Runaway bride

spruce-tringsteen

Täällä se vaan omassa kuplassaan päivät pitkät klikkailee ketjuja auki. Salaa toivoen, mutta samalla tietäen ettei mikään tule enää palauttamaan sitä mistä karkasi.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaelänirlmyös

      Höpö höpö. Mistään en karannut. Oma näkemyksesi.

    • spruce-tringsteen

      Niinpä tietenkin.

    • KamalaAjatus

      Mä olen karannut ennen häitä mutta enemmän lataan kuulaa kalloon kuin suostun sen ihmisen vaimoksi! Hyppään katolta, ammun itseni, myrkytän, juon vaikka bensaa tai sytytän itseni tuleen.

    • spruce-tringsteen

      oh - se oli varmaan sitten oikea ratkaisu. Kuis niin pitkälle kuitenkin erehdyit?

      • TäpäräPelastuminen

        Painostuksen ja miellyttämisen tarpeen sekä hulluihin haaveisiin ja lupauksiin uskomisen halusta. Naiivi tyttö halusi uskoa rakkauteen joka voittaa kaikki esteet ja onnellisiin loppuihin. Se sama tyttö tajusi häiden kynnyksellä että kaikki mihin uskoi oli vaan haaveunta ja toiveajattelua. Sinisilmäisen tytön halua uskoa johonkin satuun. Totuuteen herääminen teki kipeää mutta realismiin palautuminen teki myös hyvää.


      • spruce-tringsteen

        No, eipä tuo ole huono satu uskottavaksi. Toivottavasti se joskus toteutuu. Ja hyvä ettei tarttenut katolta palavana hypätä :)


      • Heikuule
        TäpäräPelastuminen kirjoitti:

        Painostuksen ja miellyttämisen tarpeen sekä hulluihin haaveisiin ja lupauksiin uskomisen halusta. Naiivi tyttö halusi uskoa rakkauteen joka voittaa kaikki esteet ja onnellisiin loppuihin. Se sama tyttö tajusi häiden kynnyksellä että kaikki mihin uskoi oli vaan haaveunta ja toiveajattelua. Sinisilmäisen tytön halua uskoa johonkin satuun. Totuuteen herääminen teki kipeää mutta realismiin palautuminen teki myös hyvää.

        Onnitteluni ja olipa hieno juttu, että selvisit ajoissa !


      • Iaräiohcigc
        TäpäräPelastuminen kirjoitti:

        Painostuksen ja miellyttämisen tarpeen sekä hulluihin haaveisiin ja lupauksiin uskomisen halusta. Naiivi tyttö halusi uskoa rakkauteen joka voittaa kaikki esteet ja onnellisiin loppuihin. Se sama tyttö tajusi häiden kynnyksellä että kaikki mihin uskoi oli vaan haaveunta ja toiveajattelua. Sinisilmäisen tytön halua uskoa johonkin satuun. Totuuteen herääminen teki kipeää mutta realismiin palautuminen teki myös hyvää.

        Parempi ajoissa kuin liian myöhään, kuten sinänsä yhtä monet.


    • HyiHelecetti

      Ehkä kaikki sulta karanneet ovat karanneet syystä, ja ikävöintisi ja kuvittelusi siitä mitä HE toivovat ovat siksi harhaa.

      • spruce-tringsteen

        kalikka kalahti ja koira älähti.


      • jättäisin
        spruce-tringsteen kirjoitti:

        kalikka kalahti ja koira älähti.

        Siinähän älähtelet, kun morsiamet putoilee sormien välistä.


      • spruce-tringsteen

        tuitui


    • TyydynHaaveiluun

      Kuplassa on turvallista. Ei anna lähestyä, ei itse lähesty : ei pety itseensä eikä kehenkään muuhunkaan.

    • näinhän

      osut. en kovinkaan tietoinen omista toiveistani...keskityn muiden tykkäämisiin...ja kiinnostuksen kohteisiin...tämä vähän kuin oma juttu..
      karkaan tilanteista, joissa toinen tuntuu näkevän must jotain enemmän...

      • spruce-tringsteen

        :/ ehkä sussa on enemmän jotain mitä et itse oikein näe?


      • Öyssyl
        spruce-tringsteen kirjoitti:

        :/ ehkä sussa on enemmän jotain mitä et itse oikein näe?

        Pakottamisen on rumaa, vaikka miten manipuloisi "minä näen paremmin miten sinä haluat juuri mitä minä haluan".


      • spruce-tringsteen

        aika kovan luokan paranoijaa. some people are just nice.


      • Öyssyl
        spruce-tringsteen kirjoitti:

        aika kovan luokan paranoijaa. some people are just nice.

        Noups, vastailen huvikseni. Ei ole tullut alttarilta karkailtua, kun ei ole naimisiin joutuvaa tyyppiä muutenkaan :D


    • kaikkieivoiollamunvikaa

      Mää en nyt jaksa tämmössii syytöksii ja täyslaidallisii. *kömpii takaisin kuplaansa salaa toivoen*

    • tajuntaaavartavaa

      Kupliin kannattaa heitellä banaaneja ja ehkä hieman valkoista palturia imo.
      Varsinkin niihin, joista kuuluu kovi kälätys ja kaikkitietävä yksikertaisuus.

      • gorillakuningas

        *heittelee banaaneja*


      • toivooyksinkertainen

        Satsaa vähän tuohon oikeinkirjoitukseen.


    • sanchopancho

      Sano toi vielä vasten nassua, kun tavataan.
      (Oliskin ollut jotain konkreettista, niin voisi puhua karkaamisesta, mutta tuulimyllyjä, vain tuulimyllyjä.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe