Kai.
Hän saattoi leimautua liikaa vasemmistolaiseksi taistolaisuuden aikana mutta lahjakas oman tien kulkija hän on aina ollut.- norsunluuta
Siitä vaan norsun kärsiä muokkaamaan.
Norsunluu kelpaisi moneen kärsimyksen lintäjäksi.
- jatkoasotaan
Huume-Suomi
jälleen TVssa klo 5:55
Mitä olivat Marski ja Ehnrott aikannaan taitaa tulla totuus ilmi vihdoin? - hellakamarissa
Pauli Aalto-Setälä Kankaanpään lahja Suomen medialleko?
Yllättävää, että hän ehtii olla monessa mukana ja saa siunauksen.
Ennen ei tullut kuuloonkaan, että jonkun suuren mediatalon toimittajakaan sai laittaa edes satunnaisesti juttua YLE:lle vaan sai potkut alta aikayksikön.
Nyt Aller/suomi24.fi johtaja on tiettävästi kovapalkkaisena myös Ylellä, jonka pitäisi toimilupansakin ehtojen mukaan pysyä sitoutumattomana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579