Rintsikoiden näkyminen paidasta

hotornotguys

Ihan kaikki saa vastaa tytöt ja pojat kaipaan molempia mielipiteitä! Mitä mieltä olette jos tytöllä on toppi tai t-paita jossa on vähän pidemmälle ulottuvat kainaloaukot ja rintsikat näkyvät sivusta? Seksikästä, herutusta, rumaa, nättiä, ei väliä? Itellä (15v 9lk) muutama t-paita on tämmöne ja musta se on kivannäköstä mut tuli vaa mielee mitä muut tuumaa. Kiitti jos tulee mielipiteit :)

9

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoolesbopuhunkaverina

Musta se on kyl hyvän näköstä. t. 14v tyttö.

• Juuhvaanananan

ei mua pahemmin kiinnosta tyttöhen rintsikat mutta seksikästähän toi on

• bfeqb

itel katseet kääntyy väkisinkin. ;DDDD onksul kikkii?

• 14vpoika

Se on seksikästä herutusta :D

• Mun mielest se on ihan seksikästä. Ainaki jos koko tyttö on ok/hyvännäköne :)

• 345634563465

Ihan mukavaahan se on, vaikka itse en kyllä niihin pahemmin huomiota kiinnitä, sen verran yleistä on. Mutta siis eivät ainakaan huono juttu ole.

• Hyvän näköistä.

• Niin normaalia etten kiinnitä huomiota,ellei sitten jollain on saattanut olla niin kivan väriset rintsikat (tai ainakin ne nauhat) että on ollut pakko laittaa merkille. Mutta en siis pidä mitenkään heruttavana tai muuta, näyttää ihan normaalille, ihan kivallekin.

Muutenkin tyttöjen vaatteet on joskus niin ohuita ja niissä on sellainen leikkaus että väkisinkin kuultaa alta tai näkyy olkaimet. Jotenkin vaan mietin että miksi IHMEESSÄ poikien valkoset t-paidat on niin paksua kangasta ettei mitään näy läpi mutta sitten tyttöjen valkoiset t-paidat on sellaisia ohuita ja halpoja että väkisinkin näkyy. Sitten pitää erikseen laittaa valkoset rintsikat (ja ne silti näkyy!) tai sitten jos se on OIKEIN ohutta niin bandeau. Pitäs vaan ettiä jostain uusia bandeuita (???) kun vanhat alkaa olla jo aika huonossa kunnossa.

• hotornotguys

Okeii kiitos vastauksista :) En käytä kikkii tai semmosii ja nii se on tosi yleistä mut en oo jutellut asiasta kenenkään kanssa niin piti täältä kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe