Olen itse pelannut lähes 30 vuotta, rahaa on mennyt useampi satatuhatta euroa yhteensä.En ole tähän päivää mennessä tehnyt mitään rikollista tekoa ja työpaikkani olen pystynyt säilyttämään, vaikka käsittelen työssäni suuria rahasummia.
Kauhea määrä ahdistusta sisältyy peluriuraani. En ole sitä vielä lopettanut, mutta nyt vakavasti olen alkanut ajatella, että ehkä tämä hönötys ei ole tarpeen.On hyvin raskasta häviöiden jälkeen ns. kasata itsensä ja jatkaa arkea. Töissä käy normaalisti ja yritän myös kuntoani ylläpitää. Olen sairastunut krooniseen kipuoireyhtymään ja pelkääpä etten siitä pääse eroon koskaan jos en pelaamista lopeta.
Oma normaali ei hyväksy holtitonta pelaamista ja ainaista asioiden junailua, joita ilman ei välillä ole pelirahaa, muua aina sen jostain saan järjestymään, koska olen kaikesta huolimatta hoitanut raha-asiani viimeiset kymmennen vuotta. Oli aikanaan ulosotossa 40.000e ja sain ystäväni avulla maksettua ne pois, pelkkää korkoa 20e joka päivä eli 600e/kk eli ei halpaa.
Huomaan, etä vihan tunteet ja yksinäisyys altistava pelaamiselle. Yksinäinen olen vaikka 7 v parisuhdetta takana, kumppani sitten puolestaa juo, joka saa mut taas vihaiseksi ja pelaa ja se saa kumppani vihaiseksi, koska joutuu pelastamaan mua pulasta seuraavaan palkkapäivää asti. Usein velat hänelle kertyvät, koska ilmeisti häpeää omaa juomista sen verran ettei viitsi tuomita mun pelaamista. Että sellainen parisuhde, mä pelaan holtittomasti ja juon kohtuudella, toisen pelaa kohtuudella ja juo liikaa.
Kyllähän tämä ihan ahterista on. Aika menee pelien pelaamiseen tai muuhun vastaavaan.......Parasta varmaankin lopettaa kokonaan jos onnistuu
pitkänlinjan riippuvainen......
1
125
Vastaukset
Hei nimimerkki Täyspotti100
Mietit pelaamisen lopettamista, pitkän peliuran jälkeen. Pelaamisen lopettaminen ei ole koskaan myöhäistä, aina siitä hyötyy; ahdistus helpottaa, syyllisyys ja häpeä loppuvat ja taloudellinen tilanne kohenee. Sinulla sikäli hyvä tilanne, ettet ole moniongelmainen pelaamisen takia, monet ovat; pelaamisen takia voi mennä työpaikka, perhe ja mielenterveys sekä koti. Jos päätät lopettaa, voit etsiä ja saada itsellesi tsemppaamista ja tukea, vaikkapa Peluuri on paikka, johon voit soittaa ja kysellä. Siellä on ammattilaisia neuvomassa ja antamassa vinkkejä.
Kaikkea hyvää sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828