Varasin tarkemmin miettimättä Aurinkorannalta loman joulu ja tammikuuksi. Nyt tuli mieleen, et siellähän taitaa olla kylmä ja sadekausi. Onko näin?
Huoneisthan taitavat olla kylmiä.
Perutaanko loma.
Joulu ja tammikuu
11
165
Vastaukset
- Hullusielläkärvistelee
Todennäköisesti kuitenkin hieman lämpimämpää kuin Suomessa vastaavana aikana. Siis ulkosalla, sisätiloissa saattaa palella. Riippuu kämpän varustetasosta.
- talvikokemustaon
Ei siellä erityistä sadekautta ole ja tammikuussa voi olla ihan mukavaa ulkoiluilmaa,kanarian saarilla huoneistoissa ei yleensä lämmitystä mutta aurinkorannikolla on,pakko olla kun yöllä voi vain 5 astetta plussalla
- Takkaaa
Onko hotelleissa kunnon lämmitys ja lämpimät täkit.
- bluebird49
Hotelleissa Aurinkorannikolla, joissa olen ollut, on ollut ilmalämpöpumppu, joka kesällä viilentää ja talvella lämmittää huoneen.
- Hoteallissa
Riittääkö kuivattamaan esim. Pikku pyykin. Isommat vaatteet vien pesulaan, kaipa sellainen löytyy. Onko ilmanvaihto hyvä ja lämmintä sisällä.
- pyykkärille
Pyykin kuivattaminen huoneessa ei ole hyväksi talviaikaan. Muutenkin kosteaa.
- talvikokemustaonn
Ilmalämpöpumppuja siellä tosiaan on käytössä yleisesti,ja hyvin lämmitti käyttämääni hotellihuonetta,välillä voi olla äänekäs jos se parvekkeella hurisee
- Vilukissat
Kylmä on sisällä talvella,jos ei oo lämmitystä! Päivisin ok ilmat.
- mmjokuvaan
Varmista, että asunnon ikkunoiden, parvekkeen ilmansuunta on länteen, etelään. Sähköllä lämmittäminen on kallista ja tehotontakin, koska asunnot ovat harakanpesiä. Kosteutta ja haisevia kylpyhuoneita. Hienoja kaakeleita ja pyyhkeiden ripustimia, mutta viemärit lemuavat ja koska ei lämmitystä, paras pitää ikkuna/ovi aina auki, estää edes vähän homehtumista. Puhdistamiseen klorinia on käytettävä runsaasti, ammoniakkia keittiöissä. Lämpimiä vaatteita löytyy halvalla, ettei kannata suuria määriä pakkailla mukaan. Itselle nämä vuokrakämpät ovat olleet aika kehno kokemus, mutta hienot, aurinkoiset päivät ja ulkoileminen ovat peitonneet kivilattioiden kylmyyden. Kesähepeneet kannattaa jättää odottamaan seuraavaa kesää, verkkareilla, villatakeilla, lenkkareilla pärjää. Nämä kokemukset tavallisista kerrostalo huoneistoista. Hotelleista ei kokemusta.
- Koettu
Suosittelen vaihtamaan kohdetta esmes Canaria tai jos lämmintä hakee niin Far East. Talvisaika on ikävin loman kannalta juuri manner Espanjassa. Ulkona kylmä mutta mikä pahinta vielä kylmempi asunnoissa. Lämpöpumput eivät juuri auta kun lattiat hohkaa kylmyyttä. Harkinta ja suunnittelu auttaa löytämään oikean kohteen.
- jjjuiopp
Tammikuussa 2013 oli mukavat kelit lomailla rannikolla. Illalla oli viileää, mutta farkkutakki riitti. Huoneistossa oli ilmanlämpöpumppuja kaksi. tarkeni hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374