Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jos voisitte valita

valitsisittekomieluummin

onnea rakkaudessa vai pelissä? Siis rahapelissä? ;)

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saiskin

      Mulla on jääkaapin ovessa magneetti tekstillä; ` Jos sinulla on rakkautta, sinulla on kaikkea`. Näin myös ajattelen. Rahalla saa kaikkea, mutta yleensä se tuo hetkellistä iloa(ainakin mulle). Rakkaus on pysyvämpää ja säilyy muistoissa ja kulkee läpi elämän mukana. Rakkaus tuo myös onnellisuutta huonoinakin hetkinä. Näin ajattelen.

      • tottakyllä

        Minulla magneetti jossa lukee:Rakasta minua silloin,kun se on vaikeaa.Silloin tarvitsen rakkauttasi eniten.Muuten ajatukset aika tutunoloisia.


    • jaTerveysHetiKakkosena

      Ei kai kukaan hullu vaihtaisi rakkautta rahaan mistään hinnasta/pelistä. Ja jos rakkautta voisi ostaa, niin väitän, että jokainen meistä olisi valmis antamaan aidon rakkauden takia sen viimeisenkin latinsa taskustaan. On se vain niin suuri asia ja kaiken kattava kokemus, saada ja antaa aitoa rakkautta ja kaikkea hyvää mitä siihen sisältyy. Ilman rakkautta ei ole mitään, ei onnea, ei hyvinvointia, ei mitään

    • sanontahankuuluu

      jos on onnea pelissä, niin ei rakkaudessa..

    • katkeratjanääntyneet

      Onnea rakkaudessa. Ilman rakkautta ihminen nääntyy kuin ne koneruokitut apinanpoikaset, jotka kirjaimellisesti kuoli rakkauden puutteeseen. Toisaalta ilman leipää ja kattoa pään päällä suurikin rakkaus on vaarassa katkeroitua ja myrkyttyä.

    • parempaakuinrakkaus

      Kai rakkauskin olisi ihan ookoo, mutta mä haluun RAHAA RAHAA RAHAA ja paljon!

      • moneyismygoal

        Samaa mieltä kyllä.


    • rahaavoitienata

      pelivoittoina se tulee kuin ilmaiseksi ja siinä on hieman jännitystäkin mukana. Kyllä rakastumisen tunne on siihen verrattuna aika laimeata.

    • MANIIIIII

      Kyllä ottaisin mielummin eurojackpotin päävoiton kun jonkun hikisen rakkauden!

    • ehkäpänäin

      Rakkaus jossa tunne on et on maailman rikkain ihminen :) Nykyisessä elämässäni tyytyisin kyllä rahavuoreenkin, jos ollaan rehellisiä.

    • Rakkaudessamenny

      heikommin, mutta aika äskettäin rahassa tupsahti muhkea potti. Kyllä sekin teki onnelliseksi, antaa monia mahdollisuuksia toimia siten kuin haluan.

    • kukatykkäämistäkin

      Raha helpottaa elämää ja tuo vapautta,mutta rakkaus tuo pysyvämpää onnellisuutta.

      • Taieisitten

        mitään pysyvämpää. Jos se pudjettipuoli on retuperällä, niin ei se rakkauskaan ole mikään onnellisuuden tae.


    • parassuO

      Minun jääkaappimagneetissani lukee
      NIIN PALJON MIEHIÄ MUTTA YKSIKÄÄN EI NIIN HYVÄ KUIN OMANI...

    • hyvinsopiva

      Miljoonapelissä päävoitto, ostan jaguardin ja valitsen luonnollisen mieshenkilön kuskiksi.

    • OnneaPelissä

      Oma Raha on pysyvämpi onnellisuuden ja turvallisuuden tuoja.

    • onkel-scrue

      Pelissä-pelissä-pelissä-PELISSÄ!!!!!!
      Rakkaus on höpön-höpöä ja seksiä saa rahalla! (jos haluaa siihen tuhlata)

    • Mitämihinkin

      Onnenpeleissä tarvitaan onnea, taitopeleissä taitoa ja rakkaudessa kohtalo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe