Miksi skoodassa on niin onnettoman pienet jarrulevyt ja varsinkin takajarruissa? Levyt on kooltaan kuin entisajan rumpujarru.
Jarrulevyn koko
19
316
Vastaukset
- teräsmees
Materiaalit ovat parantuneet vuosikymmenten kuluessa. Olihan se Mossenkin vetopyörästö järeätä tekoa, mutta kuitenkin laukesi autolehden kestotestissä.
- Vepsauttaja
Säästö, säästö, säästö... vaan säästö EI kulkeudu skodan ostajan kukkaroon asti. Säästöt vedetään välistä!!!
- Jaa-aa
Taitaa kyllä ollakin rummut.
- voiröllikkää
Jarrut mitoitetaan suorituskyvyn mukaan ja terhakoimmissa Skodissa on isommat levyt.
Ihanko röllille uutta asiaa?- näin_se_vaan_menee
No ei ne sitä ymmärrä kuitenkaan. Ei ne pässit edes tiedä sitä, että tyyppihyväksyntää ei saa autoon vailinaisin ominaisuuksin.
- näin_se_vaan_menee
näin_se_vaan_menee kirjoitti:
No ei ne sitä ymmärrä kuitenkaan. Ei ne pässit edes tiedä sitä, että tyyppihyväksyntää ei saa autoon vailinaisin ominaisuuksin.
Mutta sen minäkin myönnän että liian pienet ne jarrulevyt ovat. Laadukkaammissa VW tuotteissa on täyskokoiset levyt.
- näin_se_vaan_menee
Mutta sen minäkin myönnän että liian pienet ne jarrulevyt ovat. Laadukkaammissa VW tuotteissa on täyskokoiset levyt.
Älä viitti tuolla nimimerkillä kirjoitella paskaa. Tietysti se sinulta on liikaa vaadittu, kun sinulla kerta on aivojen tilalla sit paskaa, mutta yritä olla jokseenkin rehellinen.
- näin_se_vaan_menee
Älä viitti tuolla nimimerkillä kirjoitella paskaa. Tietysti se sinulta on liikaa vaadittu, kun sinulla kerta on aivojen tilalla sit paskaa, mutta yritä olla jokseenkin rehellinen.
Olen joutunut tarkastamaan asenteitani, sillä koeajoin skodan. Kamala kokemus. En enää ikinä usko pelkkiä testejä. Nyt ymmärrän miksi sitä skodaa "laitetaan" täällä koko ajan 10-0
- Eastcars
Terhakassa skootassa on jalkajarrun lisäksi käsijarru.
- Voihitzi
Ja kun tyypillisellä skoodaukilla on jalat jo heikentyneet ja kipeät, jaksavatko enää polkea jarrua riittävästi?
- Kohan_kyselen
Skoda ei ole polkuauto, toisin kuin sinun kulkineesi. Vai onko sinulla mäkiauto?
- 4568
Eihän takajarruihin tarvita liikaa pitoa, muuten lähtee lapasesta, höyhenen kevyt paine on yleensä sakemannin mieleen!
- näin_oikeesti
Alkakaas peruskoululaiset tehdä läksyjänne ja sitten nukkumaan. Huomenna taas reippaana kouluun.
- ihmehöpinäätaas
Aika normi levyiltä näyttävät ja sopivat aika moneen VW tuotteeseen
http://guide.alibaba.com/shop/2x-brake-disc-solid-260-rear-audi-a3-8p1-sportback-8pa-skoda-octavia-1z3-estate-1z5-skoda-superb-3t4-estate-3t5-vw-caddy-mk3-iii-van-2ka-2kh-2ca-2ch-estate-2kb-2kj-vw-golf-plus-5m1-521-vw-golf-mk-5-v-1k1-variant-1k5-vw-golf-mk-6-vi_5049327.html
x Brake disc solid 脙聝脗聵260 REAR AUDI A3 8P1 SPORTBACK 8PA; SKODA OCTAVIA 1Z3 ESTATE 1Z5; SKODA SUPERB 3T4 ESTATE 3T5; VW CADDY MK3 III VAN 2KA 2KH 2CA 2CH ESTATE 2KB 2KJ; VW GOLF PLUS 5M1 521; VW GOLF MK 5 V 1K1 VARIANT 1K5; VW GOLF MK 6 VI - Kohan_kyselen
Myyvät enemmän skodia, kun jarruttaessa menevät metsiin. Huonot jarrut ovat myyntivaltti skodalle. Vakuutukset niissä tietenkin tulevat nousemaan. Tähän asti ovat olleet kohtalaisen hintaiset vakuutukset, koska kukaan ei varasta skodaa. Edes varas ei kelpuuta skodaa. Sen sijaan ilkivaltaa voi ilmetä. Huonot jarrut ovat siis paalutuksen esiaste ja myynnin edistäminen.
- Olet_niin_säälittävä
Varkaudet näkyvät kaskomaksuissa, ei liikennevakuutuksissa.
- MuutamaSyy
Ei tarvita valtavia kiekkoja, kun autot ovat suhteellisen kevyitä ja tehovarat ovat kohtuulliset. Kun ei tarvitse jarruttaa 200 km/h vauhdeista, niin pienemmätkin laikat riittää. Lisäksi, pienempi levy on yleensä myös huomattavasti halvempi.
- pössine
Koska skeidat eivät ole oikeita autoja, vaan leluautoja ja sikakiikkuja, eivät ne tarvitse täysmitoitettuja jarrujakaan, vaan leikkijarrut.
- vemputtajaVweke
sikakiikku vepukka mässinen rör röh
aisatietoa aikuisille nam nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659