Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hilloviikko mokat

hiilloviikotonperseestä

No mun päivä alko sillä että huomasin että olen taas muuttumassa hillon tuottajaksi. Sitten lähin kouluun kiireessä. Unohin tietty tampoonit ja siteet kotiin, sekä särkylääkkeen. Istuin sitte siinä kässätunnilla (kaks kässätuntii peräkkäin, en hievahtanukkaan paikoiltaa koko aikana) sit ku nousin, nii kaikki se kertynyt veri päätti tulla yhtä nopeesti kuin raketti suoraan mun housuihin, ja mähän unohin laittaa siteet ja kaikki. Sitte kaikki vessapaperi securet sinne housuihin äkkiä. Vittu että vitutti ku kavereillakaa ei ollu siteitä. Mitä mokia te ootte tehny? Kiinnostais kuulla..

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakaratyttö

      Tää ei siis oo mun moka. Olin kaverin kaa uimas(tyttöi molemmat) ni ko oltii lähös ni ei jaksettu men koppii vaihtaa uikkareit(bikinit) pois ni pistetti vaatteet siihe pääl. Mul oli mustat urheilusortsit ja kaveril farkut. Sit ko meil oli uikkarit al ni kaveril näytti silt ko se olis kussu housuu. Sit se otti ne farkut pois ja kasteltii ne vedes. Sit menin saattaa sen kotii asti ni se sit pyöräili paidal ja alaosal

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe