Anime sarjat

tihnik

Morjensta, hiukan tässä tylsää niinpä ajattelin, että olis kiva alottaa jonkun anime sarjan kattominen, mutta en yhtään tiiä mikä olis hyvä sarja. En oo hirveen paljoo kattonu animea, mutta mun mielestä joku fullmetal alchemist, death note, tokyo ghoul ja viellä kuroshitsuji on ollu ihan parhaita. jotaan sen tyylistä olis ihan kiva kattoa. Heitelkää ihan vapaasti ehdotuksia. kiitti jo näin etukäteen

12

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täs_ois

      Rakastut Mirai Nikkiin aivan varmasti.

      • iseasiassa mä katoin sen justiin viikko sitte loppuun XDDD se oli kyllä aivan mahtava


      • täs_ois

        No siinä tapauksessa, entä Guilty Crown?


      • katoin juonta vähä wikipediasta, vaikuttaa mielenkiintoisalta. pitääpäs kattoa tuo seuraavaksi :D


    • Tykkäätnäist

      Todella hauska komedia mikä alko muutama kuukausi sitten on Prison School
      Jos pidit death notest, niin suosittelen katsomaan code geass.
      Sit tässä pieni lista mitä voisit kattoo, kaikki on todella hyviä.
      Claymore
      Blood
      Shingeki no kyojin (Attack on titan)
      Deadman wonderland
      Gantz!


      Sit jos haluut katsoo vähän pidempiä sarjoja, ettei ihan heti lopu...
      Naruto
      One piece <--- One piece on paras anime mitä on koskaan tehty... Jotta oppisit pitämään one piece, niin sille pitää antaa vähintään 20 jaksoo aikaa ennen kuin tuomitsee.
      Bleach
      Major - 6 kautta
      Hajime no ippo - 3 kautta

      • epävarmuutta

        Deadman Wonderland
        En itse suosittelisi. Tarina alkaa hyvin, mutta pettää lopussa ja pahasti.

        Naruto, Bleach, One Piece
        Ei, ei ja ei. Kaikki nämä ovat yli 400 jaksoa pitkiä, en menisi suosittelemaan mitään sen pituista.

        Muutkin ehdotuksesi on vähän hyvän ja ihan ookoon väliltä eikä suorastaa mahtavia.


      • siis mähän justiin alootin kattomaan Deadman Wonderland:iä XD eileen katoon jaksot 1-8 kyllä mä vaan oon tykänny tästä :D


      • fhdfhfdh
        epävarmuutta kirjoitti:

        Deadman Wonderland
        En itse suosittelisi. Tarina alkaa hyvin, mutta pettää lopussa ja pahasti.

        Naruto, Bleach, One Piece
        Ei, ei ja ei. Kaikki nämä ovat yli 400 jaksoa pitkiä, en menisi suosittelemaan mitään sen pituista.

        Muutkin ehdotuksesi on vähän hyvän ja ihan ookoon väliltä eikä suorastaa mahtavia.

        Hei... Ne on todella hyviä sarjoja. Kannattaa katsoa jos on aikaa katsoa. Itse kyllä aloitin molempien sarjojen katselun n. kymmenen vuotta sitten :d


      • krapulaattori

        Bleach on aina kova, Naruto shippuden jos on aikaa. Lyhyempiä hyvii on Kaze no Stigma, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Fullmetal Panic! ja Fate/stay night. Ei nyt lonkalta tuu oikee muuta mieleen


    • dir_en_tero

      Kannattaa noita leffoja kattoo, hayao miyazaki on hullu nero joka tekee näitä mestariteoksii. Kannattaa niitä siis :p ja sarjoista nii suosittelen death note (mun lemppari), code geass, another, elfen lied, hellsing :)

    • Saitama

      One Punch Man. Ehkä paras syyskauden anime :DDD

    • Norway

      Jos haluaa nauraa joka ikiselle maalle joka mainitaan niin Hetalia. SnK (A.K.A Attack on Titan) on kans hyvä ja Wolf's Rain

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe