Tää tilanne on kyllä todella tuskallinen. Itse voisin ottaa koko ajan yhteyttä, mutta jokin minulle kertoo, että se ei olisi hyvä idea.
Toivottavasti nähdään pian
28
236
Vastaukset
- sitäodotan
Ole rohkea ja ota yhteyttä.
- sitäsamaa
niin on tuskaa ..!!!!olen miettinyt samaa ...:(kokoajan kauhee ikävä
- odotakaiturhaan
Minullakin on ikävä häntä jota kaipaan ja ikävöin, mtta tuskin hän haluaa enään olla minuun millään tavalla, yhteyksissä minuun.
- Diiiii
Minä taas en voi ottaa yhteyttä. Miksi olisi huono idis. Ottaisit vaan.
- Eeeepeeep
Ota yhteyttä kun minä en voi.
- N-M
Miksi et voi?
- Hirmuinenikävä
Sitten ne on ihan omia estojasi. Minuun voit ottaa yhteyttä ihan milloin vain. Olen vapaa edelleenkin.
- 19754
Niin siinä on käynyt.
- sivusta
Oletko nainen vai mies?
- 19754
Nainen.
- Ole-rohkea
ja ota toista kautta yhteyttä, niin saat kertoa kaikki mikä mieltäsi painaa.
- Viatonkysymys
Mitä toista kautta?
- Puupelivhvvggt
Jos soitan sulle lankapuh ni puhutko mulle?
- ytiikgk
Aloittaja täällä. Olen mies. Ja naiselle luonnollisesti menee.
- ehkä.hän.vois.avittaa
Kenelle naiselle?
- jhgmbnmfjy
ehkä.hän.vois.avittaa kirjoitti:
Kenelle naiselle?
A-nainen.
- uuurtutryughj
Aloittaja olen minä. Olen mies. Hitto kun ei aina tiedä milloin nämä viestit menevät perille.
- 19754
Kommentoin ketjuusi. En siksi, että luulin sen olevan minulle. Mulla vaan on samantyylinen tilanne. Minä tuskin koskaan enää kuulen hänestä. Minäkin lakkasin jo vihdoin ja viimein roikkumasta. Loppuun asti halusin uskoa johonkin, mitä ei ole ollut olemassa enää pitkään aikaan. Vain minun hölmö, tyhmä, lapsellinen sydämeni piti kiinni menneissä. Ja ne muistot. Elämäni kauneimmat muistot suurimmasta kokemastani ... .
Itkin tänään. Taas minä itkin. Vieläkin. Opin, mitä on yksinäisyys.
Lopunikääni tunteeni häneen kulkee sydämessäni. Se, mikä kai lopulta oli enää painostava taakka hänelle.. olisi ollut hellä syli. Hyvin hellä syli.
- Iiikkk
Yritin soittaa sulle, mut ei saa kiinni sua. Onko se sun numeros, ja voimassa vielä, vai olenko pistänyt väärään silloin aiemmin nyt keväällä ja muutoinkin.?
- iiikkkiiiis
Oot sä ap?
- Josmeni
miehelle nii ei oo sama nro ollu enää noina aikoina kuin mihin oot soittanut sillo.
- Hhhhuuuu
En ku joku muu. Naishenk.
- Novoihanharmi
Niin onko mä soittanut ja tekstannut sulle, viel huhtikuu oli jollakulla numero?? Jos mul ei oo sun numeroa ni mitä mä sitte teen? Mistä ikinä koskaan saan sut kiinni? Tajuatko sen? Jos sulla on mun yhteystietoi ni sun pitää ottaa muhun yhteyttä. Saat luvan siihen. Ja vaikka oisin kuinka mitä ni oon nyt luvannu itteni sulle, ok??
- mitenvaanhaluaa
jos haluaa niin se numeron saa 0100100 tai 020202
- siismiten
Novoihanharmi kirjoitti:
Niin onko mä soittanut ja tekstannut sulle, viel huhtikuu oli jollakulla numero?? Jos mul ei oo sun numeroa ni mitä mä sitte teen? Mistä ikinä koskaan saan sut kiinni? Tajuatko sen? Jos sulla on mun yhteystietoi ni sun pitää ottaa muhun yhteyttä. Saat luvan siihen. Ja vaikka oisin kuinka mitä ni oon nyt luvannu itteni sulle, ok??
tuo nyt menee? Oletko ottanut yhteyttä häneen mieheen ja ei ole vastannut? Mulla ainakin vaihtu numero viime vuonna nii ei oo tullu mitään yhteydenottoja sitten viime vuoden kevään jälkeen jolloin oli vielä vanha numero. Mulla ei sun/hänen numeroo enkä sitä mistään saa mutta mun numeron saa kyllä hakea ihan vapaasti hän ja yhteyttä ottaa.
- toivottavasti.oot
se jokin on vaan sun pelot. oo rohkea
- Kärsivänainen
Moi, mulla on ihan sama tilanne. Voisin laittaa viestin milloin tahansa. Voisin kommentoida tai tykätä hänen julkaisuistaan Facebookissa. Voisin laittaa sähköpostin. Mutta kun en vain voi. Kunnioitan hänen tilannettaan niin paljon, etten vain voi. Tahtoisin nähdä hänet, niin voisin nähdä hänen ilmeensä ja uskoisin lukevani hänen ajatuksensa hänen silmistään. Näitä kun ei voi ääneen sanoa. Voi tuska ja kärsimys.
- KesäS
Mulle yritti joku soittaa tänään lankapuhelimesta ja ihmettelin asiaa....hmmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136