Intti loppui lyhyeen.

Allunkasi

Jouduin alokkaaksi, mutta se loppui lyhyeen, koska olin erimieltä armeijan kanssa useista asioista.

En suostunut pukeutumaan armeija-asuun enkä avamaan sitä säkkiä mikä meille annettiin. Ne olivat ilmeisesti alikersantteja jotka tulivat minua komentelemaan, että nyt vauhtia jne. En vain totellut.

Alikit toivat jonkun kapiaisen paikalle ja kapiainen alkoi minua kysellä, että miksi en suostu vaihtamaan asua ym. Kerroin, että en tule tänne, koska vesi maksaa. Kapiaisen ilme muuttui oudoksi.

Minut ohjattiin sairastuvalle kaksi ilmeisesti alikersanttia lähtivät minua saattamaan. Kävelin siten, että otin kolme askelta eteen ja kaksi taakse, nykivää kävelyä siis. Aika-ajoin peitin korvani ja kiljuin täysillä. Siellä pihamaalla raikui ja näin kuinka ohi menevät kapiaiset pysähtyivät tuijottamaan minua.

Sairastuvalla oli lääkäri. Hän alkoi kysellä minulta kaikkea aloitin lauseen aina huutamalla ja päätin sen kuiskaukseen. Lääkäri pyöritteli silmiään. "Oletko koskaan ollut psykiatrisessahoidossa?" lääkäri kysyi. Kerroin, että olin ollut vuoden mielisairaalassa kirjoilla, minut oltiin todettu skitsoaffektiiviseksi, nyt olin jo paranemaan päin.

Lääkäri kirjoitti minulle vapautuksen. Pääsin lähtemään jo samana päivänä. En minä oikeasti hullu ole.

6

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aosrihgäaoihr

Saita vapautuksen rauhan ajaksi , huom. = C-palvelusluokka.

• hyvähomma

Hullua esittämällä sieltä pääsee pois tosiaan kaikkein nopeimmin. Toinen vaihtoehto on alkaa seksuaalisesti lähentelemään niitä kessuja heti kun pääset paikalle, mutta tuo ei yleensä onnistu vakuuttavasti kuin aidosti homoilta.

• 0299800

pekka on kapiainen

• väärätsaappaat

Ei kaikista tule solttuja, vaan tykinruokaa eturintamalle!

• Inttiforhintti

Ai että, kun olis ite keksinyt. Luin koko intin....tai tein niinkuin käskettiin. Kertaamassa kävin myös. On tosi typerää touhua. Pakko intti on vanha jäänne joka käy yhteiskunnalle kalliiksi. Parempi olisi töissä kasvattaa kansantaloutta ja omaa myös.

• väärätsaappaat

Pääset jälki-RUK:iin. Olet selvää Kapiais-ainesta.

Ehkä myös politikoksi. Halla-ahon korvaajaksi, sinulla on enemmän aikaansaannoksia jo nyt. Elät kuin nyt, mutta saat 10 000euroa kuussa tyhjäntoimittamisesta samasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe